Mooi dat sommige ketels in een keukenkastje passen, nadeel is wel dat mensen er ook echt een kast van gaan maken. Kom je daar voor service, kan je nog nergens bij... Gaat TS er nou een bodem ondermaken, kan je 1: de syfon niet meer verwijderen, en 2 de schroeven van de mantel niet meer losdraaien. Daarom zij ik ook al, laat het zo, deurtje dicht doen en mooi zo laten. Moet je om wat voor reden dan ook een keer bij de ketel, sta je eerst dat halve kastje te demonteren. Zie het maar als een meterkast, die laat je ook leeg en bereikbaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Gieliovd het volgende:
Dit is allemaal al vrij strak en minimaal gemaakt, ik zou er af blijven want netter krijg je het niet.
Kastje ervoor maken kan je altijd doen, zolang alles nog maar los en eruit kan. Bodem los maken, bij voorkeur.
Moet ik je een topic link gevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zie het maar als een meterkast, die laat je ook leeg en bereikbaar.
quote:Zie het maar als een meterkast, die zou je ook het beste leeg en bereikbaar laten, in het kader van veiligheid en bereikbaarheid.
U doet maar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Moet ik je een topic link geven
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |