Eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind in principe dat iedere nationale kampioen die een beetje kan schaatsen (dus zeg kwalificeren onder de 6.50) op een EK moet mogen rijden, dat is nou eenmaal ook de functie van een NK. Vervolgens is alleen de vraag 'wil je dat uitzenden?'. En ik zeg: ja,graag, als je het niet interessant vindt moet je gewoon niet kijken.
Het is in principe ook gewoon een kwalificatietoernooi voor het WK.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind in principe dat iedere nationale kampioen die een beetje kan schaatsen (dus zeg kwalificeren onder de 6.50) op een EK moet mogen rijden, dat is nou eenmaal ook de functie van een NK. Vervolgens is alleen de vraag 'wil je dat uitzenden?'. En ik zeg: ja,graag, als je het niet interessant vindt moet je gewoon niet kijken.
Pechstein komt, mits een fatsoenlijke 1500, nog wel in de top 8 van het klassement.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die kwalificatie voor de 5k kan trouwens best een rotzooitje worden bij de vrouwen, aangezien Bachleda-Curus en Shikhova niet in de top 8 van de 3km stonden maar wel goed staan in het klassement. Kan zomaar betekenen dat Pechstein het kan vergeten.
Daarom kijk ik ook vrouwen langlaufen, Johaugquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:45 schreef Mansjester het volgende:
De Noren hebben net als wij ook gewoon een goede Hege Bokko nodig.
Dit is zo'n aidsnummer ja.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef Jason22 het volgende:
Wat zou Jillert denken van al die muziek?![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het de reden is waarom Bob de Jong afwezig is, zo erg vinden ze hetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef Jason22 het volgende:
Wat zou Jillert denken van al die muziek?![]()
[ afbeelding ]
quote:
hij is gesponsord door Stresslessquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom loopt die Belg in een pyjama te schaatsen?
Ik wacht tot ze tsunami draaienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA RAAAARRRRRRRRRRR
Pino112
What does the fox say, in Noorwegen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze tsunami draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even a broken clock is right twice a day.
Dit is een beetje de Talpa-formule.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:18 schreef Wombcat het volgende:
Ze kunnen beter weer naar het oude format terug: de beste rijders eerst. Kun je na de eerste 6 ritten de TV tenminste uitzetten.
zometeen wordt er nog wel gedweild toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef -0- het volgende:
Ideaal dit, mooi tijd om even de hond uit te laten:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |