Ach ja, dat zijn we allemaal wel eens.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat haar niet om Huub, ze is zo geil als een pakkie roombotersorry was grof maar ik liet me gaan
waarom mogen we dat niet weten, nu we weten het wel en weet je hoe we dat weten, heeft Huub hier gewoon vertelt hoor, Huub is een FOKKER met een acountquote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef RVer het volgende:
[..]
Huub van DGK, die werkt daar nu achter de schermen, maar dat mogen we niet weten
[ afbeelding ]
Is geen geheim, hij werkt al jaren bij Talpa, maar de bewoners mogen daar niet over pratenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie daar achtergekomen dan?
Zeg ikquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef GekkePoes het volgende:
Via de 360 stream: werd net gevragd om niet over de regie enzo te praten
Ik hoorde specifiek 'willen jullie ophouden het over MIJ te hebben' en 'het is bijna 1 uur [...] ga eens slapen" of iets dergelijks.quote:
geen idee? Omdat ze het over Huub haddenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waarom anders zo'n uitgebreide lange streamlock?
Ja echt dus.
nietquote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik hoorde specifiek 'willen jullie ophouden het over MIJ te hebben' en 'het is bijna 1 uur [...] ga eens slapen" of iets dergelijks.
Het staat ook op de site. Als je je aan wil melden als stagiair moet je je CV naar Huub sturen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom mogen we dat niet weten, nu we weten het wel en weet je hoe we dat weten, heeft Huub hier gewoon vertelt hoor, Huub is een FOKKER met een acount
Gulp dicht.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Meerwaarde het volgende:
Ik ben nieuw hier. Wat doen jullie tijdens streamlocks? Woordspelletjes ofzo?
Zeuren over streamlocksquote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Meerwaarde het volgende:
Ik ben nieuw hier. Wat doen jullie tijdens streamlocks? Woordspelletjes ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |