Het is beter eens in de tien jaar die draken op straat te schoppen en wat nieuw vlees in te brengen, Herbertquote:Op zondag 12 januari 2014 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee het is vaak beter om gewoon je smoel te houden, maar dat begrijpen ze bij de NOS niet.
Meer de nietgeblokte Noor.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef Zorro het volgende:
Hierna de laatste rit, ik verheug me al op uitleg omtrent de luchtcirculatie
Die kan flink in het nadeel zijn omdat niemand meer inrijdt.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef Zorro het volgende:
Luchtdruk was gisteren beter, wel gunstig dat het leeg is in de hal, dan is het niet zo warm en blijft het ijs ook in de laatste rit hard. Anders krijg je van dat papperige fondant-werkijs dat het het nadeel zou zijn van de technische Nederlanders.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef Zorro het volgende:
muziek staat te luid.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:36 schreef marcodej het volgende:
Een woord, dat kun je niet gewoon roepen ofzo?
Een beetje het "elk voordeel heeft zijn nadeel" van het schaatsen?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:35 schreef danos het volgende:
Elk uur langer herstel, is elk uur minder luchtcirculaasie Martin.
Ach, hij heeft een leuk zusje...quote:Op zondag 12 januari 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bokko, de geblokte noor, gaat niet hard genoeg.
Maar om nou om de 5 minuten Katy Perry te draaienquote:Op zondag 12 januari 2014 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk Anal Cunt gaan draaien
Man tegen mangevecht.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:38 schreef danos het volgende:
De noren proberen het niet echt voorlopig, kalmpjes naar de slachtbank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |