SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiGroot fan van User Wotte
Ik zou west-coast blijven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn achterbuurmeisje is naar Amerika. Eerst west-coast daarna east-coast. Ben jarloes
ik heb een voetbalquizquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgenavond met vriendinnen naar de kroeg hier in het dorp. Er is hier 1 gezellige.
En jij?
leuk met goede vriendinnen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgenavond met vriendinnen naar de kroeg hier in het dorp. Er is hier 1 gezellige.
En jij?
Ik probeer het elke dag, maar het duurt een half uurtje en dat is echt te weinig. En heb ook geen tijd om de streams te kijken dus ik denk niet dat ik het fanatiek ga volgen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik utopia gaan kijken , is dat leuk?
Tof is dat he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een voetbalquiz
veel biertjes dus
heb best een goed team
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof is dat he?
Ben gek op een quiz in de kroeg.
Of karaoke. Niet om zelf te zingen hoor, no way. Maar schitterend hoe sommigen helemaal uit hun dak gaan en denken dat ze fantastisch zingen. Dan lig ik in een deuk
Laatst nog op een feestje iemand karaoke horen doen. Deed pijn aan de orenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik vind karaoke wel echt leuk om te doenvind het leuk om andere mensen ooraids te geven
ik hoopte ook op meer survivalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag, maar het duurt een half uurtje en dat is echt te weinig. En heb ook geen tijd om de streams te kijken dus ik denk niet dat ik het fanatiek ga volgen.
ik ging you are my sunshine met schotten zingen in de kroeg in sunny beachquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laatst nog op een feestje iemand karaoke horen doen. Deed pijn aan de oren. Heb het opgenomen maar kan het hier niet laten zien, wel jammer eigenlijk want het was ge-wel-dig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |