Lindy heeft een brief ontvangen en leest hem in de slaapkamer. Nou brief het zijn veel velletjes, ze slaat haar hand voor haar mond en barst in snikken uit.
Een brief van thuis, Van haar vriend, haar vader en moeder en Die aannemer moet even een krukje voor je zagen, schrijft haar vader, die kan dat wel.
Ze is super gelukkig met haar brieven.
Ze moet blijven staat er in de brief van haar familie, Billy en Charlotte *troosten* haar en Billy kirt weer, Ik ben zo gelukkig voor je......
Ze laat de brief lezen aan Billy en Charlotte, Lindy snikt nog na, Charlotte vind het echt super voor haar.
Er zitten ook foto`s bij de brief................
Iedereen heeft dus brieven gekregen, met en zonder foto`s...
Harold staat buiten te praten met Peter en Charlotte, en zegt, Als jullie eruit komen sta ik voor het Hek...............dus Harold heeft de knoop door gehakt.
Ik zie Peter en Charlotte en Isabella in de slaapkamer, Isabella leest een brief voor, aan wie gericht weet ik niet, wel dat het via een mail is gegaan, Mail naar de regie en die hebben de brief uitgeprint.
Peter wil van zijn fokking leven geen drank meer drinken

, hij weet niet hoe er in de buitenwereld hij wordt neer gezet, Peter weet dat hij gisteren te ver is gegaan en in de media kan dat wel eens slecht uitpakken.
Lindy fluisterde en fluisterde heel snel tegen Hakim, Morgen heb ik een gesprek ( met wie weet ik niet) Harold gaf eerder deze dag aan dat er nog *iemand* was die weg wilde..........
Hakim bekijkt de foto`s van thuis,snikt af en toe, zijn vrouw is 22 jaar en hij heeft een zoontje van 8 maanden en 2 peetkindjes.
Zijn vrouw komt uit Marakech, Hakim vraagt zich af wat hij daar doet, Hij kijkt naar een foto waar zijn vrouw nog zwanger op staat.
Andrea en Isabella bekijken de foto`s van hakim, Isabel geeft ze netjes door aan Andrea.....Oh wat een schatje, Oh wat een mooi kindje..Paul staat ondertussen een spijker in de muur te slaan en vraagt aan Hakim.....Waar wil je hem hebben lieverd..........doelend waar Hakim zijn foto`s op wil hangen, Wacht ff jongen zegt hakim.
Paul heeft boven zijn bed ook 2 foto`s opgehangen en een brief.
Hakim slaat nu spijkers door de muur en hangt foto`s op van zijn thuis
Vanessa ligt in bed, dikke tranen en zo te zien heeft ze al heel wat afgehuild..Ze wil naar huis, dat is al nummer 3 die erdoor heen zit .Harold Lindy, die heel snel fluisterde tegen hakim, morgen heb ik een gesprek.............en nu Vanessa.
Hakim begrijpt Vanessa, Als je echt weg wilt dan moet je aanbellen ( Regie) dan krijg je een gesprek, ook de 24 uur bedenktijd is ook hier van toepassing.
[ Bericht 10% gewijzigd door Toverheks op 12-01-2014 19:11:08 ]