Thirteen tales of Urban Bohemia denk ik ja, met die hitquote:
Dat album, wat al een jaar eerder was dan die reclame, valt wat tegen inderdaad. De eerst 2 echter, geweldig.quote:
Ja wat ze daarvoor deden was wel beter, daarmee eens. Maar ik vind dat album ook nog goed te doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat album, wat al een jaar eerder was dan die reclame, valt wat tegen inderdaad. De eerst 2 echter, geweldig.
Laatste 2 albums zijn niet echt boeiend nee. Ik heb ze wel 3x live gezien, niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef MCH het volgende:
Die zijn het tegenwoordig een beetje verloren. Live schijnt het ook dramatisch te zijn, kan iemand dat confirmeren?
Toen gingen ze rare dingen doen inderdaad. Al vind ik zelfs Mission Control nog wel geinig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Laatste 2 albums zijn niet echt boeiend nee. Ik heb ze wel 3x live gezien, niks mis mee.
Ja, uiteraard. Toen ik 8 was werden 19/2000 en Clint Eastwood helemaal platgedraaid op de radio, dat is blijven plakken. Toen ik zelf meer muziek ging zoeken was Gorillaz een van de eerste albums die er bij kwam. Blur kende ik van Song 2, die werd toen volledig platgedraaid op MTV rond 2009(?) toen het ineens weer populair werd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat je eerst Gorillaz begon te diggen en daarna pas Blur ging luisteren.
Er is maar één album met de banaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Godverdomme, daar zeg je me wat, ja.
Iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is maar één album met de banaan.
O, je bent twintig jaar. Dan kan je Oasis ook niet begrijpen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Toen ik 8 was werden 19/2000 en Clint Eastwood helemaal platgedraaid op de radio, dat is blijven plakken. Toen ik zelf meer muziek ging zoeken was Gorillaz een van de eerste albums die er bij kwam. Blur kende ik van Song 2, die werd toen volledig platgedraaid op MTV rond 2009(?) toen het ineens weer populair werd.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef brooklyndodger het volgende:
Dit is zoveel beter dan de Warhols dus we kunnen stoppen met eindeloze discussies houden
Dit is hetzelfde als zeggen dat Oasis beter is dan Blur.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef brooklyndodger het volgende:
Dit is zoveel beter dan de Warhols dus we kunnen stoppen met eindeloze discussies houden
Inderdaad. Pas als zure dertiger kun je die jankmuziek waarderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef MCH het volgende:
[..]
O, je bent twintig jaar. Dan kan je Oasis ook niet begrijpen.
Hah niet echt, Jonestown live zelfs als anton alles kapot maakt na 15 minuten zie ik nog liever dan oasisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als zeggen dat Oasis beter is dan Blur.
Hap hap hap.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Pas als zure dertiger kun je die jankmuziek waarderen.
Ik vind Jonestown wel aardig hoor maar vroege Dandies hadden wel wat meer. Maar ja je mag ze natuurlijk niet allebei waarderenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Hah niet echt, Jonestown live zelfs als anton alles kapot maakt na 15 minuten zie ik nog liever dan oasis
Hah tuurlijk wel, ik vind de dandies(vroegere spul) ook erg tof alleen is dat latere werk vaak nog erger dan de later jonestown platen en dat zegt heel veel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Jonestown wel aardig hoor maar vroege Dandies hadden wel wat meer. Maar ja je mag ze natuurlijk niet allebei waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |