quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Je wist toch al dat Sands een gekkie was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je had 10.000 euro!
Wacht je tot je een miljoen hebt en gelijk in een villa kan trekken? Een portiekflatje is te min voor jou?
Ik ken niemand die zo ... ach ja, misschien moet ik maar trots op je zijn dat je er geen drugs van hebt gekocht.
Faith in humanity restored. Sort of.
pics or it didn't happen!quote:
Gedverderrie, ik had wel verwacht dat jij meer smaak had.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef wyccie het volgende:
Het is niet helemaal waar.![]()
Zijn afbeelding staat op het Lux vriendenpasje, waarop ook mijn foto staat.
2x uit gespeeldquote:Op zondag 12 januari 2014 01:15 schreef Sands het volgende:
Iemand trouwens nog interesse in Grid 2?
Zal het nog een keer vragen
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef FireFox1 het volgende:
Maar ik heb nog nooit online gespeeld omdat mijn versie *ahum* niet helemaal legaal was.
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritant gifje...
Het is dan ook gelukkig niet mijn voetquote:
Vanaf nu dus wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2x uit gespeeld
Maar ik heb nog nooit online gespeeld omdat mijn versie *ahum* niet helemaal legaal was.
DM maar![]()
Omdat het been mist?quote:
Nee bij mijn pcquote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef Desunoto het volgende:
Was het een cadeautje onder de kerstboom geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |