Dat kan, maar van Vlaanderen Vakantieland blijven ze af verdomme.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd Buren nog laten vervallen.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan, maar van Vlaanderen Vakantieland blijven ze af verdomme.
Allez hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gelukkig al bijna Ultimo Kilómetro.
t rooi vod komt in zichtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens jongens toch!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
José, ultimo kilómetro, wat denk jij?quote:
Het grootste deel is al gefinishedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:44 schreef Evertjan het volgende:
Roger De Vlaeminck zou allang gefinisht zijn als hij meedeed
Daar gaat Quintana, koekoekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
José, ultimo kilómetro, wat denk jij?
Ja inderdaad, ultimo kilometro, het is de laatste kilometer, we zullen het wel zien Renaat.
Aanval van Purito!
Quintana? Volgens mij is het Irizar hoor Maarten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat Quintana, koekoek
Bakelants bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Quintana? Volgens mij is het Irizar hoor Maarten.
Wordt hier gewoon 3e hoor?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef marcodej het volgende:
Swings redt het niet. Ook niet op de OS.
Op de OS is ene Sven er ook bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt hier gewoon 3e hoor?Dat is goed voor brons.
Als ie een medaille wil op de OS moet ie harder rijden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt hier gewoon 3e hoor?Dat is goed voor brons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |