Dag C_Aquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga zelf ook even in bad
zonder cams
Doei Jimbo
Nope ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bart, heb jij niet binnenkort weer een programma of iets?
nog 3 maanden tot ik werkeloos ben, kan wel een paar ton gebruiken om even in een huis te gaan zitten
Toch zeker een paar jaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
BunkerTijd......en toen dat filmpje wat je gemaakt had van dat Kaneel happen van je,omdat het in de Bunker ook werd gedaanzo stoer
Kut, daar gaat me kansquote:
*insert kampf grapquote:
Heel gezellig en veel gelachen onderlingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch zeker een paar jaar
Was een gezellig subforum toenAl blijf ik erbij dat dat kaneelhappen toen beter aangepakt moest worden
nope, denk dat ze niet centraal willen gaan vanavondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef renevanlaaren het volgende:
ze komen geeneens afspraak na 8 uur centraal
Geen regels...en geen wettenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef renevanlaaren het volgende:
ze komen geeneens afspraak na 8 uur centraal
Zou ook een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Had er dan op z'n minst 'koud douchen' van gemaakt
Te lief die jongen. Met zn WW2 helmquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heel gezellig en veel gelachen onderlingDat het kaneelhappen beter aangepakt had moeten worden was Bart zijn schuld
De Bunker was inderdaad leuk. Grappige was dat je kon stemmen wat voor activiteiten de mensen daar kregenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heel gezellig en veel gelachen onderlingDat het kaneelhappen beter aangepakt had moeten worden was Bart zijn schuld
En de hond van Dottey, maar gave muziek draaide zequote:
Toch niet in Utopia?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat boek is nog steeds het enige boek dat echt verboden is in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |