Je kunt ook Premier League voetbal kijken, daar wordt een zeer hoog niveau nagestreefd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het buitenland?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kunt ook Premier League voetbal kijken, daar wordt een zeer hoog niveau nagestreefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
quote:
[..]
Je kunt ook Premier League voetbal kijken, daar wordt een zeer hoog niveau nagestreefd.Ik kijk in een andermans huis schaatsen, omdat ik thuis niet kan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Heb hier geen pc of fox op tv
[..]
Je kunt ook Premier League voetbal kijken, daar wordt een zeer hoog niveau nagestreefd.Wie deed dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij schoot wel in de goede richting, keeper ging de andere kant uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Puncheon.
Tactische blunder natuurlijk, want ze hadden het Chamakh moeten laten doen.
Over en naastquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij schoot wel in de goede richting, keeper ging de andere kant uit.
Positieve blik, dat mag ik wel. Mijn voorlopige planning gaat van 2040 uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
succes met lobbyen dan, misschien kun je het er voor de spelen van 2026 door krijgen.....
[..]
Je kunt ook Premier League voetbal kijken, daar wordt een zeer hoog niveau nagestreefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kunt buiten andere streams ook hola unblocker downloaden mocht je in het buitenland zitten (Zoals ik), werkt altijd perfect en je kan altijd schaatsen etc kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |