Gooi die 'normale aankopen' eens een week op een andere verdieping.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Z.G. het volgende:
Nee, ook niks. Er is feitelijk niks veranderd buiten wat 'normale' aankopen die volgens mij echt niet kunnen meuren :|
Dat lijkt mij nog het beste plan, liefst een onafhankelijk iemand, d.w.z., geen vrindje van jou of de klager.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef maily het volgende:
Vraag eens of iemand anders bij jou komt snuffelen?
Ja, en/of niet zeggen dat ze moeten snuffelen... als het echt opvalt hoor je het wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog het beste plan, liefst een onafhankelijk iemand, d.w.z., geen vrindje van jou of de klager.
Als het ècht storend is welzeker, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, en/of niet zeggen dat ze moeten snuffelen... als het echt opvalt hoor je het wel.
Misschien wil ze zelf die kamer ....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef bonke het volgende:
ze wilde gewoon dat je die zwijnestal van je es schoonmaakte![]()
of je bent vergeten ergens een dopje op te draaien
Ik gok dat zij schromelijk overdrijft... maar waarom weet (nog) niemand ....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Overigens, als je huisgenoot het zo goed ruikt, dan moet ze ook in staat zijn om binnen 60 seconden de bron ervan in je kamer aan te kunnen wijzen.
Niet leuk TS... succes ermee!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Z.G. het volgende:
Heb mijn moeder uitgenodigd die eerlijk is over zulke dingen. Ze rook niks. Ik ga verhuizen; mijn huisgenoot/hospita gaat steeds verder mijn grenzen over. Er is al langere tijd van alles, maar dit is echt de druppel.
Denk het niet; dit is overduidelijk een gevalletje "wegpesten"...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:10 schreef volvo480es het volgende:
Is het niet het schoonmaakmiddel dat je gebruikt
Dus dat was dus gewoon een naar gevalletje treiteren. En kennelijk is er bij jou in huis al meer aan de hand.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Z.G. het volgende:
Heb mijn moeder uitgenodigd die eerlijk is over zulke dingen. Ze rook niks. Ik ga verhuizen; mijn huisgenoot/hospita gaat steeds verder mijn grenzen over. Er is al langere tijd van alles, maar dit is echt de druppel.
En laat ""ergens"" een dooie muis achterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dus dat was dus gewoon een naar gevalletje treiteren. En kennelijk is er bij jou in huis al meer aan de hand.
Veel succes gewenst met verhuizen, hoop dat je snel iets anders vindt!
Of die goudvis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
En laat ""ergens"" een dooie muis achter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |