Jawel hoor. Ze werkt bij me. Wij zitten allebei nog in onze tienerjaren 16-18quote:Op zondag 12 januari 2014 13:27 schreef Xetran het volgende:
Jullie hebben elkaar dus nog nooit gezien?
Ik heb haar ook gevraagd op welk type jongens ze valt en toen zei ze: op lieve, leuke en schattige jongens. Dus daar maak ik me niet zo druk overquote:Op zondag 12 januari 2014 13:24 schreef Chai het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
En kijk uit met dat schattig gevonden worden.
Hoe kan ze nu al oordelen of TS een lieve, leuke en schattige jongen is?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef Sylpt93 het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gevraagd op welk type jongens ze valt en toen zei ze: op lieve, leuke en schattige jongens. Dus daar maak ik me niet zo druk over
Dit heb ik haar ook gezegd, je kan me altijd bellen, appen of sms'en als er iets is.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:28 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Geef haar de tijd die ze nodig heeft maar geef haar aan dat je er bent als ze je nodig heeft. Dat ze altijd op je kan rekenen.
Ze werkt toch bij me...quote:Op zondag 12 januari 2014 13:31 schreef Demociraptor het volgende:
[..]
Hoe kan ze nu al oordelen of TS een lieve, leuke en schattige jongen is?
Nee dat nog niet... Ik heb haar face to face gevraagd of ze mee wou naar de bios en daar antwoorde ze zonder twijfel op met een ja. Alleen kreeg ik 2 dagen daarna een app dat haar ouders gingen uiteten en dat ze op haar broertje en zusje moest letten..quote:
Maar ze komt niet uit zichzelf met een alternatieve datum+tijd?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef Sylpt93 het volgende:
[..]
Nee dat nog niet... Ik heb haar face to face gevraagd of ze mee wou naar de bios en daar antwoorde ze zonder twijfel op met een ja. Alleen kreeg ik 2 dagen daarna een app dat haar ouders gingen uiteten en dat ze op haar broertje en zusje moest letten..
je bent nu al een goede vriend voor haarquote:Op zondag 12 januari 2014 13:31 schreef Sylpt93 het volgende:
[..]
Dit heb ik haar ook gezegd, je kan me altijd bellen, appen of sms'en als er iets is.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Geralt het volgende:
Jezus man, neuk dat mens gewoon en doe niet zo omslachtig.
Gewoon doen jongen, je weet toch dat ze al wilt.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:45 schreef Sylpt93 het volgende:
We hebben volgende week een uitje met het werk....misschien moet ik haar dan maar op de bek pakken. Weet ze gelijk waar 'ik' aan toe ben
Gewoon doen inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:45 schreef Sylpt93 het volgende:
We hebben volgende week een uitje met het werk....misschien moet ik haar dan maar op de bek pakken. Weet ze gelijk waar 'ik' aan toe ben
En het resultaat hier postenquote:
Hier was ik ook al aan het denken... Maar we zien wel wat er volgende week gaat gebeuren. Ik zal het jullie laten wetenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef JustAsEasy het volgende:
Volgens mij is 80% van de meisjes "bedrogen"
ik denk dat ze je op een afstand houdt, misschien loopt er nog wat anders langs.
Als ze je echt zo leuk vind, dan zou ze ook wel moeite doen om je te zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |