Cwen, doet Ellie al pogingen zelf te gaan zitten?

Wauw!
Lot, wat een geweldige post. Die foto van jou en J. op de fiets, die vind ik echt top! Eenkennigheid is hier ook sterk aanwezig, al best een tijdje en ze is nog geen 8 maanden hoor. Dat duurt echt nog heel lang
Tally. wat schattig! OMG

En hoera voor je schoonzus, PUPO!!
Le, wat klinkt dat positief. En kontgewiebel
En bij Loj ook al zo positief, super joh!
Oh en ook Piekie heeft een goede nacht gehad
Juud, wat een top update! En idem voor de foto
XM, hier valt niet zoveel toe te voegen. Het allerbelangrijkste wat wij vanuit het ziekenhuis hebben meegekregen is nooit pushen, nooit proberen om met heel veel moeite een klein beetje voeding extra erin te krijgen. Hierdoor kan ze een afkeer tegen eten gaan krijgen en dan ben je echt veel verder van huis. Een fles aanbieden, begint ze hem weg te slaan/wegdraaien/jeweetwelwat stoppen en later nog 1 poging proberen en dan stoppen en ook niet meer aanbieden. Volgende keer weer precies hetzelfde. Het geeft duidelijkheid tegen Noor en ook rust voor jezelf, je legt een grens.
Verder vind ik de hoeveelheden die ze eet ook mooi en lijkt het me zeker geen reden tot zorg, mocht je merken dat haar curve toch omlaag begint te gaan heb je nog tijd genoeg om op 1 of andere manier te corrigeren.
Wij zijn gisteren bij mijn schoonouders in Almere geweest en op de terugweg heeft E. een half uur gekrijst joh! Ik kreeg haar met geen mogelijkheid rustig

Thuis weigerde ze de fles ook dus maar zonder fles naar bed gedaan, uurtje later dronk ze toch nog 120 pap op
Sinds we weten dat E. haar groei keurig gaat op wat ze eet is het zo relax allemaal. Ik kan nog steeds niet zo heel goed tegen flesweigeren (de fles zojuist heeft ze compleet geweigerd) maar denk dan ook tegelijk: ze doet het goed, straks komt ze vanzelf.
En dat is echt fijn! Om echt het vertrouwen te krijgen moet ze denk ik wel langere tijd laten zien dat ze goed groeit maar ik vind dit al zoveel fijner
We hebben gisterenavond eten aangeboden met stukjes, tot nu toe kon ze dat ook niet verdragen maar nu heeft ze denk ik 40 gram met stukjes gegeten en daarna pureren en toen heeft ze nog 50 gram extra op
Niet quoten, haal het straks weer weg denk ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door .Sparkling. op 13-01-2014 19:42:03 ]