Die Aston Martin Vantage.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat geluid
Maar mijn bereikbare droomauto is een Audi A5
En zo'n 911 is natuurlijk ook prachtig
Ja ik had het gelezen, heb je een paar foto's van je eigen auto ben wel benieuwdquote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Zeetakje het volgende:
De auto in de OP
Mijn absolute droomauto is nog altijd de Ferrari 512 Testarossamaar die komt er waarschijnlijk nooit
![]()
Mijn bereikbare jongensdroom is altijd een Subaru geweest, en die heb ik nu gelukkig al
Alles kun je bereiken, ik beloof je dat ik ooit deze Porsche heb, ik kom vast wel op een manier aan 350.000 dollarquote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat geluid
Maar mijn bereikbare droomauto is een Audi A5
En zo'n 911 is natuurlijk ook prachtig
.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen, heb je een paar foto's van je eigen auto ben wel benieuwdEn tja Ferrari's, wie houdt er niet van
Doet me een beetje denken aan de Continental GTquote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Robuustheid het volgende:
M'n droomauto is helaas nooit uitgebracht, het is slechts bij een concept van Jaguar gebleven:
[ afbeelding ]
Echt alles klopt aan deze auto. Ik heb sowieso iets met hatchbacks, maar hij is ook vrij sportief en snel. En toch heeft-ie pure klasse, iets wat bijv. Golf GTI, of BMW 130i missen. Al met al een zeer geslaagde en gebalanceerde combinatie.
Zoals in dat topic staat rij ik in 2 fords, echter alle 2 van mn ouders, volgend jaar hopelijk mn eerste eigen autoquote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
.
Oh ik zie net dat je dezelfde TS bent als in dat andere topic
Zal morgen 'ns kijken of ik een foto kan uploaden. Waar rij je zelf in?
Een Puma, nice!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Zoals in dat topic staat rij ik in 2 fords, echter alle 2 van mn ouders, volgend jaar hopelijk mn eerste eigen auto![]()
rijd dagelijks in een ford puma, ooit gekocht als boodschappenwagentje en nu wordt ie door mij warm gehouden, om het zo maar te noemen
Bovenste vind ik wel geslaagd, en de onderste mag onder Anne d'r bips.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:44 schreef PandaDrop het volgende:
Zo, de discussie is gestart.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ja, daar lijkt-ie idd op. Echter, de Continental GT is veel te groot, zwaar en log.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de Continental GT
Da's niet de juiste instellingquote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Zeetakje het volgende:
Mijn absolute droomauto is nog altijd de Ferrari 512 Testarossamaar die komt er waarschijnlijk nooit
![]()
Klopt is wel een flinke bakquote:Op zondag 12 januari 2014 22:45 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt-ie idd op. Echter, de Continental GT is veel te groot, zwaar en log.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |