'Hij kan goed 180 meter gooien want hij hij komt uit het darten.'quote:Op zondag 12 januari 2014 16:24 schreef danos het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste darters die gaan speerwerpen

Voetballers bij een marathon.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:24 schreef danos het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste darters die gaan speerwerpen

Derksen springt al uit zijn vel als er iets over zijn snor gezegd word, terwjl deze wel als zamboni zou kunnen dienen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:25 schreef Szura het volgende:
Derksen springt uit z'n vel als hij die koptelefoon ziet

Betekent dat je in de goede baan zitquote:Op zondag 12 januari 2014 16:27 schreef Wombcat het volgende:
Duimpje omhoog, betekent dat "het gaat goed" of "1 sec. achter op schema"?
Ik neem aan het eerste, voor het tweede zou ik de middelvinger gebruiken

Beetje hetzelfde al bij duiken, duimpje omhoog altijd verwarrendquote:Op zondag 12 januari 2014 16:27 schreef Wombcat het volgende:
Duimpje omhoog, betekent dat "het gaat goed" of "1 sec. achter op schema"?
Ik neem aan het eerste, voor het tweede zou ik de middelvinger gebruiken

Zou dat wat zijn in combinatie met Voorhuis?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Derksen springt al uit zijn vel als er iets over zijn snor gezegd word, terwjl deze wel als zamboni zou kunnen dienen.

Je moet toch wat zeggen in die 13 minuten.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:29 schreef TheArt het volgende:
Ja Herbert, dat Swings een aanwinst voor het schaatsen is heb je de afgelopen 10 allroundtoernooien ook al gezegd

Nee het is vaak beter om gewoon je smoel te houden, maar dat begrijpen ze bij de NOS niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:30 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Je moet toch wat zeggen in die 13 minuten.

De 'vriendelijke' Belgquote:Op zondag 12 januari 2014 16:29 schreef TheArt het volgende:
Ja Herbert, dat Swings een aanwinst voor het schaatsen is heb je de afgelopen 10 allroundtoernooien ook al gezegd

Ervik, dat was pas een geblokte Noor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |