Als je niet hele dagen in een luide omgeving staat zal dat toch best wel meevallen?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar ik vind het nooit zo'n fris gezicht als je van die stukjes smeer kunt zien. Hoewel het geloof ik gezonder is om het te laten zitten maar goed soms weegt het esthetische net even zwaarder dan het gezonde.
Ik heb er toch altijd wel vrij veel last van als ik het niet geregeld zou bijhouden.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je niet hele dagen in een luide omgeving staat zal dat toch best wel meevallen?
Ah, ik heb daar geen last van. Misschien dat dat met de jaren verandertquote:Op maandag 13 januari 2014 09:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er toch altijd wel vrij veel last van als ik het niet geregeld zou bijhouden.
Kofschip gebruiken i.p.v. kaffaschaapquote:Op maandag 13 januari 2014 08:05 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, want ch zit niet in 't Kofsgip.
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:05 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, want ch zit niet in 't Kofsgip.
quote:Gedoucht is juist. Tussen douch en de werkwoordsuitgang is geen e nodig voor de juiste uitspraak, en net als de verleden tijd douchte krijgt gedoucht een t. (De Engelse werkwoordsuitgang -ed is niet juist; douche is van oorsprong een Frans woord.)
De klank waarop de stam douch eindigt, is [sj], een klank die een 'scherpe s' bevat (geen z-achtige klank). In de verleden tijd wordt er daarom -te aan de stam toegevoegd. Het bekende ezelsbruggetje van 't kofschip is dus van toepassing op douchen. Douchen is wat zijn vervoeging betreft vergelijkbaar met roetsjen - roetsjte - geroetsjt en uiteindelijk ook met bruisen - bruiste - gebruist.
Doe ik echt nooit... Bovendien kun je enkel maar schade aanrichten met zo'n wattenstaafje of je duwt het oorsmeer tegen je trommelvlies aan, waar het vervolgens hardt.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Altijd even een paar keer in de week met een wattenstokje na het douchen je oor schoonmaken. Door het douchen wordt dat smeer wat zachter dus dan kun je het ook gemakkelijker weghalen.
Oh ok, nee, dan wordt je natuurlijk fris wakker.quote:
Douche jij niet nadat je je nest uitkomt??quote:Op maandag 13 januari 2014 08:49 schreef Aiciu het volgende:
Wat is het nut van douchen voordat je gaat werken?
Ga je dan slapen zonder te douchen?
Daar heb je spray voor tegenwoordig!!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit... Bovendien kun je enkel maar schade aanrichten met zo'n wattenstaafje of je duwt het oorsmeer tegen je trommelvlies aan, waar het vervolgens hardt.
Haha ja, ik heb het altijd koud dus ik kan me niet voorstellen dat ik zweetquote:Op maandag 13 januari 2014 15:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh ok, nee, dan wordt je natuurlijk fris wakker.
niets mis met slank zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 15:10 schreef vera166 het volgende:
Jezus al mijn eetlust is voorbij bedankt TS dat je me tegenhoud met dikker worden.
Nee, straks voor het slapen gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:08 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Douche jij niet nadat je je nest uitkomt??
Maar dan voel je je de volgende dag toch niet fris en fruitig als je opstaat? 's Nachts zweet je echt veel en krijg je zo'n duffe slaapgeur. 's Avonds douchen is lekker, maar 's ochtends is het echt nodig om goed wakker te worden en me schoon te voelen vind ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |