quote:
jouw reacties.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:13 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
hahaha... En jou reacties zijn nooit grappig
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:09 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
Hallo
Ik zal even vertellen wat het probleem is...
Ik heb ADHD en sporen van Pdd-nos
Nu sta ik aan de vooravond van een relatie (ik ben 23 en zei is 16)
Nou ben ik zelf wel van een lolletje op zijn tijd das het probleem niet (vooral hele droge humor is helemaal mijn ding)
Maar ik heb zelf een leerachterstand (mede door adhd niet goed kunnen leren)
Maar hoe gaan jullie om met jullie kind met pdd-nos
Ik vind het zelf lastig zei is juist gevallen op mijn humor maar ze snapt mijn grappen nooit (vooral opmerkingen kunnen nog wel eens verkeerd vallen maar dan leg ik uit dat het een leuk bedoeld geintje was dus dan is het goed)
maar nou heb ik geen zin om steeds (hou het op 20 keer per dag als we elkaar zien) uit te moeten leggen dat iets een geintje is...
is er een truck om te laten zien dat het een geintje is bijvoorbeeld vinger opsteken of zo???
ik heb echt geen zin om mijn grappen achterwege te moeten laten
ben zelf een humoristisch (iets anders dan autistisch haha) ingesteld persoon kan ook erg lachen om stomme filmpjes op youtube en zo
alvast bedankt voor tips en adviezen
quote:
Te laat. Grappig he?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:16 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
heb em al verwijderd omdat ik het zelf ook een kuttopic vond
quote:
Dit doet me echt denken aan die faler van "take me out"quote:
origineel denken te zijn is ook nooit grappigquote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef Enchanter het volgende:
Een fries sowieso.
Kutvolk met hun kuttaal
Er stond een slechte grap maar heb hem veranderd in het filmpje waar TS meedoet aan take me outquote:
Wat een paupertjequote:Op zondag 12 januari 2014 11:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Er stond een slechte grap maar heb hem veranderd in het filmpje waar TS meedoet aan take me out
Het ging er vooral omdat hij een paar tenenkrommend slechte grappen opdreunt en vervolgens zegt "de humor zit er toch wel in" Deed me denken aan ts z'n "grappen" en het onbegrip van z'n 16 jarige prinsesjequote:
Ja serieus wat een hoge dunk en wat een slechte grappenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het ging er vooral omdat hij een paar tenenkrommend slechte grappen opdreunt en vervolgens zegt "de humor zit er toch wel in" Deed me denken aan ts z'n "grappen" en het onbegrip van z'n 16 jarige prinsesje
Door jouw username heb ik zojuist besloten dat ik skyrim weer eens ga spelenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef Enchanter het volgende:
Een fries sowieso.
Kutvolk met hun kuttaal
Beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:02 schreef darkmond het volgende:
Beter gat in je hand dan een gand in je hat zeg ik zo altijd
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen!
OT: dit topic!
Jij denkt: "Als die Franse moslim cabaretier Dieudonné grappen over Joden kan maken,dan ik ook."quote:Op zondag 12 januari 2014 00:11 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
Een jood een gasfles geven is nooit grappig
Nu jullie
Hij zou wel een goed voorbeeld voor TS zijn: hij stopt er namelijk mee!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij denkt: "Als die Franse moslim cabaretier Dieudonné grappen over Joden kan maken,dan ik ook."
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:03 schreef Scuidward het volgende:
6 mei 1945 een duizendklapper 6 miljoen klapper afsteken.
Nu ik,quote:Op zondag 12 januari 2014 00:11 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
Een jood een gasfles geven is nooit grappig
Nu jullie
Maarja waarom zou een blinde in godsnaam contactlenzen willen?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Witchybitch het volgende:
Een blinde punaises geven en zeggen dat het contactlenzen zijn is nooit grappig.
Daarom ist ook niet grappig.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja waarom zou een blinde in godsnaam contactlenzen willen?
Doe eens ga weg.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef Manke het volgende:
ingeburgerde fok grapskes zoals garp, hont, kad, in de kont plassen, pics van je zusje
Een kind met een been een step gevenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Witchybitch het volgende:
Een blinde punaises geven en zeggen dat het contactlenzen zijn is nooit grappig.
Das net zoiets als een dove een klap voor zn harses geven en zeggen wie niet horen wil moet maar voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Witchybitch het volgende:
Das net zoiets als een dove een klap voor zn harses geven en zeggen wie niet horen wil moet maar voelen.
inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef Witchybitch het volgende:
Een student die wiet verbouwd een teelbal noemen is ook nooit grappig.
Een houthakker die alles op eigen houtje doet is ook nooit grappig.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef ToT het volgende:
Je hond Maurice noemen.....
(Ja toch wel ff het niveau hoog houden hier he!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |