Nu niet mee nee, 20 jaar jonger, lekker toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Mallika het volgende:
En die Jankpaul mist zijn meissie zooooooo
ff voelen en zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Wie waren dat onder de douche? waren ze "bezig" met "iets"??
Paul en Billyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Wie waren dat onder de douche? waren ze "bezig" met "iets"??
Nee want naakt knuffelen onder de douche is wel oke als je thuis een vrouw en kinderen hebtquote:
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef iBenny het volgende:
Waarom is dat zoenen donkerder gemaakt op/voor tv?
5 nieuwe matrassen voor 280 euro? Denk het niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef kissaa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze leken me nieuw
denk het welquote:
Ja ze ziet er ook echt 20 jaar jonger uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu niet mee nee, 20 jaar jonger, lekker toch.
Dat is al een bewijsquote:
Dat had ik ff gemist...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft Paul allemaal gemaakt van besteld hout.
Omdat ze gestoord werdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Flink zoenen, haren wassen, nek kussen. Paultje houdt zich in hoor.
15quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5 nieuwe matrassen voor 280 euro? Denk het niet.
Tzou me niks verbazen tijdens het 'huggen'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef MissJ het volgende:
zo dat wordt nog neuken (Paul en Billy). Of hebben ze het al gedaan?
Ja, moeten ze allemaal snel veranderen. Langere uitzendingen en in het weekend uitzenden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Maandag? In het weekend geen uitzending? Godver he
4 Kinderen had hij toch? pfffffffffffffffquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef UtopiaTV het volgende:
Leuk voor het thuisfront van Paul en Billy dit
Er gebeurde toch niks?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Daar zit je dan met je 'meissie 'meissie' huilie huilie
ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ja, moeten ze allemaal snel veranderen. Langere uitzendingen en in het weekend uitzenden.
Ik hoorde Kut dit keer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf de hele tijd horen dat Utopia mede mogelijk wordt gemaakt door Cunt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
Kutopiaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
Nope, ze lijken de tijd een beetje vergeten vandaag. Eten is wel bijna klaar zo te zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze zouden iedere dag om 20.00 uur centraal gaan. Zie ik vandaag weer niet gebeuren!
Bij mij is het afgelopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Nope, ze lijken de tijd een beetje vergeten vandaag. Eten is wel bijna klaar zo te zien.
Nee geen hondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:19 schreef kweenie1 het volgende:
Waar waren Billy en Paul nou mee bezig? John de Mol zegt 'huggen', maar dat kan ook zonder kleren aan. Iemand de livestream gezien?
Ja zijn pas na achten begonnen, en de tijd kwijt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Nope, ze lijken de tijd een beetje vergeten vandaag. Eten is wel bijna klaar zo te zien.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:19 schreef kweenie1 het volgende:
Waar waren Billy en Paul nou mee bezig? John de Mol zegt 'huggen', maar dat kan ook zonder kleren aan. Iemand de livestream gezien?
Dat was m inderdaad. Er zijn geen andere zoenen geweest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Dit is toch dé beruchte zoen? Of zijn er meer zoenen geweest?
dit is toch wel heul dubieus ja..quote:
aardbeien-gate?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:43 schreef Rica het volgende:
Net gekeken en heb hardop zitten lachen.
Ze hebben echt de goede toon te pakken zo.
Ja die onder anderequote:
Live op de streams gezien toen en ze deden er wel echt water in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 04:46 schreef SunChaser het volgende:
Die zogenaamdedouche, zag er niemand water in gooien
Krijg ik een lapdance van team badr?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 04:20 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha niet vergeten ook laptopia ...mischien weet niet meer van??? dat heb ik toen gezegt ..
Zou mij niets verbazen. ik vind het ook opvallend dat ze ondanks alles er nog steeds vrij kek bijlopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 04:58 schreef Rica het volgende:
Live op de streams gezien toen en ze deden er wel echt water in.
Maar het duurt eeuwig om op te warmen in die kuip en een emmertje in die zak loopt zo leeg.
Ah het is allemaal puur voor het plaatje. Allemaal er even onder staan kleumen. Ondertussen is er een verborgen washok met douche.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |