abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2014 @ 13:47:41 #1
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135434107
'Wat wilt u, wat ze over u zeggen als u dood bent?'

En allemaal van dat soort rompslomp, het kapitalisme is erin doorgeslagen zelfs met dit soort verzekeringen te komen, om een slaatje uit de dood te kunnen slaan. Natuurlijk sterven wij allemaal, natuurlijk weten wij ook niet wanneer wij sterven, maar waarom moeten bedrijven op de dood inspelen zodat zij weer geld kunnen verdienen.

Misschien dat een verzekering als deze leuk is, als je een eenzaam individu bent, zonder kinderen, familie, vrienden en dus gewoon sterft als een nobody. Dat je begrafenis wel geregeld wordt, ook al komt er niemand, en ook al wordt de kist zonder enige liefde dicht gesmeten en wordt je in de grond geflikkerd.

Mijn klacht is echter, wat maakt het allemaal nog uit, je bent dood. En als mensen aan de hand van een begrafenis het laatste oordeel moeten vellen als jouw leven als mens, dan is dat hartstikke fout. Want dan zou Pietje die altijd een eikel was een toffe peer zijn als hij op de koffietafel met puddingbroodjes gooit. Nou ja hij zal niet mee gooien daar hij dood is. Maar waarom zou Pietje dan beter zijn, dan bijvoorbeeld Jan, die altijd een eerlijk goed leven heeft geleefd, mensen heeft geholpen en weinig geld overheeft, waardoor hij geen levensverzekering kon afsluiten, en dus niet met puddingbroodjes kan smijten.

Afijn, de logica van deze maatschappijen deugd voor geen meter, en ik vind het zwaar vervelend steeds te moeten aanhoren.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135434183
Nobody cares
  maandag 13 januari 2014 @ 13:50:09 #3
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135434210
Waarom is iemand dan beter als hij een levensverzekering afsluit? Het is toch een keus die je maakt?
  Redactie Frontpage maandag 13 januari 2014 @ 13:50:34 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_135434228
En het is niet eens een levensverzekering, het gaat om een uitvaartverzekering.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 13 januari 2014 @ 13:51:39 #5
419250 Spongeboss
pi_135434269
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef JeMoeder het volgende:
En het is niet eens een levensverzekering, het gaat om een uitvaartverzekering.
Een levensverzekering is een verzekering die verband houdt met het leven of de dood van de mens, of met de verzorging van de uitvaart van de mens.

Dat is dus wel een stukje dat erin zit, mits ik mij niet vergis.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom is iemand dan beter als hij een levensverzekering afsluit? Het is toch een keus die je maakt?
Dat is mijn punt, maar op de radio brengen ze dat niet zo.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nobody cares
Blijkbaar had je toch de behoefte hier te posten.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:53:39 #6
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135434354
Oh laat maar, je gebruikt niet het goede woord dus ik snapte het even niet. Je bedoelt wel een uitvaartverzekering.
  Redactie Frontpage maandag 13 januari 2014 @ 13:53:57 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_135434370
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Een levensverzekering is een verzekering die verband houdt met het leven of de dood van de mens, of met de verzorging van de uitvaart van de mens.

[..]

Dat is mijn punt, maar op de radio brengen ze dat niet zo.

[..]

Blijkbaar had je toch de behoefte hier te posten.
Volgens mij gaat het echt om een uitvaartverzekering, niet om een levensverzekering. Reclame is van DELA of Monuta oid.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 13 januari 2014 @ 13:54:36 #8
419250 Spongeboss
pi_135434408
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het echt om een uitvaartverzekering, niet om een levensverzekering. Reclame is van DELA of Monuta oid.
Prima vraag wel even een mod mijn topic aan te passen. Mijn excuses.
pi_135434436
Nou ja, ik was laatst bij de uitvaart van een goede vriend en die was heel mooi. Dat is toch wel wat waard als je ziet hoe persoonlijk en mooi een afscheid kan zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135434469
waarom zou je een levensverzekering nemen. je kan je leven nooit zeker zijn.
pi_135434863
Sommige mensen willen misschien een hele dure uitvaart en willen hun nabestaanden daar niet financieel mee belasten. Of misschien ook niet, weet ik veel. Shit's expensive though.

[ Bericht 0% gewijzigd door HaywoodJablome op 13-01-2014 14:16:46 ]
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_135435046
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Zo staat het wel in de eerste regel van de wiki, maar in de rest van het artikel wordt duidelijk dat dat niet bedoelt wordt.

TS doelt op een uitvaartverzekering.
  Forum Admin maandag 13 januari 2014 @ 14:09:38 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_135435085
TT aangepast
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_135435143
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Een uitvaartverzekering ís dan ook een levensverzekering...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_135436032
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef Spongeboss het volgende:

Misschien dat een verzekering als deze leuk is, als je een eenzaam individu bent, zonder kinderen, familie, vrienden en dus gewoon sterft als een nobody. Dat je begrafenis wel geregeld wordt, ook al komt er niemand, en ook al wordt de kist zonder enige liefde dicht gesmeten en wordt je in de grond geflikkerd.

Je stond niet vooraan toen de hersens aan de mens werd gegeven he?

Een klacht maken en niet weten waar het over gaat waardoor de TT moet worden aangepast.

Als je eenzaam bent en niemand hebt krijg je een begrafenis van de gemeente dus je hele topic slaat nergens op :')
pi_135436104
Reclames kijken / luisteren :')
pi_135436156
blijkbaar snap je het nut van een uitvaartverzekering niet.
die zorgt er namelijk voor dat als jij de pijp uit gaat dan er dan geld beschikbaar en als iets geregeld is voor je uitvaart.
jij zelf zult er niks van merken, maar voor je nabestaanden is het wel fijn dat niet opeens alles op hun bord gegooid wordt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:35:59 #18
419250 Spongeboss
pi_135436202
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je stond niet vooraan toen de hersens aan de mens werd gegeven he?

Een klacht maken en niet weten waar het over gaat waardoor de TT moet worden aangepast.

Als je eenzaam bent en niemand hebt krijg je een begrafenis van de gemeente dus je hele topic slaat nergens op :')
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Een uitvaartverzekering ís dan ook een levensverzekering...
Het is blijkbaar hetzelfde alleen bestaat er onenigheid waardoor ik het op aangepast beste Smack.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar snap je het nut van een uitvaartverzekering niet.
die zorgt er namelijk voor dat als jij de pijp uit gaat dan er dan geld beschikbaar en als iets geregeld is voor je uitvaart.
jij zelf zult er niks van merken, maar voor je nabestaanden is het wel fijn dat niet opeens alles op hun bord gegooid wordt
Ja maar ik vind de reclame vervelend. Dat er wordt gezegd dat dat zou bepalen hoe mensen over je denken. Dat is lulkoek.
pi_135436618
TS heeft echt jaren aan opgeborrelde klachten die hij er in een paar weken even uit wil gooien lijkt het wel.
pi_135436808
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef Spongeboss het volgende:
Ja maar ik vind de reclame vervelend. Dat er wordt gezegd dat dat zou bepalen hoe mensen over je denken. Dat is lulkoek.
Neu. Als jij een hele uitgebreide uitvaart hebt met bij wijze van spreken 120 klaagvrouwen en een kist van goud die getrokken wordt door een koets met 150 pauwen zal men heel anders tegen je aankijken dan wanneer je in een kartonnen doos in een oven gepleurd wordt en vervolgens uitgestrooid ergens anoniem.
Dat het jou niet meer boeit hoe men over je denkt omdat je immers dood bent en er niemand meer te boeien is, is weer iets anders.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_135436852
ah uitvaart reclame, met die jankende neger die geen cd kan vinden ofzo
oi mate
pi_135436946
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
TS heeft echt jaren aan opgeborrelde klachten die hij er in een paar weken even uit wil gooien lijkt het wel.
Zo zijn er altijd een paar users die topicdiarree hebben, net zoals Roadtrip etc.

Ze zien zelf niet dat ze juist zelf een klacht worden. :')
pi_135437238
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zo zijn er altijd een paar users die topicdiarree hebben, net zoals Roadtrip etc.

Ze zien zelf niet dat ze juist zelf een klacht worden. :')
Nou vind ik de klachten van TS wel aardig hoor, maar hij is flink aanwezig, en zo te zien lang nadat ik ga slapen en ruim voordat ik opgestaan ben.
  maandag 13 januari 2014 @ 15:02:22 #24
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_135437331
Een klacht plaatsen over reclame ... echte klacht is natuurlijk dat je de moeite neemt om überhaupt naar die kutreclames te kijken, dan wel te luisteren.

Klacht ongegrond. Misschien heb je bij de rijdende rechter meer geluk ...... w/
  maandag 13 januari 2014 @ 15:02:42 #25
411434 Lejenk
Doe maar een banaan
pi_135437351
Ik zie persoonlijk het nut niet in van een uitvaartverzekering. De helft van de zaken die ze je aanbieden heb je niet eens nodig :')
Simpelweg wat geld opzij zetten voor je uitvaart, en in je testament op laten nemen hoe je het geregeld wilt hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')