grow up en ga een boek lezen ofzo
quote:Nou, ik vond het dus niet netjes wat je zei....
Op zondag 6 oktober 2002 22:40 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ja, dat weet ik. Wist je dat we hier ook een grondrecht hadden? Vrijheid van meningsuiting oid, maar correct me if I'm wrong. En daar wordt de laatste tijd te pas en te onpas gebruik van gemaakt, vergeleken daarmee houd ik het nog netjes.
quote:Idd.... Onvoorstelbaar dat er zoveel mensen klagen dat er nu niks meer op TV is...
Op zondag 6 oktober 2002 22:41 schreef Re het volgende:
Wel grappig te zien dat TV verslaving soms belangrijker is want wat erg dat men zijn dagelijk portie moet missen
quote:En waarom niet?
Op zondag 6 oktober 2002 22:14 schreef Johnny_Walker het volgende:[..]
Wel eens van respect gehoord? Je gaat niet iemand die net overleden is zo betitelen..
Kom op, men kon het al kilometers van te voren aan zien komen, die man was lichamelijk en geestelijk op, het is mooi dat die man eindelijk rust heeft, en toch loopt iedereen te treuren en is iedereen "verpletterd" en het is zo erg en zo vreselijk... een markant man is ons ontschoten..! Icoontjes op zwart, ik hoor al de roep om "nationale rouw", en oh en wee en ellende!
Pathetisch geween. Mensen gaan dood! Shit happens.
quote:Denfinieer jij dan maar eens "huichelarij" voor me.
Op zondag 6 oktober 2002 22:43 schreef Schorpioen het volgende:[..]
En waarom niet?
Oh "over de doden niets dan goeds". Huichelarij.
Kom op, men kon het al kilometers van te voren aan zien komen, die man was lichamelijk en geestelijk op, het is mooi dat die man eindelijk rust heeft, en toch loopt iedereen te treuren en is iedereen "verpletterd" en het is zo erg en zo vreselijk... een markant man is ons ontschoten..! Icoontjes op zwart, ik hoor al de roep om "nationale rouw", en oh en wee en ellende!
quote:* Quenda zet d'r handtekening onder de posting van Ulx
Op zondag 6 oktober 2002 22:44 schreef Ulx het volgende:
Jammer, van de leden van het koninklijk huis was hij wellicht de meest normale. Ik gun hem zijn rust.
Q-tje
quote:Helemaal niet over de doden niks dan goeds, gewoon een beetje fatsoen voor iemand die net overleden is, wat heeft het voor zin om meteen weer tegen de situatie aan te trappen. Zeg dan niks...
Op zondag 6 oktober 2002 22:43 schreef Schorpioen het volgende:[..]
En waarom niet?
Oh "over de doden niets dan goeds". Huichelarij.
quote:En bedoel jij niet toevallig 13 mei 2000 ipv 15 mei 2000?
Op zondag 6 oktober 2002 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
euhm... ja klopt.. om ook postief nieuws mee te nemen. Maar ik geloof dat het dan wel 4 februari is.
[Dit bericht is gewijzigd door stuifzand op 06-10-2002 22:53]
quote:Ik schreef toch dat ik bijna nooit TV kijk? Daar heb ik namelijk geen tijd voor, want in tegenstelling tot die fantastische meneer Claus kan ik niet op m'n luie reet blijven zitten, en passant checks uitschrijvend aan allerlei liefdadige instellingen, om brood op de plank te krijgen.
Op zondag 6 oktober 2002 22:41 schreef Re het volgende:
Wel grappig te zien dat TV verslaving soms belangrijker is want wat erg dat men zijn dagelijk portie moet missengrow up en ga een boek lezen ofzo
quote:Waar slaat dit nou weer op
Op zondag 6 oktober 2002 22:47 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ik schreef toch dat ik bijna nooit TV kijk? Daar heb ik namelijk geen tijd voor, want in tegenstelling tot die fantastische meneer Claus kan ik niet op m'n luie reet blijven zitten, en passant checks uitschrijvend aan allerlei liefdadige instellingen, om brood op de plank te krijgen.
De eerstvolgend flame(bait) die ik verder zie resulteert in een ban.
quote:Die man heeft meer gedaan voor de medemens dan dat jij met je leventje ooit voor elkaar zal krijgen
Op zondag 6 oktober 2002 22:47 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ik schreef toch dat ik bijna nooit TV kijk? Daar heb ik namelijk geen tijd voor, want in tegenstelling tot die fantastische meneer Claus kan ik niet op m'n luie reet blijven zitten, en passant checks uitschrijvend aan allerlei liefdadige instellingen, om brood op de plank te krijgen.
maar goed het was iemand die in de schijnwerpers stond dus krijgt hij aandacht, je zou er bijna jaloers op worden
quote:Ik was wel van plan, om net als de rest van de mensen, ook ooit dood te gaan ja. En dat is maar goed ook.
Op zondag 6 oktober 2002 22:45 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Denfinieer jij dan maar eens "huichelarij" voor me.
Ik hoop dat die "shit" jouw "happened", kijken wat je er dan van vindt.
Wat ik huichelarij vind is dat je nooit iets slechts over mensen die net overleden zijn schijnt te mogen zeggen. Dat heb ik werkelijk waar nooit begrepen.
quote:óf.....
Op zondag 6 oktober 2002 22:50 schreef 3_L het volgende:
De frontpage van de NOS Claus site lijkt verdacht veel op de Fok! Frontpage, check http://www2.omroep.nl/nos/breakingnews/opening_claus.html
quote:Volgens mij kun je weinig anders als je snel een sobere maar toch fatsoenlijke pagina wilt maken.
Op zondag 6 oktober 2002 22:50 schreef 3_L het volgende:
De frontpage van de NOS Claus site lijkt verdacht veel op de Fok! Frontpage, check http://www2.omroep.nl/nos/breakingnews/opening_claus.html
quote:Ik denk omdat het slechte niet over de persoon Claus gaat maar om het instituut waar hij inzat, en die discussie mag best gevoerd worden op een ander tijdstip
Op zondag 6 oktober 2002 22:53 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Ik was wel van plan, om net als de rest van de mensen, ook ooit dood te gaan ja. En dat is maar goed ook.
En als ik een familielid had dat zo ziek was als Claus was, dan was ik dankbaar geweest als zijn/haar lijden eindelijk beeindigd zou zijn.Wat ik huichelarij vind is dat je nooit iets slechts over mensen die net overleden zijn schijnt te mogen zeggen. Dat heb ik werkelijk waar nooit begrepen.
quote:Wat mij vooral opviel is "direct doorgaan"
Op zondag 6 oktober 2002 22:54 schreef stuifzand het volgende:[..]
Volgens mij kun je weinig anders als je snel een sobere maar toch fatsoenlijke pagina wilt maken.
quote:Waarom moet je precies nu komen met kritiek, dat had je toch ook de overige 364 dagen van dit jaar kunnen doen ? Over hypocritie gesproken zeg.
Wat ik huichelarij vind is dat je nooit iets slechts over mensen die net overleden zijn schijnt te mogen zeggen. Dat heb ik werkelijk waar nooit begrepen.
quote:ALs je maar tenminste begrijpt dat een hoop mensen dat wél hebben en daar ook respect voor hebt.
Ik was wel van plan, om net als de rest van de mensen, ook ooit dood te gaan ja. En dat is maar goed ook.
En als ik een familielid had dat zo ziek was als Claus was, dan was ik dankbaar geweest als zijn/haar lijden eindelijk beeindigd zou zijn.Wat ik huichelarij vind is dat je nooit iets slechts over mensen die net overleden zijn schijnt te mogen zeggen. Dat heb ik werkelijk waar nooit begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |