Een levensverzekering is een verzekering die verband houdt met het leven of de dood van de mens, of met de verzorging van de uitvaart van de mens.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef JeMoeder het volgende:
En het is niet eens een levensverzekering, het gaat om een uitvaartverzekering.
Dat is mijn punt, maar op de radio brengen ze dat niet zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom is iemand dan beter als hij een levensverzekering afsluit? Het is toch een keus die je maakt?
Blijkbaar had je toch de behoefte hier te posten.quote:
Volgens mij gaat het echt om een uitvaartverzekering, niet om een levensverzekering. Reclame is van DELA of Monuta oid.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een levensverzekering is een verzekering die verband houdt met het leven of de dood van de mens, of met de verzorging van de uitvaart van de mens.
Dat is dus wel een stukje dat erin zit, mits ik mij niet vergis.
[..]
Dat is mijn punt, maar op de radio brengen ze dat niet zo.
[..]
Blijkbaar had je toch de behoefte hier te posten.
Prima vraag wel even een mod mijn topic aan te passen. Mijn excuses.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het echt om een uitvaartverzekering, niet om een levensverzekering. Reclame is van DELA of Monuta oid.
Zo staat het wel in de eerste regel van de wiki, maar in de rest van het artikel wordt duidelijk dat dat niet bedoelt wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een levensverzekering is een verzekering die verband houdt met het leven of de dood van de mens, of met de verzorging van de uitvaart van de mens.
Dat is dus wel een stukje dat erin zit, mits ik mij niet vergis.
Een uitvaartverzekering ís dan ook een levensverzekering...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het echt om een uitvaartverzekering, niet om een levensverzekering. Reclame is van DELA of Monuta oid.
Je stond niet vooraan toen de hersens aan de mens werd gegeven he?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef Spongeboss het volgende:
Misschien dat een verzekering als deze leuk is, als je een eenzaam individu bent, zonder kinderen, familie, vrienden en dus gewoon sterft als een nobody. Dat je begrafenis wel geregeld wordt, ook al komt er niemand, en ook al wordt de kist zonder enige liefde dicht gesmeten en wordt je in de grond geflikkerd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je stond niet vooraan toen de hersens aan de mens werd gegeven he?
Een klacht maken en niet weten waar het over gaat waardoor de TT moet worden aangepast.
Als je eenzaam bent en niemand hebt krijg je een begrafenis van de gemeente dus je hele topic slaat nergens op
Het is blijkbaar hetzelfde alleen bestaat er onenigheid waardoor ik het op aangepast beste Smack.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een uitvaartverzekering ís dan ook een levensverzekering...
Ja maar ik vind de reclame vervelend. Dat er wordt gezegd dat dat zou bepalen hoe mensen over je denken. Dat is lulkoek.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar snap je het nut van een uitvaartverzekering niet.
die zorgt er namelijk voor dat als jij de pijp uit gaat dan er dan geld beschikbaar en als iets geregeld is voor je uitvaart.
jij zelf zult er niks van merken, maar voor je nabestaanden is het wel fijn dat niet opeens alles op hun bord gegooid wordt
Neu. Als jij een hele uitgebreide uitvaart hebt met bij wijze van spreken 120 klaagvrouwen en een kist van goud die getrokken wordt door een koets met 150 pauwen zal men heel anders tegen je aankijken dan wanneer je in een kartonnen doos in een oven gepleurd wordt en vervolgens uitgestrooid ergens anoniem.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef Spongeboss het volgende:
Ja maar ik vind de reclame vervelend. Dat er wordt gezegd dat dat zou bepalen hoe mensen over je denken. Dat is lulkoek.
Zo zijn er altijd een paar users die topicdiarree hebben, net zoals Roadtrip etc.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
TS heeft echt jaren aan opgeborrelde klachten die hij er in een paar weken even uit wil gooien lijkt het wel.
Nou vind ik de klachten van TS wel aardig hoor, maar hij is flink aanwezig, en zo te zien lang nadat ik ga slapen en ruim voordat ik opgestaan ben.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zo zijn er altijd een paar users die topicdiarree hebben, net zoals Roadtrip etc.
Ze zien zelf niet dat ze juist zelf een klacht worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |