quote:De Rijksvoorlichtingsdienst.
Op zondag 6 oktober 2002 22:10 schreef witste het volgende:[..]
en dat is voluit? in ieder geval bedoel ik de instantie dat alles regelt, en via wie alle info loopt...
Het zal je gebeuren: jij, wereldburger
belandde in de liefde en voor je het wist
verzandde je in een land van verstikking
niets mocht en alles moest, je leven lang
slaaf van protocol en rigide regeringen
en je deed wat moest, het veiligstellen
van een dynastie, van een mythe
die je kannibaliseerde tot je geest
in opstand kwam en het keurslijf
kraakte maar met verklaringen
suste het huis je tot 'depressief'
en je ellende ging over ieders lip
zo werd je verder geleefd, van
opening tot uitreiking gesleurd
en de camera's bleven zoomen
want het huis dient verkocht
met huwelijken, geboorten
en overlijdens, zelfs in je sterven
gunde het je geen rust
maar lieve prins, slaap zacht
je missie is bijna volbracht
quote:je wordt gedwongen naar prins claus te kijken.. dat wil de media.. en daarom laten ze het op alle zenders zien.. kan je er niet omheen en zo wordt je gedwongen het ook owh zo erg te vinden
Op zondag 6 oktober 2002 22:12 schreef Forno het volgende:
Shit wat moet ik nu kijken op TV? Tien minuten kan ik nog begrijpen.
quote:ah, dank je!
Op zondag 6 oktober 2002 22:13 schreef Dave het volgende:[..]
De Rijksvoorlichtingsdienst.
quote:Wel eens van respect gehoord? Je gaat niet iemand die net overleden is zo betitelen..
Op zondag 6 oktober 2002 22:11 schreef Kennyman het volgende:[..]
Je kan daar best normaal op reageren. Deze massale aanstellerij ontstaat IMO alleen maar uit meeloopgedrag.
Ga eens afvragen anders waarom je zo bedroefd bent en kom het mij even uitleggen svp. Heeft die man zoveel waarde voor je? Ik kan het me niet indenken, maar enlighten me please.
quote:en waarschijnlijk op woensdag een herdenking bij de raad van state
Op zondag 6 oktober 2002 22:14 schreef DrMarten het volgende:
Bij de NOS wisten ze net te melden dat hij morgen wordt overgebracht naar het paleis Huis ten Bosch en woensdag wordt hij bijgezet in de grafkelder van de Oranjes.
donderdag kan het volk afscheid nemen
en de condoleance registers tekenen
dag van begrafenis/bijzetting nog onbekend
[Dit bericht is gewijzigd door Capaja op 06-10-2002 22:15]
quote:Welt.de had er al wel een atrikel over.Komt er echt geen rouwdag, dus dat we gewoon vrij zijn?
Op zondag 6 oktober 2002 22:12 schreef HiZ het volgende:[..]
WDR had net een mini-biografie, kort voor 10 uur.
quote:Kijk nou eens gewoon kweeniehoeveel pagina's terug...
Op zondag 6 oktober 2002 22:14 schreef Stranger het volgende:[..]
je wordt gedwongen naar prins claus te kijken.. dat wil de media.. en daarom laten ze het op alle zenders zien.. kan je er niet omheen en zo wordt je gedwongen het ook owh zo erg te vinden
Bovendien zit je gewoon te fokken, dus zo erg zal de drang om tv te kijken ook wel niet geweest zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door stuifzand op 06-10-2002 22:17]
quote:Mooi en treffend gedicht. Hierin is het lot van Claus heel goed beschreven!
.... het veiligstellenvan een dynastie, van een mythe
die je kannibaliseerde tot je geest
in opstand kwam en het keurslijfkraakte maar met verklaringen
suste het huis je tot 'depressief'
en je ellende ging over ieders lipzo werd je verder geleefd.....
Bravo!
[Dit bericht is gewijzigd door ANUNAKI op 06-10-2002 22:16]
quote:Idd, walgelijk gedoe. Zit ik de hele avond naar die rotkop van die vent te kijken. Alsof mij dat wat kan schelen dattie dood is! Vertel mij eens: wat heeft hij ooit voor mij gedaan? Helemaal niks! Ik vind sowieso al die verering van het koningshuis maar aanstellerij en getuigen van een niet al te bijster hoog I.Q. van de gemiddelde Nederlander.
Op zondag 6 oktober 2002 22:11 schreef Kennyman het volgende:[..]
Je kan daar best normaal op reageren. Deze massale aanstellerij ontstaat IMO alleen maar uit meeloopgedrag.
Ga eens afvragen anders waarom je zo bedroefd bent en kom het mij even uitleggen svp. Heeft die man zoveel waarde voor je? Ik kan het me niet indenken, maar enlighten me please.
quote:Ben het volledig met betreffende user eens.
Op zondag 6 oktober 2002 22:14 schreef Stranger het volgende:[..]
je wordt gedwongen naar prins claus te kijken.. dat wil de media.. en daarom laten ze het op alle zenders zien.. kan je er niet omheen en zo wordt je gedwongen het ook owh zo erg te vinden
quote:Wordt je op een stoel vastgebonden voor de TV? Is je video / DVD collectie ineens verbrand?
Op zondag 6 oktober 2002 22:14 schreef Stranger het volgende:kan je er niet omheen en zo wordt je gedwongen het ook owh zo erg te vinden
quote:idd redelijk ingestudeerd en niet erg veel emotie maar wel netjes.
Op zondag 6 oktober 2002 21:57 schreef Arcee het volgende:[..]
Mwoah, had liever Kok gezien. Vond dit wel erg ingestudeerd overkomen.
quote:Leg ons eens uit waarom IEDERE zender het moet uitzenden en waarom de rest niet het normale programma kan uitzenden met een zinnetje onderaan.
Op zondag 6 oktober 2002 22:15 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wordt je op een stoel vastgebonden voor de TV? Is je video / DVD collectie ineens verbrand?
quote:Dit heet volgens mij schending van het koningshuis, wist je dat daar wetboek artikelen over zijn?
Op zondag 6 oktober 2002 22:15 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Idd, walgelijk gedoe. Zit ik de hele avond naar die rotkop van die vent te kijken. Alsof mij dat wat kan schelen dattie dood is! Vertel mij eens: wat heeft hij ooit voor mij gedaan? Helemaal niks! Ik vind sowieso al die verering van het koningshuis maar aanstellerij en getuigen van een niet al te bijster hoog I.Q. van de gemiddelde Nederlander.
quote:Die "verering" hebben we als volk zelf voor gekozen.....En ik had het net over enig respect. Als het je allemaal niks kan schelen reageer dan niet in een topic over prins Claus
Op zondag 6 oktober 2002 22:15 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Idd, walgelijk gedoe. Zit ik de hele avond naar die rotkop van die vent te kijken. Alsof mij dat wat kan schelen dattie dood is! Vertel mij eens: wat heeft hij ooit voor mij gedaan? Helemaal niks! Ik vind sowieso al die verering van het koningshuis maar aanstellerij en getuigen van een niet al te bijster hoog I.Q. van de gemiddelde Nederlander.
quote:Geen idee, mail de commerciėlen.
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef Kennyman het volgende:[..]
Leg ons eens uit waarom IEDERE zender het moet uitzenden en waarom de rest niet het normale programma kan uitzenden met een zinnetje onderaan.
quote:Omdat dat protocol ihiiiiiss....
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef Kennyman het volgende:[..]
Leg ons eens uit waarom IEDERE zender het moet uitzenden en waarom de rest niet het normale programma kan uitzenden met een zinnetje onderaan.
-edit- en dat heeft niks met commercieel of niet te maken, maar met monarchie.
[Dit bericht is gewijzigd door stuifzand op 06-10-2002 22:20]
quote:Misschien heeft het iets met respect te maken? Geen idee waarom precies. Moet je bij de omroepen zijn.
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef Kennyman het volgende:Leg ons eens uit waarom IEDERE zender het moet uitzenden en waarom de rest niet het normale programma kan uitzenden met een zinnetje onderaan.
En als je die discussie verder wilt voeren ---> Prins Claus overleden - Condoleance Register
quote:Dat is een leugen.
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef Johnny_Walker het volgende:Die "verering" hebben we als volk zelf voor gekozen....
Mensen kom-op het is niet een familielid wat heen is gegaan...
Het leven gaat door
quote:Quote het maar niet, heeft de moderator het straks alleen maar drukker.
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef stuifzand het volgende:
[..]
Dit heet volgens mij schending van het koningshuis, wist je dat daar wetboek artikelen over zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |