Het werkt trouwens wel. Ik heb een keer een behandeling gehad (deed wel pijn trouwens!) en in combinatie met een dieet ben ik ineens pijnvrij na een half jaar extreme klachten.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb toevallig net mijn eerste dryneedling behandeling achter de rug, is wel bekend dat je kunt gaan zweten tijdens de behandeling (ik had dat niet) maar erna is mij niet bekend maar ik zou het gewoon je fysio even vragen of hij er mee bekend is of dit kan.
Hier is het een experiment om mijn beweeglijkheid beter te maken. Oorzaak is helaas niet weg te halen (versleten wervels) maar we hopen zo de periodes dat het beter gaat langer te krijgen. Bij mij was het nagenoeg pijnloos maar wie weet werkt dat bij iedereen anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het werkt trouwens wel. Ik heb een keer een behandeling gehad (deed wel pijn trouwens!) en in combinatie met een dieet ben ik ineens pijnvrij na een half jaar extreme klachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |