Wat is er mis met Juf Annouk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook wel. Pro Nauta. Anti Annouk.

Al meermaals gezegd dat iets beter of slechter was dan vorige week.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft zij er daarover (ik kan hier geen NOS zien)?

Hedrick, wat een lul vond ik datquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef marcodej het volgende:
Op deze manier reed Hedrick ook in het begin. Toen vonden we dat maar wat mal.

Ik was Pro-Davis en Anti-Hedrickquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hedrick, wat een lul vond ik dat

Yup, ik ook.Heb een zwak voor Davisquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was Pro-Davis en Anti-Hedrick

Je hebt wat gemist hoor. Haalde met moeite een 7:07.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat we de solo-rit van de Tsjech niet hebben gezien.
Gelukkig wel de vierde Pool nu live.

Waarschijnlijk bedoelt ze het OKT van vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al meermaals gezegd dat iets beter of slechter was dan vorige week.

ik omgekeerdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was Pro-Davis en Anti-Hedrick

Niet aan het criterium absolute wereldtop. Dat ben je wat mij betreft als je wint, met overtuiging, en vaak, en tegen tegenstand die in vorm is. Niveau wereldtop wat Nauta hier liet zien hebben dit seizoen op, de drie kilometer alleen al, een handvol Nederlandsen laten zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:00 schreef Steven184 het volgende:
Nauta voldoet hier gewoon aan criterium wereldtop, buiten Europa rijdt er op deze afstand geen bredere top rond.

quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor. Haalde met moeite een 7:07.

Ik was iets te pessimistisch, hij heeft een acceptabele 7:02.70 geschaatst.quote:

Daar heb je gelijk in, criterium was inderdaad absolute wereldtop.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet aan het criterium absolute wereldtop. Dat ben je wat mij betreft als je wint, met overtuiging, en vaak, en tegen tegenstand die in vorm is. Niveau wereldtop wat Nauta hier liet zien hebben dit seizoen op, de drie kilometer alleen al, een handvol Nederlandsen laten zien.
Die regel stond er wat mij betreft alleen maar in om Wust en Kramer te beschermen.

heywoodu

heywoodu

succes met lobbyen dan, misschien kun je het er voor de spelen van 2026 door krijgen.....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, criterium was inderdaad absolute wereldtop.
Daar los van, er moet gewoonweg een betere regel komen voor dit soort calamiteiten in plaats van dat achterlijke overrijden direct na de laatste rit. In de meeste gevallen heb je daar geen flikker aan. Wel bepaalde ideeën over, maar hier wellicht niet echt de juiste plaats voor die discussie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |