geen idee was mijn allereerste horlogequote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Solo14 het volgende:
Je hebt een te kleine pols. Klokje zal ook wel te breed voor je zijn.
dat heb ik ook ja, maar om hem telkens weer goed te draaien is ook zoietsquote:Op zondag 12 januari 2014 22:41 schreef Woelwater het volgende:
Heb er zelf ook een hekel aan als een horloge te strak zit.. Die van mij draaien wel gewoon vrij rond mn pols, maar net strak genoeg om niet naar de onderkant te kunnen draaien.
Denk ook dat het voor een ieder persoonlijk is. Ik hou er niet zo van als hij strak zit en vind het gewoon fijn als hij wat losser zit, als een armband zegmaar waar je de tijd op kunt zien. Gemiddeld zit hij gewoon midden op mn pols en het is ook niet zo dat je elke 5 min. gaat kijken hoe laat het is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
dat heb ik ook ja, maar om hem telkens weer goed te draaien is ook zoiets
Ik haal het laatste gaatje niet eens, dus nog een erbij?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:56 schreef turbofokker het volgende:
Prik er een gaatje bij... Opgelost.
Ik ook, rare figuren meestal...quote:Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ken mensen die hun horloge bewust aan de onderkant van de pols dragen.
Bij stalen band kan je het volgens mij nog laten inkorten, maar bij leer nietquote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef Tikbalang het volgende:
Heb ik ook, stalen band horloge, draait maar via 1 kant om mijn pols heen, andere kant gebeurt het niet.
En dan glijd hij vanzelf weer naar beneden. Zwaartekracht overwint alles.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef koenes het volgende:
[..]
Ik ook, rare figuren meestal...
Maar OT:je kan je horloge ook net iets hoger drager, waar je arm iets breder is.
Extra gaatjes kan altijd. Tevens bij staal zitten er in de sluiting ook vaak nog gaatjes. Maar helaas bij mij is het dan ook zo of net iets te los of te strak. Dan maar iets te los, lekker boeiend uiteindelijk. Tevens zijn mijn polsen ook zeker altijd niet hetzelfde, net als ringen bij vingers gaan qua dikte op 1 dag ook heen en weer.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bij stalen band kan je het volgens mij nog laten inkorten, maar bij leer niet
Tussen het gaatje dat te strak zit en het gaatje dat te los zit natuurlijk...quote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik haal het laatste gaatje niet eens, dus nog een erbij?
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik haal het laatste gaatje niet eens, dus nog een erbij?
Waar kan ik dat laten doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Holenbeer het volgende:
[..]![]()
natuurlijk wel tussen de 2 gaatjes die je nu gebruikt hebt, dus de te grote en te kleine stand
juwelier denk ik wel, hangt wel een beetje af van de ruimte tussen de huidige gaatjes (en het risico op uitscheuren).quote:
mwah heb zo'n 7mm tussen de gaatjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
juwelier denk ik wel, hangt wel een beetje af van de ruimte tussen de huidige gaatjes (en het risico op uitscheuren).
Overigens kan je ook eenvoudig zelf beunen met een spijker en een hamer (of wat maar scherp en voorhanden is) wanneer het je niet heel veel waard is
Bruce Willis en commando's ja. Weerspiegelt het glas niet in de zon.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ken mensen die hun horloge bewust aan de onderkant van de pols dragen.
Gastquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:53 schreef wenfer2 het volgende:
Alleen de ekte ekte hebben horloge bandje op maat gemaakt en dus maar een gaatje.
Ik pretendeer toch niet dat dit de enig mogelijke manier is om een horloge te dragen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:34 schreef Push. het volgende:
[..]
GastHoe lang ga je dit pretentieuze gedoe nou nog volhouden?
Alsof zo'n bandje zo duur zal zijn. Laat ik ook effe patsen, mijn horloge kwam met een extra bandje (2 verschillende).quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik pretendeer toch niet dat dit de enig mogelijke manier is om een horloge te dragen.
Daarnaast geef ik nergens aan dat ik in heb bezit ben van zo'n bandje.Helaas
Typische opmerking van een confectiebandjedrager.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:04 schreef Bassen het volgende:
[..]
Alsof zo'n bandje zo duur zal zijn. Laat ik ook effe patsen, mijn horloge kwam met een extra bandje (2 verschillende).
Want zo'n bandje kost 300 euro of wat? Het is maar gewoon een lapje leer waar een gaatje in gestanst word. Wanneer je de bandjes blanco levert kunnen ze gewoon bij elke juwelier op maar gestanst worden, waarom zou dat zo duur moeten zijn ten opzichte van gewone bandjes?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Typische opmerking van een confectiebandjedrager.
Waarom zijn beschuiten rond?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:10 schreef Bassen het volgende:
[..]
Want zo'n bandje kost 300 euro of wat? Het is maar gewoon een lapje leer waar een gaatje in gestanst word. Wanneer je de bandjes blanco levert kunnen ze gewoon bij elke juwelier op maar gestanst worden, waarom zou dat zo duur moeten zijn ten opzichte van gewone bandjes?
Dit is dus precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Typische opmerking van een confectiebandjedrager.
En fanatieke zwemmers; er zijn al heel wat waterdichte horloges gesneuveld met de rugslag tegen de rand/muur van het zwembad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bruce Willis en commando's ja. Weerspiegelt het glas niet in de zon.
Als die zwemmers dat horloge aan de binnenkant van hun pols zouden dragen zou dat juist niet gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En fanatieke zwemmers; er zijn al heel wat waterdichte horloges gesneuveld met de rugslag tegen de rand/muur van het zwembad.
Dat zeg ik; daarom dragen (of droegen in mijn tijd) fanatieke zwemmers hun horloge aan de binnenkant van de pols.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:26 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als die zwemmers dat horloge aan de binnenkant van hun pols zouden dragen zou dat juist niet gebeuren.
oh ok, duidelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik; daarom dragen (of droegen in mijn tijd) fanatieke zwemmers hun horloge aan de binnenkant van de pols.
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:20 schreef Bassen het volgende:
[..]
Nee dat geeft antwoord op mijn terechte vraag
De ekte ekte, voor 5 euro kan je 't zelf doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:53 schreef wenfer2 het volgende:
Alleen de ekte ekte hebben horloge bandje op maat gemaakt en dus maar een gaatje.
Rolexquote:Op zondag 26 januari 2014 11:37 schreef wenfer2 het volgende:
Kies verschillend! En bouw een collectie op.
Modern:
[ afbeelding ]
Vintage:
[ afbeelding ]
Casual:
[ afbeelding ]
Is geen NATO strapquote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ging mij vooral om de nato strap eigenlyk.
Je hebt een tangetje dat je gaatjes kan bijmaken he.... dat lost dat probleem op.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef Jiang153 het volgende:
Hallo,
Ik heb het idee dat ik horloges verkeerd draagt, want ze zitten namelijk niet echt strak waardoor die op een gegeven moment gaat draaien zeg maar. Als ik het nog een gaatje verder doe dan zit die weer te strak, maar hij draait dan niet meer wel laat die een afdruk achter op me pols als ik het uitdoe. Draag ik het verkeerd of...?
Nato is geen kleur nee, het is een stoffen horlogebandje inderdaad. Ik knap niet wat er nu scheelt.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een stoffen horloge strap?![]()
NATO strap is niet die kleur
Uiteraard om te showenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je hebt een tangetje dat je gaatjes kan bijmaken he.... dat lost dat probleem op.
Maar doe jij een horloge om, zodat je ermee kan showen..
Want ik dacht dat de meeste mensen anno 2014 wel inmiddels de tijd op hun mobieltje bekeken.
Doe ik zelf ook graag, want ik vind een horloge daarnaast ook nog niet eens lekker zitten, rubber bandje heb ik dan wel gehad, maar vind de tijd op een mobieltje kijken toch wel erg fijn.
Alleen maar om te pochen ermeequote:Op zondag 26 januari 2014 13:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Uiteraard om te showen. Mooie dingen
Maakt het uit dat ik een horloge draag? Ik gebruik hem soms ook om de tijd te weten als ik mijn telefoon niet uit mijn zak wil pakkenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Alleen maar om te pochen ermee![]()
je bent vast nog jong, kan dat kloppen ?
Ja, maar ik ben alleen van mening dat pochen ermee niet echt een goede reden is om een horloge te nemen, tuurlijk moet je het zelf weten.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maakt het uit dat ik een horloge draag? Ik gebruik hem soms ook om de tijd te weten als ik mijn telefoon niet uit mijn zak wil pakken
uiteraard draag ik alleen de horloge die ik mooi vindquote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben alleen van mening dat pochen ermee niet echt een goede reden is om een horloge te nemen, tuurlijk moet je het zelf weten.
Maar je moet vooral zelf het horloge mooi vinden, niet wat anderen mooi vinden.
ohhh eerder zei je anders dat je het vooral kocht, omdat je ermee wilde pochen namelijk..quote:Op zondag 26 januari 2014 14:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
uiteraard draag ik alleen de horloge die ik mooi vind
Niet voor iedereen hoor. Wat voor status zou iemand willen ontlenen aan een horloge van een paar tientjes of honderd euro?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Fushia2 het volgende:
Een horloge blijft toch een statussymbool.
Ik spreek dan ook niet over dit soort horloges.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:54 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Niet voor iedereen hoor. Wat voor status zou iemand willen ontlenen aan een horloge van een paar tientjes of honderd euro?
Omega heeft nog steeds als doel te bereiken wat Rolex bereikt heeft, alleen zullen ze dat nooit voor elkaar krijgen. Al was het alleen maar dat Rolex een van de weinigen is die de Quartz crisis overleefd heeft op eigen kracht zonder over te worden genomen door bijvoorbeeld de Swatch group, Richemont of LMVH.quote:
Voor jou misschien.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Fushia2 het volgende:
Een horloge blijft toch een statussymbool.
Gast.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een stoffen horloge strap?![]()
NATO strap is niet die kleur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |