En okee, K3 doet het misschien voor de kinderen, omdat ze kinderen zo leuk vinden en graag liedjes willen maken die kinderen aanspreken, ofzo. Maar neem dan Volumia...die swingende nummers, okee, ik kan me voorstellen dat die leuk zijn om te spelen. Maar dat gekwijl van 'afscheid' e.d.
"Niemand weet waarom de dag weer nacht wordt"
Die Xander de B. is toch ook gewoon een normale Hollandse jongen die stiekem krom ligt van het lachen als hij zoiets weer met een quasi-serieuze blik heeft moeten opvoeren? Dit kan ie toch niet menen? Of wel?
Bij welke artiesten hebben jullie dit nou?
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 19:15 schreef Fogerty het volgende:
Bij welke artiesten hebben jullie dit nou?
quote:Het zijn producten van de commercie.
Op zondag 6 oktober 2002 19:16 schreef matthijn99 het volgende:Eik zijn het helemaal geen artiesten.
quote:Maar denk je dat die echt allemaal zelf kromliggen van het lachen om die baggernummers en achterlijke dansjes van henzelf? Ik denk dat de meiden van Atomic Kitten bijv. hun eigen nummers best mooi vinden. Of een Shakira. Het gaat mij even om mensen van wie je vermoedt dat ze zelf thuis over de grond rollen van het lachen als ze zichzelf terugzien op TV
Op zondag 6 oktober 2002 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zijn producten van de commercie.
quote:Ik denk dat de meeste van die gasten zichzelf uitermate serieus nemen. 85% van de mensen heeft nu eenmaal geen muzieksmaak en koopt dus alles wat door de media over ze wordt uitgekotst.
Op zondag 6 oktober 2002 19:20 schreef Fogerty het volgende:[..]
Maar denk je dat die echt allemaal zelf kromliggen van het lachen om die baggernummers en achterlijke dansjes van henzelf? Ik denk dat de meiden van Atomic Kitten bijv. hun eigen nummers best mooi vinden. Of een Shakira. Het gaat mij even om mensen van wie je vermoedt dat ze zelf thuis over de grond rollen van het lachen als ze zichzelf terugzien op TV
Trouwens, voor dat geld wil jij ook wel een jaartje K3 zijn hoor.
alleen loop je wel het risico dat ze het zelf nog leuk vinden ook.
quote:precies.... maar ow wee als Witchfynder ons hoort
Op zondag 6 oktober 2002 19:26 schreef Seborik het volgende:
Ik heb het bij Hammerfall, Manowar en nog een aantal van die true-metal gevallen.alleen loop je wel het risico dat ze het zelf nog leuk vinden ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 06-10-2002 19:28]
quote:Daar moest ik ook meteen aan denken.
Manowar
quote:"Stryper"
Op zondag 6 oktober 2002 19:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
precies.... maar ow wee als Witchfynder ons hoort
Whahahahahahahahahahahahaha.
"De zilte zee stroomt naar m'n hart en ontwaakt mijn liefde in de nacht."
Ofzoiets.
De Kast :
"Hield van je tot de morgenstond bij me in het maanlicht stond."
Ofzoiets.
quote:They r instruments of evil!!
Op zondag 6 oktober 2002 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het zijn producten van de commercie.
quote:Ik ben geen fan, maar K3 kan ik op zich nog wel hebben juist omdat ze niet iets pretenderen te zijn dat ze niet zijn. Die nemen zichzelf niet zo serieus.
Op zondag 6 oktober 2002 19:41 schreef -Ma3stro- het volgende:
afrika tot in amerika, hand in hand, oog in oog alle kleuren van de regeboog!.. wooyeah dikke hardcore texten man!
quote:Ik hoorde dat Manowar zichzelf totaal niet serieus neemt behalve de bassist, die neemt het allemaal wel serieus...
Ik heb het bij Hammerfall, Manowar en nog een aantal van die true-metal gevallen.alleen loop je wel het risico dat ze het zelf nog leuk vinden ook.
quote:als jij zoveel verdient als hij heb jij ook wel een glimlach op je kop
Op zondag 6 oktober 2002 19:45 schreef chiel-s het volgende:
Dat heb ik nu bij Jody Bernal, want hij heeft altijd zo'n grote smile op zijn face dat je echt gaat denken of hij dat nou ECHT leuk vind![]()
quote:Joey DeMaio de bassist ja, heb weleens een interview met hem gezien.
Op zondag 6 oktober 2002 19:46 schreef ullie het volgende:[..]
Ik hoorde dat Manowar zichzelf totaal niet serieus neemt behalve de bassist, die neemt het allemaal wel serieus...
Impaled Nazarene - Tol Cormpt Norz Norz Norz... : Dit geweldige 'evil' album is zo over the top dat het niet serieus bedoeld kan zijn. Van demonenorgies tot beulende dierentuinen...
En wat Sebbo zij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |