abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2014 @ 08:50:04 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135426594
Snelle Ellie! Straks haalt ze Nin nog in ;). Noor zit nog niet eens en draait sinds deze week pas terug van buik naar rug.

Dank voor jullie reacties op het eten.. Rest van het gezanik maar in een spoiler, scheelt voor degenen die het beu zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135426656
Haha, spirit, erg is dat he? Maar heel begrijpelijk. Als ik ergens hulp bij vraag hoop ik stiekum ook dat diegene het niet in 10 sec lukt. Beetje zelfde idee ;) Lekker zo'n avond en nacht!

XM :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 januari 2014 @ 09:15:48 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135426913
Shandaly,

Wbt dat aangeven.. Dat doet ze wel hoor. Als ze écht niet meer wil, dan doet ze haar lippen stijf op elkaar en krijg ik er ook echt geen druppel meer in. Been there, done that. Dus als ze dat doet, laat ik haar een boertje laten en dan probeer ik het nogmaals. Als ze dan nog niet wil, stoppen we ook gewoon. Vanochtend was ze gewoon weer eens afgeleid door het leven op aarde om haar heen en deed ze haar mond nog wel open en dronk ze dus ook nog wel wat.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135426985
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_135427256
Jongens, even ego:
M heeft vannacht van 19:15 tot 6:30 zonder voeding geslapen *O* :z O+

En peuter deed mee met de deal, dus voor het eerst in bijna 9 maanden de hele nacht ongestoord kunnen slapen!
En nu voel ik me brak... :P

Oh en L0t: hier is mamma momenteel je van het, naar het toilet is huilen (tenzij druk aan het spelen). En pappa is ook lang niet altijd goed. Maar of dat eenkennigheid/verlatingsangst is of nog nasleep van het ziek zijn, durf ik nog niet te zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Piekie81 op 13-01-2014 09:46:13 ]
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_135427823
Lot, wat een post! De verjaardag gisteren was gezellig maar best heftig. (Mensen die tegen je zeggen, vorig jaar ging je door naar het ziekenhuis toch, had je toen al weeën? Ik ga mensen die ik 3x per jaar zie, niet uitleggen dat t iets anders lag)

Cwen, wat knap! Kom dat showen ;)

XM, wat de rest ook zegt, ze gaan rond deze tijd echt veel minder drinken. Heb me er ook echt even overheen moeten zetten met Ow. Wat het lijkt zo weinig he :) verder gewoon :*

Ow heeft eenkennigheid naar mannen! Van een man naar een vrouw is krijsen! (Ja ook van papa naar mama, gelukkig nog niet van opa naar mama )

Hoe waren jullie nachten?

Zo aan het eind van de tijd hier vind ik het ook tijd voor een positieve update slapen...
Het gaat hier namelijk echt goed! Het is nu nog 1x per nacht komen (en dan een sessie tussen de 15 min en 2 uur), en daarna slaapt Ow vaak tot 8.00! Nachtvoedingen komen nog 1x per week voor ongeveer... Dus ik heb niets te zeuren meer!
Wel kan Ow nog niet zelf in slaap komen, maar ach, stiekem is dat momentje samen ook wel fijn.
In ieder geval bedankt voor jullie steun, die ik hen gekregen op het slaapgebied :*
pi_135428163
Féline geeft luchtkusjes O+ zo lief.
En ze is verliefd op haar geote zus :( wat totaal niet handig is als ze beide moeten slapen (maar wel ontzettend cute).
Ik heb een filmpje van de luchtkusjes maar zou niet weten waar ik het zou kunnen uploaden :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135428213
SPIRIT! Ik is hier O+

Ik heb alles gelezen maar mijn hoofd wil niet zo. Lot met haar megapost :D en snelle Ellie O+ en nog gefeliciteerd met M. Kyara en overmorgen is Ow jarig (toch?) en verder weet ik niets meer, niets zeg ik je!

Hier gaat alles prima eigenlijk. Sticker heeft het weekend bloemkool gegeten, en dat ging verbazingwekkend goed, de worteltjes vond hij ook tof :) En ik durf het bijna niet te zeggen want fokwet maar het lijkt er op dat we heel misschien heel voorzichtig een nachtvoeding aan het laten vallen zijn. Misschien he! Hij wordt wel gewoon wakker, maar de afgelopen drie nachten wilde hij de borst niet elke keer en liet hij zich dan gewoon in slaap knuffelen. Dan wiebelen we met zijn kont terwijl hij die in de lucht steekt (buikslaper) en is hij zo weer vertrokken. Zonder kontgewiebel zijn we nergens!
  maandag 13 januari 2014 @ 10:30:38 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135428279
LE :D! Maar wat fijn!

En Loj ook! *O*
pi_135428320
LE, wat fijn :D en woensdag inderdaad :)
  maandag 13 januari 2014 @ 11:04:05 #61
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135429135
Le kontwiebelen :D

Loj :* en top dat het slapen zo veel beter gaat!
pi_135429157
pi_135429170
En wiebelen met je kont is toch gewoon lekker. Niet gek dag je dan in slaap valt ;)
pi_135429228
Hoi LE! Wat fijn dat sticker lekker eten aan het ontdekken is :) en een nachtvoeding overslaat?! Wat gebeurt er met je baby?! :o

Ik moet nog even kwijt dat ik gisteren in de etos stond achter een man die lekker met zijn 6 maanden oude zoontje aan het shoppen was, in draagdoek!! Ik werd stiekem een klein beetje verliefd op hem :@ Echt zo'n stoere halve houthakker met baard en al, net als mijn eigen vent (die dragen weigert }:| Niet dat ik veel draag, maar het gaat om het principe!). En hij was zo helemaal happy met zijn zoontje en ik vond het zo tof :D
Sarcasme. Herken het.
pi_135429368
*O* voor de steeds betere nachten van Loj en L-E!

En Loj, logisch dat je niet het hele verhaal aan jan en allenman vertelt. Wel pittig dat het dit weekend hetzelfde was qua verjaardag en afwezigheid van je man, als het weekend vorig jaar!
:* voor de komende dagen!

Bizar trouwens dat zo veel mensen hier dit jaar 10 jaar samen zijn! En wat gaaf om al die verhalen te lezen.
Wij zijn op 5 mei 10 jaar samen.
We hebben elkaar leren kennen op een gezamelijk weekend van de studentenverenigingen waar we lid van waren. Toen een poos om elkaar heen gedraaid (saillant detail: de lover van mijn zus woonde toen in hetzelfde studentenhuis als manlief) en uiteindelijk is hij mee geweest naar de dies (gala) van mijn studentenvereniging. Dat was heeeeel gezellig en bij de afspraak daarna vroeg hij verkering O+ en drie jaar later ^)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_135429482
quote:
Noh O+ O+ O+ Wat een lekkerding, echt een kopietje van Zoe!
pi_135429499
Waar staan in de supermarkt eigenlijk de soepstengels? Wilde ze laatst kopen voor A maar kon ze niet vinden. Had ook geen zin het te vragen. :@
Die geven sommige van jullie toch ook aan je baby?
Btw, mijn haaruitval is (geloof ik) weer normaal! *O* En het uitgevallene begint terug te groeien, wat dus resulteert in rare korte plukken van 5 cm en vreemd lopende scheidingen en kruinen. :')

En A gaat steeds meer klimmen en oefenen met staan. Vooral de krabpaal van de katten vindt hij dan heel handig.

Ohja, wanneer zetten jullie je baby van maxi cosi over naar zo'n nr. 1 stoeltje?
Ik zie op de site wel dat je de maxi cosi gebruikt tot 12 maanden maar dat je kind ook al in de nr. 1 vanaf 9 kilo/9 maanden mag.
Het overlapt dus.
  maandag 13 januari 2014 @ 11:28:44 #68
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135429776
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:17 schreef vencodark het volgende:
Waar staan in de supermarkt eigenlijk de soepstengels? Wilde ze laatst kopen voor A maar kon ze niet vinden. Had ook geen zin het te vragen. :@

Ohja, wanneer zetten jullie je baby van maxi cosi over naar zo'n nr. 1 stoeltje?
Ik zie op de site wel dat je de maxi cosi gebruikt tot 12 maanden maar dat je kind ook al in de nr. 1 vanaf 9 kilo/9 maanden mag.
Het overlapt dus.
Soepstengels bij ons bij de soep...

En de maxi-cosi: J. Is overgegaan toen ie niet meer lekker zat in de groep 0 stoel. Voor t gewicht hoefde t niet (nog net geen 9 kilo bij een jaar), maar t was gewoon krijsen elke keer. In de groep 1 stoel (een smalle voor onze schrielepoot) is ie weer tevreden.

Ligt dus aan de bouw van jouw kind, is ie groot en zwaar, zal ie al met 9 maanden wisselen, anders later.
pi_135430053
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:16 schreef Oognip het volgende:

[..]

Noh O+ O+ O+ Wat een lekkerding, echt een kopietje van Zoe!
Mijn moeder liet laatst een foto zien aan haar collega en die vroeg of het wel de juiste foto was. Want dat is toch de oudste? Neehej das de jongste!

Van de week zag ik op Facebook (ja ja) een "mop" die ging: Een schoonmoeder kwam op kraamvisite bij haar eerste kleinkind. En zei de vrouw: dat kind lijkt niets op mijn zoon.
De kraamvrouw zei: Zie je dit, dit is een vagina (stond er platter) en geen kopieermachine!

Zou ik dan wel een kopieermachine hebben ;)
pi_135430155
O en mag ik even jompelen (wat een kutwoord trouwens).. Mijn schoonzusje mag vanmiddag terug voor een terugplaatsing. *O* Ze is na vanmiddag PUPO *O*
pi_135430201
Spannend Tally!
En dat filmpje is O+

Loj en LE, fijn die betere nachten!
Home is where the O+ is...
pi_135430619
Cwen, doet Ellie al pogingen zelf te gaan zitten? :o Wauw!

Lot, wat een geweldige post. Die foto van jou en J. op de fiets, die vind ik echt top! Eenkennigheid is hier ook sterk aanwezig, al best een tijdje en ze is nog geen 8 maanden hoor. Dat duurt echt nog heel lang :D

Tally. wat schattig! OMG O+ O+ O+ En hoera voor je schoonzus, PUPO!!

Le, wat klinkt dat positief. En kontgewiebel :D

En bij Loj ook al zo positief, super joh!

Oh en ook Piekie heeft een goede nacht gehad *O*

Juud, wat een top update! En idem voor de foto O+

XM, hier valt niet zoveel toe te voegen. Het allerbelangrijkste wat wij vanuit het ziekenhuis hebben meegekregen is nooit pushen, nooit proberen om met heel veel moeite een klein beetje voeding extra erin te krijgen. Hierdoor kan ze een afkeer tegen eten gaan krijgen en dan ben je echt veel verder van huis. Een fles aanbieden, begint ze hem weg te slaan/wegdraaien/jeweetwelwat stoppen en later nog 1 poging proberen en dan stoppen en ook niet meer aanbieden. Volgende keer weer precies hetzelfde. Het geeft duidelijkheid tegen Noor en ook rust voor jezelf, je legt een grens.
Verder vind ik de hoeveelheden die ze eet ook mooi en lijkt het me zeker geen reden tot zorg, mocht je merken dat haar curve toch omlaag begint te gaan heb je nog tijd genoeg om op 1 of andere manier te corrigeren.

Wij zijn gisteren bij mijn schoonouders in Almere geweest en op de terugweg heeft E. een half uur gekrijst joh! Ik kreeg haar met geen mogelijkheid rustig ;( Thuis weigerde ze de fles ook dus maar zonder fles naar bed gedaan, uurtje later dronk ze toch nog 120 pap op *O*
Sinds we weten dat E. haar groei keurig gaat op wat ze eet is het zo relax allemaal. Ik kan nog steeds niet zo heel goed tegen flesweigeren (de fles zojuist heeft ze compleet geweigerd) maar denk dan ook tegelijk: ze doet het goed, straks komt ze vanzelf.
En dat is echt fijn! Om echt het vertrouwen te krijgen moet ze denk ik wel langere tijd laten zien dat ze goed groeit maar ik vind dit al zoveel fijner O+
We hebben gisterenavond eten aangeboden met stukjes, tot nu toe kon ze dat ook niet verdragen maar nu heeft ze denk ik 40 gram met stukjes gegeten en daarna pureren en toen heeft ze nog 50 gram extra op *O*

Niet quoten, haal het straks weer weg denk ik.
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door .Sparkling. op 13-01-2014 19:42:03 ]
E.
pi_135431731
Spark :*
pi_135432350
Dat filmpje Tally O+

En :* voor Spark
pi_135432456
Luchtkusjes & wiebelkontjes O+ O+ O+

Spark :*