abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 oktober 2000 @ 00:35:19 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_393793

ja ik weet het, de nieuwe komt eraan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_393829
Ongeveer 00.30 uur

De bewoners zijn in de keuken en hebben het over alcohol. De 1 drinkt graag dit de ander dat tijdens het stappen. Dan heeft Bianca het over wijn. Wel 120 gulden per fles, 140 in de winkel. Ze had 'm heel lang bewaard en het was echt heerlijk, elk druppeltje waard. Maar als ze hem niet gekregen had zou ze het waarschijnlijk niet zelf kopen. De rest vindt het zonde van je geld.

Het gaat over in een gesprek van Bianca over NY en de jongens hebben het over shotjes, sambuca en cognac.

Hieke begint over de oven die niet werkt. Je kan er niet op koken. De achterste plaat wordt niet warm ofzo.

Georgie, Robin en Ed hebben het over golfclubs. Hier weet ik nix van maar het was zoiets als:'Dan heb je een 3 die vouw je op tot een 9' Ed denkt dat je dan niet meer kan slaan. Georgie:'Nee, maar je kan wel lekker chippen dan en hij past in je koffer'

Als ik het goed begrepen heb golft Ed en heeft BB zijn golftas oid ingepikt. Mocht niet mee naar binnen. (Lijkt mij dat je dan veel balletjes nodig hebt als je een beetje kan slaan, misschien doet hij aan midgetgolf of hoe heet dat??? Het is duidelijk dat ik hier dus een stukje miste )

Robin neemt Georgie ff apart om het incidentje van net uit te spreken. Dat gebeurd buiten mijn beeld maar ze zijn erg snel terug. Ik hoor nog wel dat iemand zegt dat ie er nou eenmaal zo over denkt.

Kim heeft het met Ed over zijn kinderen. En dan als ik ff niet oplet heeft ze het over de tijd in het ziekenhuis. Ze had veel moeite met het verwisselen van verband, viel flauw enzo. Ze was in het begin ook erg in de war een echte bitch zegt ze zelf. Rende naakt over de gang, trok haar infuus eruit, drukte steeds op het knopje en plaste in bed als ze niet snel genoeg kwamen.

Georgie kent Ed uit een tvprogramma van de tros. Een interview van hem op het strand in zijn zwembroek. Uit 95 ofzo uitgezonden na studio sport. Leuk man vindt Georgie.

Dan over de strandtent van Ed en auto's ofzo. Georgie over de Baja. En we zijn weer terug bij alcohol. Allerlei merken passeren de revue. Ed vertelt verder over zijn strandtent.

Ik ben weer een uurtje weg

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 14-10-2000 03:45]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_393855
1:00

Ed verteld over z'n eerste wiet ervaring, een paar weken geleden. Hij vond het helemaal de gek. Kim heeft ook een paar keer geblowed op Lowlands. Niets mis mee zegt ze.

Ed is ok.
pi_393863
1:05

Ed verteld over z'n strandtent, mensen die 's morgens stoned met een hond om z'n zaak hingen. Ze wilden niet weg, want ze vonden het zo relaxed. Hij zegt: "drugs maakt mensen leip". Kim kent dat gevoel wel.

Ed is ok.
pi_393872
1:10

Bianca gaat zo naar bed, ze is aan het afschminken in de badkamer, zo klaar bij haar. Kim is nu begonnen met afsminken. Georgie loopt als een hengst om Kim heen, zou hij vandaag meer geluk hebben? Kim poetst al vast haar tanden...

Ed is ok.
pi_393906
1:20

Georgie ligt in bed met Kim. Hij praat over zijn ruzie met Robin. Hij vind hem eerder op een 16-jarige lijken dan op een 24-jarige. Hij zegt moeite te hebben gehad hem niet tegen de grond te slaan. Buiten BB had hij dat zeker gedaan. Hieke is het helemaal met Georgie eens. Het probleem tussen hem en Robin ontstond doordat hij z'n toetje te snel opat. Robin werd boos op Ferdi. Ferdi komt er nu ook bij. Ferdi en Hieke zijn druk aan het vechten op hun bed.

Ed is ok.
pi_393909
Camera op Kim en Georgie in bed.

gesprek gaat over of de camera's hun nu konden zien. Jongens (G + F) leggen stoer uit hoe de infrarood werkt.

als dan Georgie en Kim gaan praten, hoor je op de achtergrond geluiden van stoeien/orgie/o.i.d. van F + B?

pi_393913
01.30 uur Georgie, Kim, Ferdi en Bianca in de slaapkamer.

Ze hebben het over welke camera's infarood zijn, kastjes daarvoor. Welke camera ziet wat. Iedereen ziet nu alles, gek hoor. Georgie denkt dat er nog niet gezien is hoe K&G hebben gezoend.

Bianca en Ferdi stoeien en ze schreeuwen daarbij zo hard dat ik het gesprek van Kim en Georgie niet kan verstaan. Hij heeft zijn arm om Kim heen geslagen, ze aaien elkaar een beetje.

Koos komt binnen en vertelt een verhaal van 30 jaar geleden, de tijd van Bonanza. Zijn vrouw en hij hadden verkering. Toen stond ze te zoenen met een andere vent en Koos haalde uit zoals ze in cowboyfilms doen. Hij doet het voor en die vent sloeg geloof ik vol terug. Iedereen lacht.

Sorry, maar die Ferdi schreeuwt zo hard dat ik het geluid van mijn oren haal

pi_393940
Georgie vertelt ook een stoer verhaal over zwarte band, klappen enz.

Ferdi gaat gelukkig weg nu. Hieke, Koos, Kim, Georgie en Bianca zijn in de slaapkamer.

Koos vraagt of Annet niet komt. Ze komt zo. Hieke gaat nog ff lezen. Kim wil weten hoe laat het is. Ze denken dat Ed veel heeft meegemaakt. Hieke heeft ergens last van. Georgie legt uit hoe je tijgerbalsem moet gebruiken, smeren en je broek aan. Hij kan morgen wel een deel weg masseren maar als er een scheurtje zit... Hieke gaat smeren, sterk spul, het brandt. Niet in je ogen wrijven zegt Kim.

Hieke heeft 20 bladzijden gelezen zonder dat ze weet waar het over gaat. Kim en Georgie hebben het over sterrebeelden die bij elkaar passen of juist niet. Kim is bij de chinezen een aap. Er wordt gepraat over steenbokken.

Hieke en de anderen voeren ook een gesprek. Dus het loopt wat door elkaar.

Kim en G hebben het nu over klaverjassen ofzo. Kim giechelt veel. Het gaat over vakantie. G wil meteen als hij uit BB komt de volgende dag weg.

Hieke heeft ook veel te vertellen op de achtergrond. Annet komt binnen. Koos begint over tafeltennis, een competitie ofzo. Ze vinden het een goed idee.

Kim en G bespreken waar ze op vakantie naar toe zullen gaan. Ze bespreken skioorden. Oostenrijk, Tsjechie. Kim kan niet zo goed skieen als G. G:'Kan je schaatsen?' Hij legt uit wat ze dan nog veel gaver zal vinden, ik kan het niet verstaan.

Annet gaat weer de kamer uit en de rest vraagt of Ed al bloot in de kamer ligt. Dat vinden ze toch wel gek.

pi_393957
Kim heeft ooit een schaatstocht van 15 km gereden op school. Ze dacht dat het 5 km was, ze heeft het wel afgemaakt. Georgie schat dat je 5 km per uur schaatst. Hij vertelt ook over een school schaatstocht. De molentocht, geen molen gezien.

Annet heeft iemand iets gevraagd kennelijk. De rest vraagt naar het antwoord. Annet zegt dat diegene het lief aangeboden was, maar het hoefde niet. Dan vragen ze naar Ed. Die zit vast nog bij het vuur denken ze. Annet heeft dus geen blote man gezien, ze houdt het bij Ferdi en Georgie, dat is bekend.

Ze beginnen over hem te roddelen. En het is reclame.

Weer terug gaat Annet allerlei gekke woorden opschrijven. Net een kinderpartijtje vindt Annet. Tofelemones is het woord van Koos, hij spelt het. Het is dus het onderaardse van een man zegt Annet. Het wormvormig aanhangesel denkt Georgie. Er moet wel blote voor. Dan godkannone, en skoftig lekker op z'n west Fries. Heel debat over schoftig en skoftig. Peeuwen is janken. A:'Kan je het ook voor een hond gebruiken als ie jankt?' Nee, het is meer zeurderig. Annet schrijft alles op.

G&K voeren ook een gesprekje maar dat is niet te verstaan. Het gaat over slapen.

Kort shot van Robin tussendoor. Hij is met zijn rode muts op bezig bij het aanrecht.

Hieke heeft het over sjoepen en hoe het geschreven moet worden. shoepen = douchen Ze heeft het ook zelf verzonnen dus ze weet niet precies hoe je het schrijft. Dan een giecheltje of het wilhelmus voor de private parts.

Als Koos thuis komt zegt hij tegen Els dat hij naar haar giecheltje verlangt.

pi_393967
02.10 uur
Uitdrukkingen van Bianca nu. Allerlei Engelse uitdrukkingen. Haal het hele Engelse woordenboek er maar bij zegt Koos.

Kim en Georgie kletsen ook door.

De rest gaat door over al hun stopwoordjes en favo uitdrukkingen. Annet roept nu naar Kim. Kim zegt vaak:'Precies en Thanks'
Georgie is verbaasd dat ze daar allemaal op letten.

Annet gaat maar door. Maar ze komen er niet echt uit met Kim. Dan Georgie maar. G:'snatzen' Hoe je het schrijft weet ie niet en wat het betekent eigenlijk ook niet.

Ze gaan lekker nog ff door. Watje patatje, ik ben moe, ik wil slapen, pisnicht. Georgie claimt'met je grote slappe schoenen' de rest vindt dat het van Darius komt. Ok dan zegt Georgie.

Annet gaat over op Ferdi. Het Fokforum stopt er weer mee en ik geef het ook ff op.

02.30 uur Kim vertelt dat ze door BB gewaarschuwd is om niet met Mona te praten. Die schrijft een collumn in de weekend en zou dan vanalles kunnen schrijven over Kim en haar zusje ofzo. Het was voor ze het huis inging, ze kende Mona niet maar ze mocht gewoon niet met haar praten.

Dan weer over de uitdrukkingen van bewoners. Dit trek ik echt niet, stel je gewoon voor alle irritante uitdrukkingen achter elkaar en dan 100x herhalen op vol volume. COOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMM OOOOOOOONNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoiets dus. Ferdi is duidelijk weer aanwezig

Ze vertellen dat ze Jolanda al aardig vergeten. Het is ook al 2 weken geleden zeggen ze.

Annet heeft het over een gouden ketting maar Ferdi stopt niet meer. Kiss my ass, yeh right, come on... Ze dollen wat over de slaapplaats van Kim.

Ze vragen zich af wanneer de verrassing komt. Morgen natuurlijk. De hond in de pot vinden was wel een hint natuurlijk vindt Annet. Misschien zit ie al in de tuin...

F:'Kiss my ass, yeh right, come on... '

Ze weten zich van Leo ook nix meer te herinneren, Jolanda noemen we 'piercing annie' in elk geval. En rex: goner zegt Ferdi. En meer bijnamen voor bewoners. King sjors voor G. The master voor F. Worf oid voor Leo

Ze zingen poepje en dikje 30x en zeggen dat het van Rob de Nijs is. Ze kwam uit Anapalona... poepje en dikje' oid

Verhaal van Koos over hoe hij uit een auto stapte in een plas. Deed gewoon wat hem gezegd werd. Hebben ze het nog steeds over op verjaardagen.

Nog een verhaal zegt Koos over een sollicitatie van zijn broer en Koos maar buiten toeteren. Wel ff luisteren hoor! Heel verhaal. Broertje was zo boos dat hij de auto voorbij liep tot de baas niet meer keek en toen sleurde die Koos de auto uit. Nog meer verhalen over 2 halve haantjes. Zijn broer was kennelijk erg streng en Koos treiterde hem altijd. Hij was ziek maar zijn broer zegt jij mankeert nix. Toen viel Koos flauw in de snackbar. Broer vangt hem op, sleept hem naar buiten en laat hem daar vallen. Grote hilariteit. Zijn broer is bijna 60.

Koos zit echt op zijn praatstoel. De rest hummt en zucht wat, hij vindt het zelf momenteel het leukst. Ook omdat ze de verhalen al kennen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 14-10-2000 02:54]

pi_393970
Ferdi zegt dat hij gaat slapen:'Laterrr'

De rest gaat ook liggen. Kim moet nog plassen zegt ze. Voorlopig ligt ze nog samen met Gin bed. Naast elkaar, arm van G over Kim heen en hoofdjes boven het dekbed.

Ze denken dat er echt een hond komt. Annet zegt dat het misschien wel egoistisch van haar is maar het lijkt haar wel leuk. Iets over zielige puppies en asiels. Slecht te verstaan omdat ze hun zenders al af hebben gedaan denk ik.

Als er geen hond komt wil ze Ruud. Ze wil gewoon iets knuffelen. Hieke zegt:'Neem Koos' Annet sputtert wat en daar is de reclame.

pi_393973
Eenmaal terug is FOK! weer weg

G&K fluisteren in bed. Zo te horen dringt G weer aan op verkering, zoenen oid. Kim houdt de boot af en heeft het over nu niet, later na het huis. G: 'Maar misschien ontmoet je dan wel die jongen in A'dam.' Kim: 'Die ontmoet ik echt niet.'

We schakelen over naar de woonkamer waar ineens Hieke, Annet en Koos zitten. Ze hebben het over hoesten, roken en droge lucht in BB. Huid van A blijft droog hoeveel ze ook smeert. Koos kucht, Hieke kucht. Koos zegt dat hij thuis last heeft van ochtendverkoudheid.

Dan Annet over de klok. Ze komt met een heel complot. Ze hebben die klok niet zomaar. De redactie komt 's nachts de klok verzetten om ze in de war te brengen. Koos weet zeker van niet. Annet zegt dat Dees ze ook hoort lopen. Dat is in het camerakruis wijst Koos, heel gehorig daar. Annet wil het toch niet opgeven, maar als wij nu om 3 uur naar bed gaan en zij zetten de klok op 2 uur.... Ze gaat er nog verder over nadenken.

Vandaag is het vrijdag de 13e zeggen ze. Dan de verjaardagen van allerlei familieleden en kennissen. Er wordt ingezoomd op een kalendertje van Koos. Iemand was in september jarig. Alsnog gefeliciteerd he roept Annet.

03.15 uur Koos is uit beeld verdwenen en de dames zitten te roken. Ze hebben het over iemand die 42 of 43 wordt, Hieke weet het niet zeker. Het gaat over haar moeder. Toch niet want dan zegt ze: 'Ja, 13 jaar ouder dan ik.' Iets over haar broers en haar nichtje. Mensen geloven niet dat Hieke haar tante is.

Net voor de reclame zei Hieke in de slaapkamer dat zij wel een Indy wilde als de rest een hond kreeg. Ze wil haar dochtertje knuffelen.

Annet noemt alle dagen van oktober zo'n beetje op. Op alle dagen is er iemand jarig.

Hieke is ff opgestaan en Annet begint te fluiten. Nou ja, ze stoot korte fluittoontjes uit fuut fuut fuut. Ze fluit alsof ze een heel pak beschuit op heeft, krabt wat aan haar benen. Gaat naar Hieke in de keuken. Ze verdwijnen uit beeld. Annet ruimt op ofzo. Hieke zegt dat ze nog ff op haar wacht. Ze gaat in een hoekje zitten. Dan loopt ze wat rond terwijl ze op Annet wacht.

03.25 uur Ze gaan naar bed. En het blijft stil verder in de slaapkamer. Of Kim en Georgie bij elkaar in bed liggen kan ik niet goed zien. Je ziet zijn hoofd in de hoek waar hij eerder al over vertelde dat ze hem daar niet konden filmen. Ik hoor wat gesmak, maar dat kan van iedereen zijn. Plotseling hoort Annet iemand lopen. Maar niemand reageert er echt op, een lauwe reactie van Koos: 'Ja, dat lopen...'

En weer reclame... en gelukkig is FOK! ook weer terug, snel ff posten maar

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 14-10-2000 03:58]

pi_393975
Beide streams staan op de slaapkamer en iedereen slaapt of doet hard z'n best om te slapen.

Georgie ligt alleen in bed, dat is nu duidelijk te zien. Anders had ie net ook zo'n beetje bovenop Kim moeten liggen om haar uit beeld te houden

Annet kucht nog wat en dat is het weer voor vannacht waarschijnlijk...

pi_394006
Stream 1&2 blijven in de slaapkamer. Georgie snurkt af en toe een beetje. Verder is het rustig.

Ik las net dat het stukje over de hond van eerder vannacht niet helemaal duidelijk wordt. Ik weet ook niet het hele verhaal maar hier een poging. Ze hebben vrijdag een riem en een bot gekregen en waarschijnlijk ook een etensbak ofzo. Daarbij werd verteld dat ze een verrassing zouden krijgen. Ze nemen dus aan dat er morgen een hond komt. Kennelijk zijn er ook aanwijzingen gegeven, daarom had Annet het over 'De hond in de pot vinden.'

pi_394018
quote:
Op 14 oktober 2000 01:05 schreef Ronny het volgende:
1:00

Ed verteld over z'n eerste wiet ervaring, een paar weken geleden. Hij vond het helemaal de gek

Het was niet ed maar robin die dit vertelde.
georgie vertelde ook een paar keer geblowed te hebben , maar heeft hier niet veel van gemerkt.

Kim vertelde ook nog over de periode in het ziekenhuis , vlak na haar ongeluk.
De dokter had haar verteld dat ze heel slecht tegen pijn kan (ze viel al flauw als er pleisters van haar wonden getrokken werden).
Ook vertelde ze dat in die periode dingen heeft gedaan waar ze zich niks van kan herinneren , ze gedroeg zich volgens haar eigen woorden toen echt als een bitch , ze drukte constant op de alarmering (om de verpleging te waarschuwen) en als die dan niet kwamen plaste ze expres in haar bed , ook trok ze infusen uit haar arm EN liep geregeld NAAKT over de afdelingen

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 09:27:44 #17
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_394078
volledige rust in huis... iedereen slaapt, of dat is wat cams laten zien in ieder geval
pi_394086
Ed is al wakker.
Zit in de keuken wat te eten(even geluid uit ).
Heeft eerst een half uurtje zitten lezen en tegen de kippen gepraat.
Er staat wat in de deuropening waardoor ze niet naar binnen kunnen.
Nu rommelt hij wat in de keukenkastjes en koelkast.
'Waar zal ik het eens in maken?'
Zo te zien gaat hij zich met het ontbijt bezighouden.
Hoppa, een kip wipt over de afscheiding naar binnen ,Ed heeft niets in de gaten,kip nu in de woonkamer.
Ed laat kip naar buiten.
Kip is weer binnen.
Ed vraagt lief aan kip of ze buiten wil blijven.
Ed: 'het spel met de kip.'
'Nee,nee,nee, lekker buiten blijven; het is zaterdag dus geniet ervan. Zal ik jullie nog wat rijst geven dan?'
Kip maakt zachte kipgeluidjes. Ed lacht vertederd.
pi_394096
Ed slooft zich nog steeds uit in de keuken; kan niet zien wat hij aan het maken is, er gaan in ieder geval rozijnen in.
Ed buiten, alleen geluid. Praat weer lief tegen de kippen, dat ze heeel brutaal zijn.
Of ze nog een beetje rijst willen.
'Gaan jullie maar lekker een eitje leggen hoor, dat mag. Lekkere haan!'
pi_394147
Koos schuifelde een minuut of 10 geleden even rond, plasssen, water drinken, vroeg (zonder zender) aan Ed iets, ja zegt Ed, ik ben al heel lang op. Ik sta gewoon vroeg op hoor! ( wat nou "hoor" en dan? red.)
Bianca is net opgestaan en is haar tanden (of tandjes zoals zij zou zeggen) aan het poetsen
pi_394151
Ed is aan Bianca aan het vertellen dat hij een soort Muesli gemaakt heeft, dan heb je minder brood nodig.
B vindt het geweldig. Ed vertelt dat hij al vanaf een uur of 8 wakker is. Ja, wij zijn lui he? vraagt B? Nou,.... zegt Ed.
Hij heeft alleen wat rijst aan de kippen gegeven, dan kan B zoals de kippen gewend zijn het gewone eten geven. O, dat doet Annet altijd zegt B. O zegt Ed.
Nu hebben ze het over hoeveel eieren kippen kunnen leggen.

11:45

Ed vertelt over zn Afrika reizen samen met Caroline,die sliep snachts gewoon, terwijl Ed leeuwen hoorde en zo.
Ze hebben een dag of 10 met een bosjesman als gids door een moerasachtig gebied getrokken.
Zonder wapen, dat is niet nodig, leeuwen vallen niet zomaar aan.
>>beeld en geluid vallen ook bij Mr Zap af en toe weg<<<

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 14-10-2000 11:52]

zaterdag 14 oktober 2000 @ 14:29:39 #22
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_394278
14:15 - 14:25 Stream 1

Bianca en Georgie zongen de hele tijd dat liedje uit de serie out of this world

Ed en Georgie hebben het over films van Swetsneggert in de keuken.

En dan te bedenken dat er mensen zijn die geen films kijken zei Ed.

Nu gaat het over Sean Connery met die mooie stem als in Dragonheart.

Georgie Bianca en Koos blijken filmfreaks

Ze zoeken een filmtitel en ik weet m filmfreaks right Apocalypse now! aaaaargh Bianca weet het het eerste en verteld dat ze geweest is waar het opgenomen is.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 14:38:35 #23
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_394286
14:25 - 14:35 stream 1

Bianca verteld dat ze niet weet hoe het komt maar dat ze alles over films onthoud dus als je haar vraagt wie met wie getrouwd is in hollywood of Nederland dat ze het dan weet.

Koos staat nu in blote bast voor de camera leuk voor de dames

Ze lullen nog ff door over films. Kim en Robin houden zich afzijdig hiervan maar zijn ook in de keuken. Streams vallen elke x stil

zaterdag 14 oktober 2000 @ 14:46:30 #24
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_394295
14:35 - 14:40 Stream 1

Ed heeft het nu over z'n hockey trainingen dan valt het even weg en verteld Bianca dat Rex iets zei dat ie vroeger niet veel voorstelde maar dat toen ie eenmaal ging trainen de meiden om hem heen kreeg. Je zelfvertrouwen kan er door stijgen waardoor je lekker in je vel zit zegt Bianca.

Ed verteld dat ie daarvoor niet gaat trainen om zich een bink te voelen.

Nou de stream valt weer weg ik stop k ga ff een filmpie checken k ga daarna verder.

zaterdag 14 oktober 2000 @ 17:18:41 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_394425
17:05 - 17:15 stream 1

Kim, Geogie, Ferrrdi en Desiree zitten te kaarten aan de keukentafel.
Koos wordt geschoren door Hieke. En er wordt ook thee gezet ving ik op. Nu Ed in beeld zonder geluid, boeie! geluid terug Ed aan het lezen.

zaterdag 14 oktober 2000 @ 17:29:54 #26
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_394426
17:15 - 17:25 stream 1

Ik versta niet precies wat er gezegt wordt maar k geloof niet dat het erg interresant is

Ed zegt dat het echt back to basic is dat ie erg weinig eet hier. En de thee is klaar
Georgie verteld dat ie George of Sjors genoemd wordt. Ferrrrdi is een strandmens zegt ie waarom weet ik niet

zaterdag 14 oktober 2000 @ 17:48:20 #27
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_394441
17:35 - 17:45 stream 1

Hieke en Ed zijn aan het koken (ehm Ed kijkt toe) ik geloof een groentensoep. de rest blijft aan het kaarten wat gepaard gaat met veel gezang waar dus niets boeiends uitkomt
Ed zegt dat je van prei gaat zweten ofzo(met een vaag stemmetje) Nu gaat het over Lignac boeie

zaterdag 14 oktober 2000 @ 17:59:53 #28
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_394453
17:45 - 17:55 stream 1

Kim heeft echt geen zin meer, ik verlies alleen maar vandaag! roept ze mooi zo

Ed is weer aan het hoofd van de tafel gaan zitten, en ze zijn nu gestopt met kaarten, de punten worden opgeteld en afgetrokken Kim vraagt wie er gewonnen heeft maar ik heb t antwoord nog niet gehoord. Bianca moet huilen ze is toe aan het uien snijen Kim helpt Hieke in de keuken.

Ok dat was het wel weer etenstijd!

zaterdag 14 oktober 2000 @ 21:36:00 #29
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_394709
21.33
Kim en Ed zijn aan het tafeltennissen. De tafel staat weer in het huis. Kim verliest.

Ed: 'Je speelt hartstikke goed !'

De rest zit in de huiskamer zo te zien. Geen camera's op hen (oh.. MrZap schiet op)

zaterdag 14 oktober 2000 @ 23:02:52 #30
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_394868
22.50
Annet staat in de vijver te vissen. Het hoe en waarom ontgaat mij op het het eerste gezicht. Maar er drijft een kratje in de vijver en er staan 4 flesjes op de wal, dus misschien heeft ze het krat in het water laten vallen?
  zondag 15 oktober 2000 @ 00:08:47 #31
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_394971
Verder met de streamverslagen in:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20684

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')