SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb a.s. vrijdag een voetbalkwis, met sowieso een ronde (10 vragen) met clublogo's herkennen. Daar helpt de webapp prima bij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wtf is dit voor team dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik kan geen Mutumba meer vinden op webapp(voor ps3)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie 5 volle pagina's + 2 kaartenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik kan geen Mutumba meer vinden op webapp(voor ps3)
[ afbeelding ]
JBGS
Kut team gr gr![]()
Mourinho zal er vast wel een hecht collectief van kunnen makenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar dit heen gaat![]()
![]()
Pranjic weer gescoordSpeelde een goede wedstrijd
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Mourinho zal er vast wel een hecht collectief van kunnen maken
Als ik naar de huidige basis kijk, zie ik dat nog niet ten goede komen aan de teamgeest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Puike hanenkamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef BDIL het volgende:
Pranjic weer gescoordSpeelde een goede wedstrijd
Hopelijk gooit EA m ff bij Pana.
![]()
Messi tijd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
www.livetv.ru/enquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
livestream van de wedstrijd van Barca ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Hélène is presentatrice van Foxsport, huppelt regelmatig bij Eredivisiewedstrijden langs de lijn om spelers te interviewen en ze presenteert het programma 90 minutes. Samen met Jan van Halst is Hélène een van de publiekstrekkers van FOX. Al kan ik me voorstellen dat het grootste deel van het publiek zich liever door Hélène laat trekken dan door Jan.
http://www.footballcultur(...)voor-paul-onkenhout/![]()
Wist niet dat dat gebeurd was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kunnen die ajaciedjes ook niet meer lachen om Wijnaldem
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wist niet dat dat gebeurd was.
PSV was wel competitie, maar alsnog wel een fail van Ajax dit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wist niet dat dat gebeurd was.![]()
![]()
Dat boeit dus geen drol hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV was wel competitie, maar alsnog wel een fail van Ajax dit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV was wel competitie, maar alsnog wel een fail van Ajax ditquote:![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij speelt ook voor het eerst sinds een jaar weer.. speelt hij nu goed?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef DutchSL het volgende:
Esswein
Omspeelt Zoet en schiet gewoon niet terwijl het doel leeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |