In zijn vrije tijd is hij potloodventer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heet hij eigenlijk Mr Coat?
Insert gif.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een viezerikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
In zijn vrije tijd is hij potloodventer.
yes 1-1. Hup Jan!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
In zijn vrije tijd is hij potloodventer.
Omdat hij ervan houdt om strak ik het pak op te komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft het Katwijkse nieuwjaarsfeest nog in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Dekker in de wachtkamer.
Krijn is nog niet helemaal wakker.
Hij zag er anders vrij uitgeslapen uit toen ik hem op nieuwjaarsdag zag lopen met zn gezin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft het Katwijkse nieuwjaarsfeest nog in het achterhoofd.
Ja, maar Katwijkse nachten zijn lang.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zag er anders vrij uitgeslapen uit toen ik hem op nieuwjaarsdag zag lopen met zn gezin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |