R.I.P. Claus von Amsberg, ,
,
(in drievoud, om zo de emoties te benadrukken).
quote:Hebben 'we' daarvoor gekozen? Ik toch echt niet, roep al jaren dat dat koningshuis voortaan maar iemand anders' geld moet gaan verpatsen i.p.v. het mijne. Het kan me trouwens wel wat schelen, want ik had net een avondje voor de buis gepland en dat komt niet zo vaak voor. Dat kan ik nu wel uit m'n hoofd zetten. En bedankt!!!
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef Johnny_Walker het volgende:[..]
Die "verering" hebben we als volk zelf voor gekozen.....En ik had het net over enig respect. Als het je allemaal niks kan schelen reageer dan niet in een topic over prins Claus
quote:Nou inderdaad, hij was de enige in het koningshuis die nog wel eens lekker tegen het systeem kon schoppen, net als Diana eigenlijk, zo anders dan de anderen.
Op zondag 6 oktober 2002 22:21 schreef detulp050 het volgende:
En weer een markant persoon minder.
Sja, aardige mensen gaan altijd als eerste hier vandaan...
quote:-edit- doe normaal
Op zondag 6 oktober 2002 22:22 schreef Uncle_Sam het volgende:
Prins Claus, ik mis je, je was een prachtige man met het hart op de juiste plek. Nooit heb je ook maar één vlieg kwaad gedaan. Een mythe, nog invloedrijker dan die van God, enerzijds gekweld door fysieke tekortkomingen en anderzijds gezegend met een overweldigend intellect... jij stond voor het Nederlandse Volk. M'n leven zal nooit meer hetzelfde zijn; ik zal rouwen tot in den eeuwigheid!R.I.P. Claus von Amsberg,
,
,
(in drievoud, om zo de emoties te benadrukken).
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-10-2002 22:31]
quote:Het koningshuis is er voor ons, niet andersom
Op zondag 6 oktober 2002 22:20 schreef ANUNAKI het volgende:[..]
Dat is een leugen.
quote:Nog een leugen.
Op zondag 6 oktober 2002 22:24 schreef Johnny_Walker het volgende:[..]
Het koningshuis is er voor ons, niet andersom
quote:Kijk effe naar de geest van dit topic aub.....
Op zondag 6 oktober 2002 22:25 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ach gut, gaan we schelden omdat jouw grote held niet de mijne is? Mjah...
Het is beter voor die man dat hij gegaan is, toch is het een groot verlies...
Ik wens de familie veel sterkte toe...
[uitlegmode]
Neem mijn reactie niet verkeerd, (Het is beter voor die man dat hij gegaan is) het is een goed bedoelde reactie, hij zal het nu beter hebben.
[/uitlegmode]
quote:True!
Op zondag 6 oktober 2002 22:27 schreef Lestat het volgende:
Probeer het positief te zien. De toestand van de Prins is in jaren niet zo stabiel geweest!
(BTW: http://www.kaarjes.nl vond ik wel een bijzonder leuk register om te tekenen)
quote:goed hoor, hebben ze van mijn page gepikt?????
Op zondag 6 oktober 2002 22:29 schreef DrMarten het volgende:
Op een zeer nette manier de site aangepast, mijn complimenten.
serieus, goed zo Fok!
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-10-2002 22:33]
[Dit bericht is gewijzigd door witste op 06-10-2002 22:36]
[Dit bericht is gewijzigd door witste op 06-10-2002 22:37]
Maar in ieder geval heel erg veel sterke met dit grote verlies, van een man, een vader, een vriend van het Nederlands volk.
Ruste in vrede.
quote:
Onze excuses, vanwege de enorme belangstelling voor het condoleanceregister van Prins Claus is de server tijdelijk overbelast
quote:Maar Fok blijft wel rechtop! Hulde!
Op zondag 6 oktober 2002 22:36 schreef Golfen het volgende:
www.condoleance.nl, toch de bekende condoleance website is tijdelijk uit de lucht.
[..]
quote:2 Februari 2002 mag er ook bij wat mij betreft!
Op zondag 6 oktober 2002 22:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
morgen weer een bewaarnummer van de krant na 5 oktober 1992, 15 mei 2000,12 september 2001, 7 mei 2002 en nu dus 7 oktober 2002
quote:Ja, dat weet ik. Wist je dat we hier ook een grondrecht hadden? Vrijheid van meningsuiting oid, maar correct me if I'm wrong. En daar wordt de laatste tijd te pas en te onpas gebruik van gemaakt, vergeleken daarmee houd ik het nog netjes.
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef stuifzand het volgende:[..]
Dit heet volgens mij schending van het koningshuis, wist je dat daar wetboek artikelen over zijn?
quote:euhm... ja klopt.. om ook postief nieuws mee te nemen. Maar ik geloof dat het dan wel 4 februari is.
Op zondag 6 oktober 2002 22:39 schreef witste het volgende:[..]
2 Februari 2002 mag er ook bij wat mij betreft!
quote:slip of the pen...
Op zondag 6 oktober 2002 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
euhm... ja klopt.. om ook postief nieuws mee te nemen. Maar ik geloof dat het dan wel 4 februari is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |