quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
Een echte vent draagt geen "laarsjes", grgr.
Puntschoenen zijn clownsschoenen en nooit stijlvol. Die rage mag van mij snel voorbij gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:05 schreef Azorius het volgende:
Bij wat nettere kleding zijn mooie puntschoenen wel ideaal voor mannen. Stijlvoller dan die pseudo-laarzen.
ik vind ze persoonlijke niet mooi, dan zou ik eerder voor blackstones gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef kipknots het volgende:
Vind die schoenen uit de OP totaal niet netjes. Ook niet meer dan de andere die je post. Overigens vind ik die Rehab schoenen ook erg casual.
Verder zijn het schoenen die me erg lastig te combineren lijken, niet iets wat met iedere spijkerbroek en trui kan. Meer juist iets voor een heel specifiek type.
Kijk eens naar Clarks desert boots. Niet heel erg origineel en ook geen echt nette schoenen, maar daar ben je ook niet naar op zoek. Het is wel net wat netter dan wat je nu post en het kan bijna overal mee gedragen worden. In de winter zou ik wel voor een leren variant gaan, de beeswax is erg tof.
[ afbeelding ]
Het zijn wel wat smalle schoenen en passen niet iedereen, dus zou ik ze sowieso even ergens passen voordat je ze besteld. Maar ze zijn in heel veel winkels te koop.
Nee joh, dat staat nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:33 schreef margaretha_01 het volgende:
En wat voor broek draag je dan bij zulke laarsjes? Skinny jeans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |