Je hebt het te pakken, ik boel niet alleen de kofferquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 3 weken en dan ga ik naar Praag.
Is er nog wat gebeurtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:16 schreef Marrije het volgende:
Utopia is in volle gang
Hier ben je welkom voor off en ontopic geklets.
Maar dat kan ook in andere topics.
Maar niet in het streamverslagentopic![]()
Het is verslavend Muis, dus weet waar je aan begint.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt het te pakken, ik boel niet alleen de koffer![]()
Ik moet ook maar eens wat ondernemen, ben denk ik al een jaar of 10 niet op vakantie geweest, huismuis als ik ben
Bedenk jij een schema voor wie tegen wie moet? Ik wil zelf die kikker wel eens flink te grazen nemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond rellen want Gert is er niet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedenk jij een schema voor wie tegen wie moet? Ik wil zelf die kikker wel eens flink te grazen nemen.
Ohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]nouhouuuuu!
Dat willen er al zoveel. Ik wil niet ook nog met jou matten!
Dat gaat je zó verschrikkelijk niet meer lukken.. ID's té zijn heilig geworden om zomaar te verspelen met een lullig relletjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond rellen want Gert is er niet
Huub heeft zich net gemeld. Alle ballen op Huub, dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
OhNou vooruit dan maar. Doe ik jou volgende week. Scrute plant het wel in.
Oké jongens, kom op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub heeft zich net gemeld. Alle ballen op Huub, dus.
We pakken 'm gewoon bij z'n blote taas.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is eerst nog even douchen, geloof ik.
Die streamverslagen moeten in FB zeker?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef mootie het volgende:
Ok, dit is wel het toppunt.
'Doei, ik ga weg, houden jullie wel goed de streamverslagen bij?'
Direct bannen.
Facebook heb ik niet (meer)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die streamverslagen moeten in FB zeker?
In je uppie toch? Dat is stoer, één keer gedaan. Twee weken, ik wilde na een week naar huisquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is verslavend Muis, dus weet waar je aan begint.Nooit verwacht dat ik het zo leuk zo vinden.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze haar nummer achterlaat kunnen we de verslagen even appen. Wel zo hendig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op alle frontenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je je net als Terror Jaap weer misdragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |