quote:Op zondag 12 januari 2014 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat er een skate off komt om dat te bepalen
Niveau op het EK is wel heel mager, alleen de Russen vallen op.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:03 schreef Remzz het volgende:
Dus je mag meedoen aan het EK met een PR van 2.07
Is idd wel de eerlijkste oplossing.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat er een skate off komt om dat te bepalen
erg irritant ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
Dit leggen ze ook ieder toernooi uit.
Sja wat moet je hier verder over zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
Maar wel op zo'n manier dat niemand het snapt.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
En als dat ook hetzelfde is?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als twee rijders dezelfde positie op een van de ranglijsten delen, zal de rijder, die op de
andere ranglijst een betere plaats bezet, als eerste worden gekwalificeerd.
Het lijkt mij dat dan diegene die op de 3km de beste klassering had, de voorrang krijgt?quote:
Even Wetten en Oneven Regels.quote:
Ehm, nee, ze had ongeveer 4 tiende over. Wat overigens wel duidelijk voldoende was.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:19 schreef DeeBee het volgende:
'Haalt ze nét!' /Herbert
1.1 seconde over.![]()
![]()
hij is in de war met het veldrijdenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herbert denkt dat België al serieus meedoet
Die blauwe lijn áchter haar was ook niet duidelijk ofzo... Maar wellicht zien de nosjes die niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:19 schreef DeeBee het volgende:
'Haalt ze nét!' /Herbert
1.1 seconde over.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |