abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135407754
Hey,

Sinds een week behandel ik mijn vele triggerpoints met tennisbalmassage en ben ik al een keer bij de fysio geweest voor dryneedling.

Sindsdien zweet ik ook meer en al helemaal bij mn voeten en in de nacht. Kan dit van de afvalstoffen zijn of is dat vergezocht?
pi_135412038
Ik heb toevallig net mijn eerste dryneedling behandeling achter de rug, is wel bekend dat je kunt gaan zweten tijdens de behandeling (ik had dat niet) maar erna is mij niet bekend maar ik zou het gewoon je fysio even vragen of hij er mee bekend is of dit kan. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 12 januari 2014 @ 21:11:32 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135412593
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb toevallig net mijn eerste dryneedling behandeling achter de rug, is wel bekend dat je kunt gaan zweten tijdens de behandeling (ik had dat niet) maar erna is mij niet bekend maar ik zou het gewoon je fysio even vragen of hij er mee bekend is of dit kan. ;)
Het werkt trouwens wel. Ik heb een keer een behandeling gehad (deed wel pijn trouwens!) en in combinatie met een dieet ben ik ineens pijnvrij na een half jaar extreme klachten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135412740
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het werkt trouwens wel. Ik heb een keer een behandeling gehad (deed wel pijn trouwens!) en in combinatie met een dieet ben ik ineens pijnvrij na een half jaar extreme klachten.
Hier is het een experiment om mijn beweeglijkheid beter te maken. Oorzaak is helaas niet weg te halen (versleten wervels) maar we hopen zo de periodes dat het beter gaat langer te krijgen. Bij mij was het nagenoeg pijnloos maar wie weet werkt dat bij iedereen anders. ;) Ben nu aan het monitoren wat er goed en fout gaat sinds vorige week dinsdag. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')