ja, moest lachenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Presentatrice van SBS daarnet : "En nu even CENTRAAL graag, Utopia gaat beginnen...."
sssssssssssttttttttttquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Presentatrice van SBS daarnet : "En nu even CENTRAAL graag, Utopia gaat beginnen...."
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt me wel op dat ze heel makkelijk stoppen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Ceetje.. het volgende:
waarom altijd dat stomme stoppen met roken in dit soort programma's tsssss
stiemem roken ze in de regie kamerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze heel makkelijk stoppen!
Lachuh!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat deed die andere die naast haar stond inderdaad, hahaha
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Wessell het volgende:
[..]
stiemem roken ze in de regie kamer
echt hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze heel makkelijk stoppen!
zegt niks belangrijks LSquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom wordt Vanessa niet ondertiteld?
i8s ze ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Mallika het volgende:
Vanessa wordt om te beginnen al als zeikwijf neergezet
Melk overgekookt en niet opgeruimd.quote:
Ja die was mooi!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Mallika het volgende:
Vaness Weet je wat ik ga doen, ik ga gewoon helemaal niks meer doen.
Emil : wacht daar nou even mee
![]()
Ja... niets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Broodboor het volgende:
Overleven? wat is hier overleven aan?
tja, slapen zonder matras he, en zonder theedoeken, wie overleeft dat nou hahahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Broodboor het volgende:
Leugens !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef pullup het volgende:
Het laatste beetje batterij zegt ie net.
Je zal maar tussen dat zooitje ongeregeld zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Broodboor het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Utopia kaas. Jezus wat gaan ze snel in de uitzendingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]Weet ik maar ze hebben volgens mij een hele dag overgeslagen inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Batterijen gaan daar heullllll lang mee hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef pullup het volgende:
Het laatste beetje batterij zegt ie net.
Drie keer schudden en je hebt kaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze pikken er stukkies uit hé.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Weet ik maar ze hebben volgens mij een hele dag overgeslagen inmiddels.
Nep volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Revanches het volgende:
Draagt Lindy nepwimers of heeft zij uitzonderlijk lange wimpers?
Programma-technisch minder leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Waarom sluiten ze eigenlijk niet gewoon een abonnement af met onbeperkte belminuten
Wat een nepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef BB-King het volgende:
Ze laten zelfs zien dat Harold "werkt".
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef BB-King het volgende:
Ze laten zelfs zien dat Harold "werkt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |