abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135423358
Mijn ex vond me al 1,5 jaar leuk, na zoveel jaar begon ik hem leuk te vinden. Ik wist toen niet dat hij me leuk vond, hij had me wel al eerder gevraagd maar niet gedacht dat hij me daarna nog steeds leuk vond. Na een tijdje vroeg hij mij weer en toen heb ik ja gezegd. Toen is'ie te hard van stapel gelopen en begon al over trouwen. Toen heb ik t uitgemaakt. Nu ongeveer een jaar later vraagt hij me weer. Hij vertelde me dat hij me nog altijd leuk gevonden heeft. Terwijl hij wel altijd met me praatte over andere meiden. (we zijn vrienden gebleven). Is het normaal dat hij me nog steeds leuk vind? En waarom praatte hij over andere meiden met mij terwijl hij mij leuk vind?

Hopelijk kan iemand me helpen

[ Bericht 1% gewijzigd door XjustXjwzX op 13-01-2014 00:28:44 ]
I love the ones who love me to, not the ones who pretend they do
  maandag 13 januari 2014 @ 00:15:11 #2
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_135423478
14 en 15...
Laat waaien en lees samen dit topic over 5 jaar oid nog eens terug. Kun je lachen.
pi_135423601
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:15 schreef Trashcanman het volgende:
14 en 15...
Laat waaien en lees samen dit topic over 5 jaar oid nog eens terug. Kun je lachen.
Ja maar ik wil eigk wel gewoon graag weten ofda normaal is want ik voel me echt gestalkt ofzo door hem
  maandag 13 januari 2014 @ 00:19:47 #4
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135423622
Laat hem je zon reuze lolly van de kermis aanbieden dat maakt op jou leeftijd alles nog wel goed haha.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135423976
Ben een meisje

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 10:10:49 ]
pi_135426408
Seriously? :')
pi_135426520
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef XjustXjwzX het volgende:

[..]

Ja maar ik wil eigk wel gewoon graag weten ofda normaal is want ik voel me echt gestalkt ofzo door hem
je voelt je echt " ik graag wil aandacht!" van anderen en roep daarom dat ik gestalkt wordt
pi_135427837
TS is clean. Dus topic maar ietwat opgeschoond.

quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef XjustXjwzX het volgende:
Mijn ex vond me al 1,5 jaar leuk, na zoveel jaar begon ik hem leuk te vinden.

Ik wist toen niet dat hij me leuk vond, hij had me wel al eerder gevraagd maar niet gedacht dat hij me daarna nog steeds leuk vond. Na een tijdje vroeg hij mij weer en toen heb ik ja gezegd. Toen is'ie te hard van stapel gelopen en begon al over trouwen. Toen heb ik t uitgemaakt. Nu ongeveer een jaar later vraagt hij me weer. Hij vertelde me dat hij me nog altijd leuk gevonden heeft. Terwijl hij wel altijd met me praatte over andere meiden. (we zijn vrienden gebleven). Is het normaal dat hij me nog steeds leuk vind? En waarom praatte hij over andere meiden met mij terwijl hij mij leuk vind?

Jij bent 14, hij 15, en jullie hadden een jaar geleden een relatie.

Je was dus 13 en hij 14, en hij begon over trouwen? Wat? :{.
pi_135501723
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef zarGon het volgende:
[info]TS is clean. Dus topic maar ietwat opgeschoond.[/info]

[..]

Jij bent 14, hij 15, en jullie hadden een jaar geleden een relatie.

Je was dus 13 en hij 14, en hij begon over trouwen? Wat? :{.
Das dus ook mijn probleem ik schrok ervan
pi_135501915
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef zarGon het volgende:
[info]TS is clean. Dus topic maar ietwat opgeschoond.[/info]
Ik ben ook clean. Wat bedoel je precies?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135502173
quote:

[..]

Dat valt heus wel mee. :Y en als jullie echt 14 en 15 zijn wat hier boven me gesuggereerd wordt is er echt helemaal niets aan de hand. Ik had van mijn 12e tot mijn 16e ook een knipperlichtrelatie. En ik wilde ook echt perse met dat meisje trouwen. En ik ben toch nog lang en gelukkig gaan leven - alleen wel zonder haar. ;)
pi_135506263
- Kappen met bij het minste refereren aan die user en on-topic posten. -

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 00:29:46 ]
pi_135506740
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik ben ook clean. Wat bedoel je precies?
Dat ik heb nagevraagd en er geen reden is om aan de TS te twijfelen, daar zij niet eerder op een negatieve manier in aanraking is gekomen met de R&P-mods.

Bagger verwijderd, inclusief kloongeroep. Voordat ik 'TS is clean' had gepost waren er ook een reeks 'kloon!11¡¡'-posts weg trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 09:14:11 ]
  PR en moderator woensdag 15 januari 2014 @ 02:41:25 #14
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135508377
Schopje JNG?
Fuck the EBU.
pi_135508677
Zie de issue nog niet echt, misschien probeert hij jouw een beetje uit de tent te lokken (jaloers maken) als hij over andere meisjes praat.
Kan best zo zijn dat hij je nog steeds leuk vindt, waarom niet? Het is niet zo dat als je eenmaal gedumpt bent dat die gene opeens een draak wordt.

Either way ligt er weinig waarde dat die met je wilt trouwen, is leuk maar onzin. Hoop trouwens niet dat je het uitgemaakt hebt omdat die dat gezegd heeft, weet de helft van de break up niet maar ja als die te hard van stapel ging kon je hem ook terug fluiten i.p.v. een deksel op zijn neus te drukken.
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:02:08 #16
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135509686
Je kan iemand leuk vinden en toch met anderen bezig zijn, vooral als je denkt dat er geen toekomst in zit met die gene die je leuk vindt. Ik heb een relatie maar praat ook wel eens over andere vrouwen, het hangt van de context af.
Dit lijkt mij erop dat hij je jaloers wilt maken en kennelijk maakt het je onzeker dus het doet je nog wel iets. Maar al je vragen zijn irrelevant als je jezelf niet eens eerst afvraagt: "Wil ik nog wel een relatie met hem? " Pas bij ja hoef je antwoord te zoeken, anders kan je hem gewoon doodnegeren.

quote:

[..]

Wat is dat voor taalgebruik?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135509781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wat is dat voor taalgebruik?
Ik snap er ook helemaal niks van..
pi_135509853
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:08 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik snap er ook helemaal niks van..
Dat is helaas het taalgebruik van een gemiddelde puber op de middelbare school...
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:59:35 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135514291
quote:

[..]

Door over anderen te praten hoopte hij jou jaloers te maken, aangezien dat dus niet is gelukt probeerd hij het nu weer directer.

En ach, hij kan wel praten over willen trouwen maar hij mag het toch nog niet. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_135514401
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef XjustXjwzX het volgende:
Mijn ex vond me al 1,5 jaar leuk, na zoveel jaar begon ik hem leuk te vinden. Ik wist toen niet dat hij me leuk vond, hij had me wel al eerder gevraagd maar niet gedacht dat hij me daarna nog steeds leuk vond. Na een tijdje vroeg hij mij weer en toen heb ik ja gezegd. Toen is'ie te hard van stapel gelopen en begon al over trouwen. Toen heb ik t uitgemaakt. Nu ongeveer een jaar later vraagt hij me weer. Hij vertelde me dat hij me nog altijd leuk gevonden heeft. Terwijl hij wel altijd met me praatte over andere meiden. (we zijn vrienden gebleven). Is het normaal dat hij me nog steeds leuk vind? En waarom praatte hij over andere meiden met mij terwijl hij mij leuk vind?

Ja het is normaal, want hij vindt je leuk. PUNT.
pi_135534611
Dank jullie wel allemaal, sommige reageren alsof het niks is maar ik ben 14 en dit speelt er nu in mijn leven en het speelt een grote rol in me leven van nu
En ik heb t trouwens niet uitgemaakt omdat hij met me wilde trouwen maar omdat ik m zoiezo niet echt meer zag zitten ik zag hem meer als vriend, het heeft trouwens onze vriendschap wel kapot gemaakt
pi_135537733
Ja. Dat hoort bij het opdoen van levenservaring beste TS. En als je het uitmaakt met een jongen - dan maakt dat de vriendschap toch wel een beetje kapot. Want er is geen jongen die het leuk vind als zijn vriendin het zomaar uitmaakt. Daarbij maakt het echt niet uit of je 14 of 40 bent hoor ...

En als hij zegt dat hij met je wil trouwen dan is hij nog altijd erg verliefd op je.

Als je hem echt niet leuk meer vind, dan is het enige dat je kunt doen is wachten tot het overgaat. Misschien ken je een heel aantrekkelijk en lief meisje in je omgeving, stuur je haar op je ex-vriend af. Dan heeft hij wat afleiding ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')