Toch leuk dat zo de arrogantie van Arsene Wenger wordt afgestraft, voor Arsenal als club vind ik het wel jammer.
quote:Maar de vrije trap van Shearer was toch echt de moiste goal van dit weekend tot nu toe in Engeland, wat een giga poeier zeg (en z'n 100e PL goal voor Newcastle na dat ook al ooit voor Blackburn geflikt te hebben)
Op zaterdag 23 november 2002 14:29 schreef CAZZO het volgende:Ruudje heeft er vandaag na 53 minuten al weer drie inliggen
quote:Die bal van Shearer zat er zeker lekker in,feestje daarna duurde echter wel iets te lang
Op zondag 24 november 2002 10:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
Maar de vrije trap van Shearer was toch echt de moiste goal van dit weekend tot nu toe in Engeland, wat een giga poeier zeg (en z'n 100e PL goal voor Newcastle na dat ook al ooit voor Blackburn geflikt te hebben)
Bergkamp staat op 99 goals voor Arsenal
nu weet ik alleen niet of dat alleen in de PL is,denk het haast niet
quote:Ik heb hier een bijlage Premier Leauge special van de VI liggen en daarin staat dat Bergkamp in 205 wedstrijden 69 goals in de PL gescoord heeft.
Op zondag 24 november 2002 10:22 schreef CAZZO het volgende:[..]
Die bal van Shearer zat er zeker lekker in,feestje daarna duurde echter wel iets te lang
Bergkamp staat op 99 goals voor Arsenal
nu weet ik alleen niet of dat alleen in de PL is,denk het haast niet
Liverpool is egt dramatisch bezig...wel leuk voor Vitesse ![]()
En natuurlijk ook weer mooi voor Van Nistelrooy dat ie weer vaak scoort
quote:en idd. met 2-0 gewonnen van Leeds.De aansluiting met de subtop is er weer.
Op zondag 24 november 2002 13:44 schreef superjoden het volgende:
Spurs vandaag 3 pnt pakken.
Leeds is echt dramatisch bezig.
Best af te lezen is dat bij Leeds meestal uit het aantal overtredingen/gele kaarten, want als het nie tloopt, wordt er keihard intimidatievoetbal gespeeld.
Gisteren 8 gele kaarten voor Leeds als ik goed geteld hebt, zegt dus feitelijk alles....
Roeder en Venables halen mijns inziens de kerst niet.
quote:Vond die van Hamann ook wel een redelijke beauty.
Op zondag 24 november 2002 10:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
Maar de vrije trap van Shearer was toch echt de moiste goal van dit weekend tot nu toe in Engeland, wat een giga poeier zeg (en z'n 100e PL goal voor Newcastle na dat ook al ooit voor Blackburn geflikt te hebben)
Toch een goed weekeinde. United gewonnen, Liverpool en Arsenal verloren. Zo zou het vaker moeten gaan.
Liverpool - Manchester United
Tussenstand na 10 min. 0-0
Is wel een leuke wedstrijd om te zien tot nu toe, helaas nog weinig 100% kansen. Maar de sfeer in het stadion vergoed veel en ook het tempo ligt redelijk hoog.
Er is al wel een doelpunt van Manchester afgekeurd, dit was wel 100% terecht.
quote:hehe, er heeft daar weleens een betere verdediging gestaan
Op zondag 1 december 2002 14:10 schreef mitt het volgende:
Tis idd nou niet fantastisch om naar te kijken...pff de United verdediging : Brown, Neville, O'Shea en Silvestre![]()
Hopen dat in de tweede helft Ruud de bal wat meer krijgt.
quote:idd...dit is toch drama...tis dat Liverpool ook slecht speelt maar anders moet je toch kunnen scoren..
Op zondag 1 december 2002 14:11 schreef ultra het volgende:[..]
hehe, er heeft daar weleens een betere verdediging gestaan
quote:zeker ja
Op zondag 1 december 2002 14:16 schreef amnesiac het volgende:
Hopelijk verliest Manchester de wedstrijd
quote:Arrogante club met een waardeloze coach ...
Op zondag 1 december 2002 14:17 schreef mitt het volgende:[..]
zeker ja
Bekijk die reservebank eens van Manchester ... zit geen enkele aansprekende naam op.
Dag Dudek ![]()
Forlan scoort ![]()
0-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |