Paulien steekt haar neus overal inquote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou Dionne ook eisen dat ze tussen de analyses door gebeft wordt?

quote:Op zondag 12 januari 2014 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paulien steekt haar neus overal in

Mart mag niks meer presenteren bij de nos alleen nog filmpjes makenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef b2py het volgende:
DeMart is toch helemaal exit bij het schaatsen van deze wedstrijden?
[..]
Ria

doe Friesinger er dan bij, die heeft tenmiste een leuk koppie, paulien heeft bijna net zo'n opvallende neus als tom van het hek.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind de combi Erben / Rintje wel oké. Of Erben alleen.
En dan met Henry Schut inderdaad. Maar ze vinden vast dat er ook een vrouw bij moet.

De 5 km wordt ook vrij vlak gereden. Maar het gaat mij vooral om dat Bokko de laatste paar jaar een stuk minder op de lange afstanden is.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar nog steeds heel verschillend. De 10k is vooral vlakke rondjes kunnen rijden. De basissnelheid van de 5k is daar te hoog voor. Dus dan loop je meer het risico eerder te verzuren.

Ja, sowieso Erben.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef MiLalaa het volgende:

Hij rijdt ook heel weinig 5 en 10 KM'ersquote:Op zondag 12 januari 2014 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
De 5 km wordt ook vrij vlak gereden. Maar het gaat mij vooral om dat Bokko de laatste paar jaar een stuk minder op de lange afstanden is.

Misschien iets anders, maar ik vind die nieuwe presentator ook wel relaxed.Die gast met die blonde krullenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef MiLalaa het volgende:
En dan met Henry Schut inderdaad. Maar ze vinden vast dat er ook een vrouw bij moet.

Geen uitstralingquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien iets anders, maar ik vind die nieuwe presentator ook wel relaxed.Die gast met die blonde krullen

http://nos.nl/teletekst/?101-01#852_01quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef b2py het volgende:
Is er ergens online een site met de verschillen in de stand voor kampioenschap?

ja Bart was helemaal prima. Interessante analyses die Ria dan altijd op een verkeerd moment onderbrak. Maar die is niet beschikbaarquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik trek juist Erben heel erg slecht met dat gestotter van hem doe mij dan maar bart veldkamp

Die zal goed het voortouw kunnen nemen denk ik, iemand goed tot aan de finish kunnen leiden met bekwame analyses.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Uytdehaage zegt op de radio zinnige dingen, mag ook wel op de tv.

quote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://nos.nl/teletekst/?101-01#852_01
http://nos.nl/teletekst/?101-01#855_01
Teletekst

http://live.isuresults.eu/2013-2014/hamar/standings2.htmquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef b2py het volgende:
Is er ergens online een site met de verschillen in de stand voor kampioenschap?

ik gaap me sufquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel gapen is goed voor
de luchtcirculatie.

Mr. Positivoquote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Uytdehaage zegt op de radio zinnige dingen, mag ook wel op de tv.

Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Herman de scherman het leukst

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |