Zou hij ook zijn eigen wijf in elkaar trappen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
Dekker heeft een beetje weg van Chris Mason vroeger. Die kop dan.
WAARDELOOS.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef wimderon het volgende:
Oh, ik zapte net langs Eurosport en die lopen dus ook gewoon 1,5 leg achter
Oh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef wimderon het volgende:
Oh, ik zapte net langs Eurosport en die lopen dus ook gewoon 1,5 leg achter
Niet op 1 of 2 in ieder geval, en meer heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
Wordt het ook op de Beeb uitgezonden?
Alleen achter de red button.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
WAARDELOOS.
Zeker te zien op BBC 7 ofzo?
Aha, nou dat zegt mij ook niks.quote:
Wimderon kom er maar in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen BDO-toernooi meer gezien, daarom verbaas ik me over de relatieve stilte in de zaal, zeker als je het WK van de PDC gewend bent.
Het mag wel een beetje enthousiaster met dat publiek hier. Suffe bende.
Nee, want dan word je tot de orde geroepen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen BDO-toernooi meer gezien, daarom verbaas ik me over de relatieve stilte in de zaal, zeker als je het WK van de PDC gewend bent.
Het mag wel een beetje enthousiaster met dat publiek hier. Suffe bende.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, want dan word je tot de orde geroepen.
Een half uur geleden was Bunting - Green nog live te zien.quote:
"A little rowdy" zegt-ie...quote:
Bij de BDO gaat het om de spelers. Spelers uitjouwen als ze een dubbel gaan gooien kun je bij de PDC. Respect enzo.quote:
Toen stond er nog wel "highlights" boven in beeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een half uur geleden was Bunting - Green nog live te zien.
Dekker lijkt me iemand die door z'n wijf in elkaar gebeukt wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou hij ook zijn eigen wijf in elkaar trappen?
Jij bent ook iemand die het publiek bij het Nederlands elftal koddig en wel te pruimen vind zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
"A little rowdy" zegt-ie...![]()
Kom op zeg. Begrafenisstemming.
Hoe het publiek bij het PDC WK zich gedraagt, is voor mij de norm. En volgens mij is met dat publiek op zich niet zo veel mis.
Live highlights.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen stond er nog wel "highlights" boven in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |