quote:Op zondag 12 januari 2014 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leeftijd is van ondergeschikt belang in vriendschap en liefde
Psies dát dus..quote:Op zondag 12 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt zo anders zoals John de Mol ons in de aanloop naar dit programma wilde doen geloven? Geen regels, geen wetten ... zoek het maar uit?
Als ik gister een aantal mensen op de stream hoorde, vraag ik me dat af.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar er zal in de voorgesprekken toch wel gesproken zijn over de verwachtingen beiderzijds?
Maar is het dan dus normaal dat de baas van het spul overal waar hij kwam iedereen maar wat op de mouw heeft zitten spelden? Moeten we er dan in het vervolg maar vanuit gaan dat John de Mol altijd liegt?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:38 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat kon je van tevoren al weten dat dat niet het geval zou zijn
Anders ben je wel erg naief
Er moet wel tv worden gemaakt, ze kunnen moeilijk de hele dag gaan zagen en timmerenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar is het dan dus normaal dat de baas van het spul overal waar hij kwam iedereen maar wat op de mouw heeft zitten spelden? Moeten we er dan in het vervolg maar vanuit gaan dat John de Mol altijd liegt?
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef Ransjih het volgende:
in elk geval Hakim wilde wel in Utopia maar niet in een RLS
Nee, mocht niet van Andreaquote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef renevanlaaren het volgende:
is er nog geld uit gegeven eigenlijk vandaag
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef Ransjih het volgende:
Ja en dat is gewoon dom.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:41 schreef Ransjih het volgende:
Denk je dat deze 15 mensen in een week tijd in deze setting geen 125 minuten televisie opgeleverd hadden?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:42 schreef RVer het volgende:
[..]
Er moet wel tv worden gemaakt, ze kunnen moeilijk de hele dag gaan zagen en timmeren
Het is een RLS
Wat is je punt?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:43 schreef Sunshine1977 het volgende:
Wij hebben een een redelijk overzicht, als bewoner heb je dat minder. Je kunt je niets terugkijken en je bent niet bij elk gesprek aanwezig.
Nahh ok, we hebben wel makkelijk oordelen.. gelukkig maken die 15 daar het ons ook wel érg makkelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 18:43 schreef Sunshine1977 het volgende:
Wij hebben een een redelijk overzicht, als bewoner heb je dat minder. Je kunt je niets terugkijken en je bent niet bij elk gesprek aanwezig.
Zenderkamergesprekken en streamlocks doen afbreuk aan het programma .Het zou open en niet gescript zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:42 schreef RVer het volgende:
Er moet wel tv worden gemaakt, ze kunnen moeilijk de hele dag gaan zagen en timmeren
Het is een RLS
En De Mol schermde juist in de media met een totaal ander concept. Een welhaast lieflijk concept dat zo goed past in de huidige tijdgeest van duurzaamheid en zucht naar huiselijke geborgenheid.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Denk je dat deze 15 mensen in een week tijd in deze setting geen 125 minuten televisie opgeleverd hadden?
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:34 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ze hebben het allemaal onderschat omdat ze allemaal erg van zichzelf overtuigd zijn of er zonder echt nadenken ingestapt zijn.
Heir, heir.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:49 schreef Copycat het volgende:
En De Mol schermde juist in de media met een totaal ander concept. Een welhaast lieflijk concept dat zo goed past in de huidige tijdgeest van duurzaamheid en zucht naar huiselijke geborgenheid.
Ik kan me wel enigszins voorstellen dat je je als deelnemer bekocht voelt als blijkt dat je toch gewoon in een doorsnee RLS zit, waar idealen ondergeschikt zijn aan spanning ende sensatie.
Hoe naïef misschien ook. Maar ook mij leek die voorgestelde nieuwe aanpak ook verfrissend.
Als hij was geweest had het wel in de verslagen, updates of cos gestaan. Dus trek je eigen conclusie.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben hier volgens mij gelocked.... Anton niet langsgeweest vandaag? waarom niet? zat dat achter de stream lock? wat denken jullie?
Prachtig verwoord..........quote:Op zondag 12 januari 2014 18:38 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ook al na een paar dagen? Het is toch hetzelfde met mensen die een half jaar gaan reizen in timboektoe. Je hebt vast wel een kutmoment dan. Maar je gaat toch juist voor het avontuur?
In zo'n situatie als dit, zijn bepaalde zaken gewoon uit te vergroten. Er gebeurt best veel op zo'n dag daar (qua indrukken en dergelijke), dat heeft ook impact. Alleen is de neerwaartse spiraal ingezet in Utopia doordat er veel labiele mensen inzitten. Die janken en dreigen met naar huis gaan. Als je dan zelf nog aan het aarde bent én je hoort de hele tijd iemand jammeren, dan gaat het ook in jouw hoofd meewerken. Dan kom je voor de keuze 'ga ik daar in mee of zet ik de knop om?', zo te zien zijn er een deel die lekker blijven hangen in dat eerste. Dat trekt de groep naar beneden.
Je kan beter de rotte appels schrappen, fris bloed erin en doorgaan i.p.v. dit een paar dagen door laten. Dan krijg je dit soort gevallen.
Groepsdynamiek / sociale cohesie 101. Oh en zo'n neppe kut als de Witte Feeks helpt dan ook niet. Die is echt vies met mensen emotioneel naar het randje brengen.
Dat was bij BB1 volgens mij al het geval, we hebben het over een RLSquote:Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zenderkamergesprekken en streamlocks doen afbreuk aan het programma .Het zou open en niet gescript zijn.
Hoe zie jij het dan tot nu toe?
DUH dat hij niet langs is geweest.... maar hoor er niemand over... best raar.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hij was geweest had het wel in de verslagen, updates of cos gestaan. Dus trek je eigen conclusie.
Ja, ik ben ook een rare. Als iemand zoiets overal met stelligheid zit te verkondigen geloof ik dat, gek genoeg. Ook omdat ik denk dat dat in deze setting best een leuk programma opgeleverd had kunnen hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En De Mol schermde juist in de media met een totaal ander concept. Een welhaast lieflijk concept dat zo goed past in de huidige tijdgeest van duurzaamheid en zucht naar huiselijke geborgenheid.
Ik kan me wel enigszins voorstellen dat je je als deelnemer bekocht voelt als blijkt dat je toch gewoon in een doorsnee RLS zit, waar idealen ondergeschikt zijn aan spanning ende sensatie.
Hoe naïef misschien ook. Maar ook mij leek die voorgestelde nieuwe aanpak ook verfrissend.
Dan hadden ze wel 15 sandalen-en-wollen-sokken-types gecast. Nu zitten er 15 personen in die anno 2014 leven. Drugs, drank etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook een rare. Als iemand zoiets overal met stelligheid zit te verkondigen geloof ik dat, gek genoeg. Ook omdat ik denk dat dat in deze setting best een leuk programma opgeleverd had kunnen hebben.
Zou Bart in opdracht van Hummie met Sabine in bed beland zijn?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat was bij BB1 volgens mij al het geval, we hebben het over een RLS
Daaromquote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom praten Peter en Lotte nu gewoon met elkaar? Gisteren hadden ze keiharde ruzie?
Gisteravond had Peter een opmerking over zijn script, wat Charlotte nogal rauw op haar dak viel.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom praten Peter en Lotte nu gewoon met elkaar? Gisteren hadden ze keiharde ruzie?
Gaat achter de loods werken, zeker weten dat ze het dan het beste doet financieel gezien.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Het melken is al met succes uitbesteed geweest aan GioGio, Hakiem, Emile, Peter en Lotje..
Welke rol gaat Lekkerbekje Lindy nu aannemen?
Waarom? Dat je er ook mensen inzet die wat minder geschikt zijn voor Utopia of er hele andere ideeën op nahouden. Dat levert spanningen op zonder dat je je daar verder mee hoeft te bemoeien.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel 15 sandalen-en-wollen-sokken-types gecast. Nu zitten er 15 personen in die anno 2014 leven. Drugs, drank etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |