abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135427869
Zou het dan toch?

pi_135427951
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef bierjoost het volgende:
Zou het dan toch?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
compleet ander schot, in het hoofd ook ipv borst
PWBF
pi_135428049
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

compleet ander schot, in het hoofd ook ipv borst
En ander kaliber inderdaad. Maar toch.

Heb een soort Wie is de Mol gevoel bij Sherlock. Elk 'aanwijzing' wordt drie keer uitvergroot...
pi_135428082
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:36 schreef AMDB het volgende:

[..]

Nee, die opdracht in het Oosten zou over 6 maanden iets interessants op kunnen leveren ofzo.. Wellicht Adler?
Nope. Het zou max 6 maanden duren voordat hij zou omkomen. Beetje zwak dat definitieve afscheid van Watson. Want wie verhindert Sherlock om hem te peren en onder te duiken in de rest van de wereld (althans voor een tijdje). Dat heeft hij immers eerder gedaan.
  Redactie Frontpage maandag 13 januari 2014 @ 10:45:41 #255
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135428662
Die man was gewoon onvoorzichtig geworden uit ijdelheid
Niks geks aan
pi_135428820
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij geen sex met haar gehad. In het ziekenhuis zei ze toch iets in de trant van 'once would have been nice'.
Ze suggereert zelfs dat ie homo is: "I know what kind of man you are" "but we could be friends"
En Sherlock kijkt verbaasd, want hij is geen homo.

Het is een mooie vrouw maar er geen chemie tussen Sherlock en haar. Sherlock heeft de hele nacht op zijn rug met ogen open liggen denken aan Magnussen. En dat dempt de erotiek behoorlijk.

Bij het afscheid zoenen ze een tijdje, maar daarna gooit ie de deur dicht met een blik van: zo, weer aan het werk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 13-01-2014 11:07:56 ]
  maandag 13 januari 2014 @ 10:53:32 #257
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135428849
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 09:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vond ik ook vaag. Helemaal nadat duidelijk werd dat alles in zijn hoofd zat, toen was er helemaal geen reden meer om hem in leven te houden. Hoogmoed ofzo?

In het boek vermoord Sherlock hem trouwens niet, maar staat hij wel toe dat iemand anders dat doet en zorgt er vervolgens voor dat deze persoon geen verdachte wordt.
Ja ik vond het ook raar, door te zeggen dat je geen hardcopies hebt maak je dus jezelf wel heel erg kwetsbaar, op dat moment is het niet meer zo dat als je hem vermoord dat nog alles uit kwam. Raar dat hij dat toegaf, beetje situatie van wat had je dan verwacht?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135429184
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:53 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja ik vond het ook raar, door te zeggen dat je geen hardcopies hebt maak je dus jezelf wel heel erg kwetsbaar, op dat moment is het niet meer zo dat als je hem vermoord dat nog alles uit kwam. Raar dat hij dat toegaf, beetje situatie van wat had je dan verwacht?
Het laatste wat hij verwachtte is dat Sherlock of Watson hem zouden vermoorden. En zeg nou zelf, wie had dat wel verwacht?
pi_135429194

Born: ? - Died: 2013
PWBF
  Redactie Frontpage maandag 13 januari 2014 @ 11:10:40 #260
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135429310
Vond de drie seconden deductie tussen schieten en vallen briljant . Oké, niet nieuw, beetje Flatliners en Rocky5 maar erg mooi, kippenvel
  Redactie Frontpage maandag 13 januari 2014 @ 11:12:14 #261
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135429355
Maar dat die zwerver ook kan deduceren, betekent het dat t is aan te leren?
  maandag 13 januari 2014 @ 11:12:35 #262
192683 AMDB
Visionair.
pi_135429363
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het laatste wat hij verwachtte is dat Sherlock of Watson hem zouden vermoorden. En zeg nou zelf, wie had dat wel verwacht?
Lol, ik dacht dat dus gelijk: oh, het zit in zijn hoofd. Simpel zat dan toch? :')
  Redactie Frontpage maandag 13 januari 2014 @ 11:14:05 #263
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135429402
Ja, briljant, die Rasmussen of hoe hij heet was aan t opscheppen en boem
  maandag 13 januari 2014 @ 11:20:09 #264
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135429570
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:10 schreef SunChaser het volgende:
Vond de drie seconden deductie tussen schieten en vallen briljant . Oké, niet nieuw, beetje Flatliners en Rocky5 maar erg mooi, kippenvel
En Moriarty die hem terughaalde uit de dood, foreshadowing?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135429637
Mmm, mmm, mmm..

Hou mijn defintieve opinie nog even voor me. Door ervaring wijs geworden, he....
Wie weet valt het muntje alsnog. (Famous last words ...)
Moet even tijd vinden om hem terug te zien. En na as. zaterdag hoef je hier evt. spoilers niet meer te vermijden, vind ik. Wat ons de kans geeft plot en verhaallijn eens uitgebreid te fileren.

Maar eerste indruk: Serie is ontspoord in iets dat misschien op zichzelf wel een aardig avonturenverhaal kan zijn. Maar dan wel het pad verlaat van de oorspronkelijke Sherlock.
In verhaal, karakters en acteren. En zelfs in de fotografie (het aanzien, vooral ook van de acteurs, lijkt verdomd veel op de afgekeurde pilot)
Naar mijn smaak allemaal teveel richting Dr. Who (die serie die zooo goed is, dat hij hem buiten de UK nauwelijks ergens op tv is :N ) en teveel invloed zichtbaar van de rollen waarmee de acteurs Hollywood bestormen. Met de bijbehorende acteerstijl.
Van Sherlock als alien in onze normale wereld, tot mens in een soort van 007 film.

Niet erg dat het nog twee jaar duurt, denk ik daarom op dit moment. Misschien komt men nog tot bezinning. Maar ik vrees het ergste.
Voor mij ligt de echte finale van de serie bij aflevering 2 van s3 voorlopig....
pi_135429753
Wat ik alleen vergezocht vind is dat Mary Sherlock gered zou hebben, volgens Sherlock, terwijl hij toch bijna dood was. Ik begrijp niet waarom Mary hem gered zou hebben, iemand?
  Redactie Sport maandag 13 januari 2014 @ 11:29:04 #267
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135429784
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:27 schreef Loekie1 het volgende:
Wat ik alleen vergezocht vind is dat Mary Sherlock gered zou hebben, volgens Sherlock, terwijl hij toch bijna dood was. Ik begrijp niet waarom Mary hem gered zou hebben, iemand?
Ambulance gebeld meteen nadat ze hem had neergeschoten..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 13 januari 2014 @ 11:34:20 #268
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135429896
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef novel het volgende:
Mmm, mmm, mmm..

Hou mijn defintieve opinie nog even voor me. Door ervaring wijs geworden, he....
Moet even tijd vinden om hem terug te zien. En na as. zaterdag hoef je hier evt. spoilers niet meer te vermijden, vind ik. Wat ons de kans geeft plot en verhaallijn eens uitgebreid te fileren.

Maar eerste indruk: Serie is ontspoord in iets dat misschien op zichzelf wel een aardig avonturenverhaal kan zijn. Maar dan wel het pad verlaat van de oorspronkelijke Sherlock.
In verhaal, karakters en acteren. En zelfs in de fotografie (het aanzien, vooral ook van de acteurs, lijkt verdomd veel op de afgekeurde pilot)
Naar mijn smaak allemaal teveel richting Dr. Who (die serie die zooo goed is, dat hij hem buiten de UK nauwelijks ergens op tv is :N ) en teveel invloed zichtbaar van de rollen waarmee de acteurs Hollywood bestormen. Met de bijbehorende acteerstijl.
Van Sherlock als alien in onze normale wereld, tot mens in een soort van 007 film.

Niet erg dat het nog twee jaar duurt, denk ik daarom op dit moment. Misschien komt men nog tot bezinning. Maar ik vrees het ergste.
Voor mij ligt de echte finale van de serie bij aflevering 2 van s3 voorlopig....
Whut? :?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_135430093
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ok, zijn we blijkbaar niet bang voor spoilers meer?

In dat geval: Hoop gedoe om uiteindelijk iemand gewoon voor zijn raap te schieten. Dat hattie dan wel meteen kunnen doen, lijkt me (en kleine moeite voor Sherlock om daarmee weg te komen). Want hij wist meteen al wie hij voor zich had.
Was al dat gedoe dan alleen nodig om te concluderen dat er geen archief was? Had hij toch wel even kunnen deduceren ipv. aan de dope te gaan, zou je zeggen. Bovendien zou Mycroft cs. dan wel voor discrete opruiming van het archief gezorgd.
Zo kan Sherlock alles wel oplossen als hit-men. Maar dat is dan geen 'Sherlock' meer.

En bij het 'ontsporen van de sociopaat' verwacht je toch iets beters en duisterders dan een simpele 'tyrannenmoord'.
  maandag 13 januari 2014 @ 11:43:23 #270
192683 AMDB
Visionair.
pi_135430124
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:42 schreef novel het volgende:

[..]

UK topic, dus als aflevering is geweest mag je er gewoon over praten.
pi_135430128
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef novel het volgende:
Mmm, mmm, mmm..

Wat is de oorspronkelijke Sherlock? Nog nooit was een aflevering zo'n directe verfilming van een Sherlock short story als deze, gebaseerd op The Adventure of Charles Augustus Milverton. Allerlei elementen uit dat verhaal zijn in deze ep opgenomen, inclusief diverse stukken dialoog, de bad guy, de valse verloving van Sherlock en de dood van CAM.
PWBF
pi_135430161
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:34 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Whut? :?
Wat 'whut?'
Niet goed? (trekt een Sherlock gezicht)
pi_135430200
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat is de oorspronkelijke Sherlock? Nog nooit was een aflevering zo'n directe verfilming van een Sherlock short story als deze, gebaseerd op The Adventure of Charles Augustus Milverton. Allerlei elementen uit dat verhaal zijn in deze ep opgenomen, inclusief diverse stukken dialoog, de bad guy, de valse verloving van Sherlock en de dood van CAM.
Ik bedoel de hele stijl en insteek van deze ('Sherlock') serie.
pi_135430205
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:42 schreef novel het volgende:

[..]

In dat geval: Hoop gedoe om uiteindelijk iemand gewoon voor zijn raap te schieten. Dat hattie dan wel meteen kunnen doen, lijkt me (en kleine moeite voor Sherlock om daarmee weg te komen). Want hij wist meteen al wie hij voor zich had.
Was al dat gedoe dan alleen nodig om te concluderen dat er geen archief was? Had hij toch wel even kunnen deduceren ipv. aan de dope te gaan, zou je zeggen. Bovendien zou Mycroft cs. dan wel voor discrete opruiming van het archief gezorgd.
Zo kan Sherlock alles wel oplossen als hit-men. Maar dat is dan geen 'Sherlock' meer.

En bij het 'ontsporen van de sociopaat' verwacht je toch iets beters en duisterders dan een simpele 'tyrannenmoord'.
Ja, dat 'gedoe' was daarvoor nodig ja. Voor hetzelfde geld worden er hard copies van alle belangrijke geheimen naar de pers gestuurd op het moment dat CAM opgepakt of vermoord zou worden. Dat wilde Mycroft natuurlijk voorkomen.
PWBF
pi_135430206
Alleen als er niets anders mogelijk is, wordt de trekker overgehaald. Deze Magnussen had heel Engeland al in zijn macht, waarschijnlijk ook Mycroft onder de duim want wie was die dame op het laatst? Al met al wel begrijpelijk dat er geen andere oplossing was. En Sherlock weet ook niet alles meteen anders zou de hele serie overbodig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')