Sinds eergister heb ik er een van de eerste gen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef Sannr_ het volgende:
Ik heb een MX5 van de tweede generatie:
Gereden door alle 3 de presentatoren:
Door James May: Door Richard Hammond: Door Jeremy Clarkson:
Leukste uitzending is eigenlijk van Jeremy Clarkson Car years waarin hij het de "Best British sportscar" noemt:
Richard Hammond reed hem ook voor Men & motors:
En Vicky laat zien hoe je er echt in moet rijden:
Gefeliciteerd, ga je geen spijt van hebben! Alle Top Gear presentatoren zijn enthousiast er overquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Sinds eergister heb ik er een van de eerste gen.
Het nieuwe/eerste model 9-3 zit in de Saab-tribute in serie 18, episode 5, een rode:quote:Op zondag 12 januari 2014 17:32 schreef fruityloop het volgende:
Ze hebben wel eens een Saab 93 getest, maar dat was de "oude" Top Gear, en wij hebben het "nieuwe" model 93.![]()
Begint met een Golf 1 GTI, die heb ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef Rainesz het volgende:
Ik heb er ook 1.
Was geloof ik in 2005 ook Top Gear Car of The Year.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Is ansich wel normaal, vooral gezien Peugeot sinds de 205 geen 'echte' GTi heeft gemaakt. Zelf vind ik de 206 GTi ook meer een cruiser dan een GTi. Wil je de GTi ervaring in een 206, moet je toch echt voor de RC gaan in mijn optiek.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef SimtekF1 het volgende:
De mijne staat er ook op, heeft zelfs dezelfde kleur.
Alleen beetje jammer dat hij constant vergeleken word met de 205 gti in dit filmpje.
306 GTI was ook een echte, m.i.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:32 schreef x3ro het volgende:
En
[..]
Is ansich wel normaal, vooral gezien Peugeot sinds de 205 geen 'echte' GTi heeft gemaakt. Zelf vind ik de 206 GTi ook meer een cruiser dan een GTi. Wil je de GTi ervaring in een 206, moet je toch echt voor de RC gaan in mijn optiek.
Die was "ok", maar te groot om te vergelijken met een 205 GTI.quote:
Ik heb beiden gehad. De 306 was een meer volwassen auto, maar kon je ook heerlijk mee gooien en smijten. Was beter in balans ook, al prefereer ik de 205 wel... Het verschil (binnen de tijdsreferentie) is klein...quote:Op zondag 9 februari 2014 18:29 schreef Bajskorv het volgende:
Die was "ok", maar te groot om te vergelijken met een 205 GTI.
Beide gereden voor rally training enzo, prefereer de 205 behoorlijk. En het feit dat de 306 "volwassen" is, maakt het al geen echte GTI meer voor mij. Dat horen "pubers" te zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 19:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb beiden gehad. De 306 was een meer volwassen auto, maar kon je ook heerlijk mee gooien en smijten. Was beter in balans ook, al prefereer ik de 205 wel... Het verschil (binnen de tijdsreferentie) is klein...
Dan is de GTI al lang en breed voor eeuwig dood.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:38 schreef Bajskorv het volgende:
Beide gereden voor rally training enzo, prefereer de 205 behoorlijk. En het feit dat de 306 "volwassen" is, maakt het al geen echte GTI meer voor mij. Dat horen "pubers" te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |