Die marokkaan heeft een Naam Hakim heet hij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Maar die Marokkaan belde wel de kringloop
Blijft een marokkaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die marokkaan heeft een Naam Hakim heet hij.
Klopt hoor, het leek alsof het bij de kringloop vandaan kwam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat kan, alleen krijg jij die matrassen niet voor dat geld, want in jouw geval legt Ome Sjon de rest er niet bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
15 nieuwe matrassen voor 260,- euro? Ik wil graag dat adresje hebben.
So?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, alleen krijg jij die matrassen niet voor dat geld, want in jouw geval legt Ome Sjon de rest er niet bij.
weer geld voor zequote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
So?
Ik heb de streamverslagen even nagekeken voor je (had je ook zelf kunnen doen), en het zijn nieuwe matrassen.
Van de kringloop.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
So?
Ik heb de streamverslagen even nagekeken voor je (had je ook zelf kunnen doen), en het zijn nieuwe matrassen.
Die dikke vrouwenbedreiger, zo kan ik m ook noemenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die marokkaan heeft een Naam Hakim heet hij.
Alsof je zijn ome sjon kentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, alleen krijg jij die matrassen niet voor dat geld, want in jouw geval legt Ome Sjon de rest er niet bij.
Ze weet best, geen tandenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:18 schreef Marrije het volgende:
Wat eet lot raar, met haar tanden over de lepel ipv met haar lippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |