abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6141779
Ik weet niet of het volgende nieuws al voorbij is gekomen op het forum, maar ik kon niets vinden in de search, dus bij deze post ik het nog even hier:

In Duitsland is afgelopen week een single uitgekomen ten behoeve van de slachtoffers van de overstromingen. De single heet "Reach Out" en het project heet "Dance United". Onder de deelnemers zitten veel bekende namen uit de dance scene zoals Cosmic Gate, Green Court, Dumonde, RMB, Sylver, Rocco, Pulsedriver, DJs @ Work, etc.

Zie hier voor de volledige lijst van deelnemers aan Dance United:

- 4 Clubbers
- Aquagen
- ATB
- Blank & Jones
- Brooklyn Bounce
- Caba Kroll
- CJ Stone
- Cosmic Gate
- Jurgen Driessen
- Essential DJ Team
- Future Breeze
- Gardeweg
- Green Court
- Groove Coverage
- DJ Sammy
- DJ Shah
- DJs @ Work
- Dumonde
- Nova Space
- Pulsedriver
- RMB
- Rocco
- Safri Duo
- Scooter
- Starsplash
- Sunbeam
- Sylver
- Topmodelz
- Andre Visior
- Woody van Eyden
- Tom Wax
- Jan Wayne

De single vind ik zelf niet zo heel byzonder, vooral ook omdat je niets merkt van de samenwerking... Het klinkt als 1 act. Verder zijn er drie radiomixen en 3 extended radiomixen, wat ik zelf een beetje een tegenvaller vind. Ik had er wel meer verwacht, vooral gezien het aantal namen dat er mee doet.

Dance United - Reach Out
1.Reach Out (West Radio Edit)
2.Reach Out (North Radio Edit)
3.Reach Out (South Radio Edit)
4.Reach Out (West Mix)
5.Reach Out (North Mix)
6.Reach Out (South Mix)

Sex is like Nokia: Connecting People
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:06:17 #2
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6141869
geloof er nou idd niet zo heel veel van dat ze er aan meegewerkt hebben

dat gaat gewoon niet, het is denk ik meer, 1 iemand heeft een nummer gemaakt en nu hebben ze veel acts gevraagd om er "aan mee te doen"

pi_6141873
Je denkt toch niet echt dat die dj's ook maar 1 seconde bij elkaar in de studio zijn geweest
pi_6142147
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Je denkt toch niet echt dat die dj's ook maar 1 seconde bij elkaar in de studio zijn geweest
Je hebt mij niet horen zeggen dat de producers ook daadwerkelijk met elkaar in de studio's hebben gezeten. Beetje crowded lijkt me.... Bij bepaalde projecten doen ze dat echter wel, kijk maar naar:

Trance Allstars:
ATB, Talla 2XLC, Schiller, DJ Mellow-D, Taucher & Sunbeam hebben voor verschillende nummers echt samengewerkt in de studios. Daarnaast hebben ze zelf ieder hun eigen typische remixen gemaakt.

Love Message - Love Message:
De muziek werd gemaakt door Masterboy, maar andere acts hebben er op meegezongen zoals E-Rotic, Mr President, Worlds Apart, DJ Bobo.

United Deejays for Central America - Too Much Rain
Ook hier werd er samengewerkt aan het nummer. Wel had ATB hier een leidende hand in, maar ook Woody van Eyden, Blank & Jones etc werkten hier aan mee.

Het kan dus prima dat er meerdere producers(teams) samenwerken aan een single.

pi_6142220
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:16 schreef CJ het volgende:

[..]

Je hebt mij niet horen zeggen dat de producers ook daadwerkelijk met elkaar in de studio's hebben gezeten. Beetje crowded lijkt me.... Bij bepaalde projecten doen ze dat echter wel, kijk maar naar:

Trance Allstars:
ATB, Talla 2XLC, Schiller, DJ Mellow-D, Taucher & Sunbeam hebben voor verschillende nummers echt samengewerkt in de studios. Daarnaast hebben ze zelf ieder hun eigen typische remixen gemaakt.

[off-topic]
die trance allstars doen er echt alles aan om echte trance een slechte naam te geven.
Had ik zeker niet verwacht van Talla en Schiller. Dat Andre T. erbij zat was daarentegen WEL te verwachten
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:27:39 #6
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6142397
mischien dat ik hem vaker moet horen, maar ben er nu niet echt van onder de indruk (de radio edit iig)

had ook liever vocals van Silvy gehad

pi_6142473
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:27 schreef Cybart het volgende:
mischien dat ik hem vaker moet horen, maar ben er nu niet echt van onder de indruk (de radio edit iig)

had ook liever vocals van Silvy gehad

Over welke van de drie radio edits heb je het?

En die vocalen... tja.. had ook liever iemand anders gehad. Deze klinkt te Duits... beetje met zo'n accent van Jan Wayne's "Because the night".

zondag 6 oktober 2002 @ 22:31:41 #8
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6142513
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:30 schreef CJ het volgende:

[..]

Over welke van de drie radio edits heb je het?

En die vocalen... tja.. had ook liever iemand anders gehad. Deze klinkt te Duits... beetje met zo'n accent van Jan Wayne's "Because the night".

heb de west binnen
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:37:01 #9
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6142648
*nu naar de vocalen van silvy luisterd in the jaccot remix van "the smile has left your eyes"*

ze hadden echt haar moeten nemen hiervoor, maar je ze zit nu al in het projectje MNC

pi_6142823
Ik heb de plaat deze week ook zien langskomen bij de nieuwe releases... trekt natuurlijk wel de aandacht, al die namen, maarja als plaat stelt het vrij weinig voor...

ook stom dat je dus nog niet weet niet wie degenen nou precies zijn die achter de knoppen gezeten hebben...

PS: Cybart... 't is de aquagen remix

zondag 6 oktober 2002 @ 22:46:36 #11
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6142875
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:44 schreef Jape het volgende:

PS: Cybart... 't is de aquagen remix

dat wist ik ook wel, ben alleen zo lam om het niet te veranderen...

trouwens uitgeroepen tot Cybart Dance Plaat Van De Week

pi_6143208
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:37 schreef Cybart het volgende:
*nu naar de vocalen van silvy luisterd in the jaccot remix van "the smile has left your eyes"*

ze hadden echt haar moeten nemen hiervoor, maar je ze zit nu al in het projectje MNC

[Offtopic]
Rare zet trouwens om "The Smile Has Left Your Eyes" in Spanje uit te brengen terwijl het nieuwe album al zowat compleet af is. Je zou eerder een pre-release van het nieuwe album verwachten.

En MnC... tja... ik ben blij dat het een eenmalig uitstapje was voor Silvy, want zo geweldig vind ik haar stem niet bij dat half Franstalige rapnummer passen. Laat haar maar lekker dancenummertjes zingen....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')