Dat beeld van Linda de Vries op het OKTquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]woeii spannend!
je moet eens live naar een wedstrijd. Kun je de hele tijd met je verrekijkertje gefocust het middenterrein bestuderen. Ze lopen de hele tijd halfnaakt
mijn voorkeur gaat dan eerder uit naar Bokkoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat beeld van Linda de Vries op het OKT
Nja inkijkje, maar verder lelijk wief imo. Leenstraquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat beeld van Linda de Vries op het OKT
Dione de Graaff.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef regiliopeace het volgende:
Vergeef me mijn onwetendheid, maar wie is die vervelende vrouw naast Wennemars?
Paulien van Deutekomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef regiliopeace het volgende:
Vergeef me mijn onwetendheid, maar wie is die vervelende vrouw naast Wennemars?
Is ook absoluut niet mijn favoriet, maar dat beeld was welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:29 schreef danos het volgende:
[..]
Nja inkijkje, maar verder lelijk wief imo. Leenstra
Dat is die vervelende, opbokken met dat wief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:32 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee, die vervelende bedoel ik.
Ik neem me krant met twee gaten erin mee dan !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]woeii spannend!
je moet eens live naar een wedstrijd. Kun je de hele tijd met je verrekijkertje gefocust het middenterrein bestuderen. Ze lopen de hele tijd halfnaakt
Hear hear.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is die vervelende, opbokken met dat wief.
Op de lange afstanden komt ze denk ik net iets te kort om op het podium te rijden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:35 schreef Mansjester het volgende:
Is Bachleda-Chorus niet gewoon de grootste favoriet op dit moment na Wüst?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Berzins, maar dat was vlak voor WO II.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |