abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135361429
mijn CV hangt in mijn keuken tussen 2 keukenkastjes in,
nu wil ik deze van onder dicht maken en de CV afvoer inkorten ( gemeente werk )

dus afvoer in soort S bocht met opening einde rechts
en dan van onder de kast dicht maken,
maar hoe kan dit Zonder van onder een Schroef er in te draaien
en dat het goed vast zit, ( iets er op kan zetten ? )

Graag Hulp...

zaterdag 11 januari 2014 @ 18:01:48 #2
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135361998
vage uitleg, kleine foto
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_135362751
sowieso kan je afvoer niet verder omhoog gebracht worden, hij komt immers al te laag uit de muur. een tweede reden waarom je er niks onder kunt maken is, dat de syfon van je Remeha Tzerra niet meer verwijderd kan worden, gaat de onderhoudsmonteur niet leuk vinden.
Eindconclusie: zo laten en het kastdeurtje dichtdoen en niet meer aan denken.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135528283
jammer.

los is de afvoer wel want ik kan hem er uit halen,
misschien iets met Flexibel slang of zo ?

het idee is,
wil er een kastje van maken,
dat de CV er in zit,

ik heb dit wel gezien bij een vriend, maar hij heeft het allemaal gelijmd..
het is te doen, alleen vind ik het niet echt super stevig puur lijm..
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:01:52 #5
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_135530067
Blijf maar lekker van de sifon af, want dat kan vervelende gevolgen hebben als die gaat lekken.
pi_135535838
Dit is allemaal al vrij strak en minimaal gemaakt, ik zou er af blijven want netter krijg je het niet.

Kastje ervoor maken kan je altijd doen, zolang alles nog maar los en eruit kan. Bodem los maken, bij voorkeur.
Laat die handjes wapperen!
pi_135536427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Gieliovd het volgende:
Dit is allemaal al vrij strak en minimaal gemaakt, ik zou er af blijven want netter krijg je het niet.

Kastje ervoor maken kan je altijd doen, zolang alles nog maar los en eruit kan. Bodem los maken, bij voorkeur.
Mooi dat sommige ketels in een keukenkastje passen, nadeel is wel dat mensen er ook echt een kast van gaan maken. Kom je daar voor service, kan je nog nergens bij... Gaat TS er nou een bodem ondermaken, kan je 1: de syfon niet meer verwijderen, en 2 de schroeven van de mantel niet meer losdraaien. Daarom zij ik ook al, laat het zo, deurtje dicht doen en mooi zo laten. Moet je om wat voor reden dan ook een keer bij de ketel, sta je eerst dat halve kastje te demonteren. Zie het maar als een meterkast, die laat je ook leeg en bereikbaar.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135537067
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef cvboer het volgende:

[..]
Zie het maar als een meterkast, die laat je ook leeg en bereikbaar.
Moet ik je een topic link geven ;)

Ik corrigeer je even:
quote:
Zie het maar als een meterkast, die zou je ook het beste leeg en bereikbaar laten, in het kader van veiligheid en bereikbaarheid.
Laat die handjes wapperen!
pi_135537335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Moet ik je een topic link geven ;)

[..]

U doet maar. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')