Ja maar ik wil eigk wel gewoon graag weten ofda normaal is want ik voel me echt gestalkt ofzo door hemquote:Op maandag 13 januari 2014 00:15 schreef Trashcanman het volgende:
14 en 15...
Laat waaien en lees samen dit topic over 5 jaar oid nog eens terug. Kun je lachen.
je voelt je echt " ik graag wil aandacht!" van anderen en roep daarom dat ik gestalkt wordtquote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef XjustXjwzX het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigk wel gewoon graag weten ofda normaal is want ik voel me echt gestalkt ofzo door hem
Jij bent 14, hij 15, en jullie hadden een jaar geleden een relatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef XjustXjwzX het volgende:
Mijn ex vond me al 1,5 jaar leuk, na zoveel jaar begon ik hem leuk te vinden.
Ik wist toen niet dat hij me leuk vond, hij had me wel al eerder gevraagd maar niet gedacht dat hij me daarna nog steeds leuk vond. Na een tijdje vroeg hij mij weer en toen heb ik ja gezegd. Toen is'ie te hard van stapel gelopen en begon al over trouwen. Toen heb ik t uitgemaakt. Nu ongeveer een jaar later vraagt hij me weer. Hij vertelde me dat hij me nog altijd leuk gevonden heeft. Terwijl hij wel altijd met me praatte over andere meiden. (we zijn vrienden gebleven). Is het normaal dat hij me nog steeds leuk vind? En waarom praatte hij over andere meiden met mij terwijl hij mij leuk vind?
Hopelijk kan iemand me helpen
Das dus ook mijn probleem ik schrok ervanquote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef zarGon het volgende:
[info]TS is clean. Dus topic maar ietwat opgeschoond.[/info]
[..]
Jij bent 14, hij 15, en jullie hadden een jaar geleden een relatie.
Je was dus 13 en hij 14, en hij begon over trouwen? Wat?.
Ik ben ook clean. Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef zarGon het volgende:
[info]TS is clean. Dus topic maar ietwat opgeschoond.[/info]
Dat valt heus wel mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef XjustXjwzX het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigk wel gewoon graag weten ofda normaal is want ik voel me echt gestalkt ofzo door hem
Dat ik heb nagevraagd en er geen reden is om aan de TS te twijfelen, daar zij niet eerder op een negatieve manier in aanraking is gekomen met de R&P-mods.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben ook clean. Wat bedoel je precies?
Wat is dat voor taalgebruik?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef XjustXjwzX het volgende:
[..]
Dat is helaas het taalgebruik van een gemiddelde puber op de middelbare school...quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van..
Door over anderen te praten hoopte hij jou jaloers te maken, aangezien dat dus niet is gelukt probeerd hij het nu weer directer.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef XjustXjwzX het volgende:
[..]
Ja het is normaal, want hij vindt je leuk. PUNT.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef XjustXjwzX het volgende:
Mijn ex vond me al 1,5 jaar leuk, na zoveel jaar begon ik hem leuk te vinden. Ik wist toen niet dat hij me leuk vond, hij had me wel al eerder gevraagd maar niet gedacht dat hij me daarna nog steeds leuk vond. Na een tijdje vroeg hij mij weer en toen heb ik ja gezegd. Toen is'ie te hard van stapel gelopen en begon al over trouwen. Toen heb ik t uitgemaakt. Nu ongeveer een jaar later vraagt hij me weer. Hij vertelde me dat hij me nog altijd leuk gevonden heeft. Terwijl hij wel altijd met me praatte over andere meiden. (we zijn vrienden gebleven). Is het normaal dat hij me nog steeds leuk vind? En waarom praatte hij over andere meiden met mij terwijl hij mij leuk vind?
Hopelijk kan iemand me helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |