abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2002 @ 19:15:10 #1
22259 Fogerty
slapende account
pi_6138485
Dat denk ik regelmatig als ik bepaalde artiesten in actie zie. Vanavond was K3 bij TOTP, die meiden zijn twintig ofzo. Die moeten toch zelf achter de schermen schaterlachen om die achterlijke nummers en huppeldansjes van ze? Dat kan toch niet anders? Dit kunnen ze toch niet serieus menen? Het moet wel om het geld zijn en niets meer dan dat. Of zouden ze het zelf echt leuke nummers vinden die ze zingen?

En okee, K3 doet het misschien voor de kinderen, omdat ze kinderen zo leuk vinden en graag liedjes willen maken die kinderen aanspreken, ofzo. Maar neem dan Volumia...die swingende nummers, okee, ik kan me voorstellen dat die leuk zijn om te spelen. Maar dat gekwijl van 'afscheid' e.d.

"Niemand weet waarom de dag weer nacht wordt"

Die Xander de B. is toch ook gewoon een normale Hollandse jongen die stiekem krom ligt van het lachen als hij zoiets weer met een quasi-serieuze blik heeft moeten opvoeren? Dit kan ie toch niet menen? Of wel?

Bij welke artiesten hebben jullie dit nou?

Hieperdepiep hoera!
pi_6138536
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 19:15 schreef Fogerty het volgende:
Bij welke artiesten hebben jullie dit nou?
  • Bij zo goed als alle 'artiesten' bij TotP, danwel 538, YorinFM, 3FM.
  • Eik zijn het helemaal geen artiesten.
  • pi_6138574
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:16 schreef matthijn99 het volgende:
  • Eik zijn het helemaal geen artiesten.

• Het zijn producten van de commercie.
    -
      zondag 6 oktober 2002 @ 19:20:53 #4
    22259 Fogerty
    slapende account
    pi_6138604
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Het zijn producten van de commercie.
    Maar denk je dat die echt allemaal zelf kromliggen van het lachen om die baggernummers en achterlijke dansjes van henzelf? Ik denk dat de meiden van Atomic Kitten bijv. hun eigen nummers best mooi vinden. Of een Shakira. Het gaat mij even om mensen van wie je vermoedt dat ze zelf thuis over de grond rollen van het lachen als ze zichzelf terugzien op TV
    Hieperdepiep hoera!
    pi_6138715
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:20 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Maar denk je dat die echt allemaal zelf kromliggen van het lachen om die baggernummers en achterlijke dansjes van henzelf? Ik denk dat de meiden van Atomic Kitten bijv. hun eigen nummers best mooi vinden. Of een Shakira. Het gaat mij even om mensen van wie je vermoedt dat ze zelf thuis over de grond rollen van het lachen als ze zichzelf terugzien op TV

Ik denk dat de meeste van die gasten zichzelf uitermate serieus nemen. 85% van de mensen heeft nu eenmaal geen muzieksmaak en koopt dus alles wat door de media over ze wordt uitgekotst.
    Grote kans dus dat onder die artiesten ook een hoop mensen zijn die hun 'eigen' muziek wel degelijk mooi vinden.

Trouwens, voor dat geld wil jij ook wel een jaartje K3 zijn hoor.

pi_6138723
    Ik heb het bij Hammerfall, Manowar en nog een aantal van die true-metal gevallen.

alleen loop je wel het risico dat ze het zelf nog leuk vinden ook.

pi_6138756
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:26 schreef Seborik het volgende:
    Ik heb het bij Hammerfall, Manowar en nog een aantal van die true-metal gevallen.

precies.... maar ow wee als Witchfynder ons hoort

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 06-10-2002 19:28]

pi_6138761
    quote:
    Manowar
    Daar moest ik ook meteen aan denken.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_6138766
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

precies.... maar ow wee als Witchfynder ons hoort

"Stryper"

Whahahahahahahahahahahahaha.

zondag 6 oktober 2002 @ 19:29:09 #10
    19357 Punica
    Moraalriders on the storm
    pi_6138780
    Placebo, en dan niet die snelle coole nummers, maar die trage bende, Peeping Tom ofzo.
    somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
      Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2002 @ 19:33:03 #11
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_6138859
    Blöf :

"De zilte zee stroomt naar m'n hart en ontwaakt mijn liefde in de nacht."

Ofzoiets.

De Kast :

"Hield van je tot de morgenstond bij me in het maanlicht stond."

Ofzoiets.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_6138999
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het zijn producten van de commercie.

They r instruments of evil!! ...blaat meestal zuigt alles wat ze daar uitzenden..enige muziekprogramma waar k naar kijk is "On the Roxx"..Aleen vraag ik me af op een avond waar ze alleen bepaalde muziek aan kunnen vragen ontzettend veel mensen nog nummers aan vragen die ze normaal ook kunnen draaien (direct, kane )
    pi_6139019
    afrika tot in amerika, hand in hand, oog in oog alle kleuren van de regeboog!.. wooyeah dikke hardcore texten man!
      zondag 6 oktober 2002 @ 19:43:05 #14
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_6139047
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:41 schreef -Ma3stro- het volgende:
    afrika tot in amerika, hand in hand, oog in oog alle kleuren van de regeboog!.. wooyeah dikke hardcore texten man!
    Ik ben geen fan, maar K3 kan ik op zich nog wel hebben juist omdat ze niet iets pretenderen te zijn dat ze niet zijn. Die nemen zichzelf niet zo serieus.
    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
      zondag 6 oktober 2002 @ 19:45:42 #15
    30299 chiel-s
    http://www.chiels.nl
    pi_6139097
    Dat heb ik nu bij Jody Bernal, want hij heeft altijd zo'n grote smile op zijn face dat je echt gaat denken of hij dat nou ECHT leuk vind
    Party0n Till The Break Of Dawn
      zondag 6 oktober 2002 @ 19:46:40 #16
    11950 ullie
    Motherfucker from Hell
    pi_6139113
    quote:

Ik hoorde dat Manowar zichzelf totaal niet serieus neemt behalve de bassist, die neemt het allemaal wel serieus...
    Oh en een van die figuren liep ook niet in van die achterlijke broeken rond omdat hij bang was dat z'n moeder 'm dan op tv zag... Dat was toen ie 30 was, ik weet niet hoe dat nu is.
    Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
      zondag 6 oktober 2002 @ 19:54:30 #17
    20104 BlackJack
    Comfortably drunk
    pi_6139228
    Ik weet nog dat een gozer van The Bloodhound Gang in een interview zei: "op het moment dat we serieus genomen worden, houden we ermee op". Dat is tenminste zelfkennis.
    En zei maken ook pretentieloze muziek die wel goed klinkt en winden daar geen doekjes om.
    You raise the blade, you make the change
    You re-arrange me till I'm sane
    pi_6139263
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:45 schreef chiel-s het volgende:
    Dat heb ik nu bij Jody Bernal, want hij heeft altijd zo'n grote smile op zijn face dat je echt gaat denken of hij dat nou ECHT leuk vind
    als jij zoveel verdient als hij heb jij ook wel een glimlach op je kop
    pi_6139819
    Frans Bauer
    .
    pi_6139835
    Def Rhymes en K-otic

die begrijp ik echt niet

Knahmsayin?
    pi_6139896
    Achjah.. Die mensen zullen er vast wel plezier in hebben en ze verdienen bakken vol geld, als één van die twee dingen niet zo is dan stop je er wel mee lijkt mij. En groepen als K3 en K-otic hebben genoeg fans, dus heel veel mensen worden blij van hun muziek, daar gaat t toch om? Ik snap bijv. ook niet dat Frans Bauer in zo'n apenpakkie vreselijke nummers kan zingen, maarja als hij en zn fans er gelukkig van worden dan is t mij best
    pi_6140810
    schlager en death metal, limp bizkit, rap en rnb, ik zou me thuis helemaal omver laggen als ik zulke ingenieuze clip[s zou otnwerpen
      zondag 6 oktober 2002 @ 21:28:18 #23
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_6140887
    quote:
    Op zondag 6 oktober 2002 19:46 schreef ullie het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Manowar zichzelf totaal niet serieus neemt behalve de bassist, die neemt het allemaal wel serieus...

Joey DeMaio de bassist ja, heb weleens een interview met hem gezien.
      zondag 6 oktober 2002 @ 22:36:32 #24
    18413 Summoner
    Posterboy of the Apocalypse
    pi_6142632
    Kreuzweg Ost - Iron Avantgarde : Het onderwerp is erg serieus (WOII proppaganda), maar er zitten enkele dolkomisch gesampelde stukjes in. Ik vraag me inderdaad af of wel alles serieus is bedoeld.

Impaled Nazarene - Tol Cormpt Norz Norz Norz... : Dit geweldige 'evil' album is zo over the top dat het niet serieus bedoeld kan zijn. Van demonenorgies tot beulende dierentuinen...

En wat Sebbo zij.

pi_6143660
    Ik vind die nieuwe van K3 best grappig
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')