abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:09:16 #1
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135324935
Hallo,

Als ik eens met een vinger door de richels van mijn oor ga of rondom de schelp dan zit er een hoop rotzooi iedere dag. Hetzelfde soort rotzooi als in de navel. Vaak haal ik dit weg, maar ik dacht misschien heeft het nut. Want oorsmeer heeft dat ook.

Nu doe ik mijn oren wel een x per zoveel tijd erg grondig schoonmaken. Met een apparaatje daarvoor.

Dus kan het kwaad die collectie van viezigheid, moet ik het laten zitten of heeft iemand een tip om het goed weg te krijgen want het blijft terugkomen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135325535
Anders google je even op de functie en bepaal aan de hand daarvan of je het wilt behouden.

Verder: Jij hebt diezelfde shit in je navel? Ik heb daar alleen navelpluis.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:41:45 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135325957
Wat dacht je van een wattenstaafje
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135326188
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Spongeboss het volgende:
Dus kan het kwaad die collectie van viezigheid, moet ik het laten zitten of heeft iemand een tip om het goed weg te krijgen want het blijft terugkomen.
Ja, een wattip. Hahahahaha. _O-

Ik heb er heel soms last van, en merk dat het een relatie heeft met bepaalde soorten zeep.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:06:19 #5
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135326838
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:28 schreef RichardDawkins het volgende:
Anders google je even op de functie en bepaal aan de hand daarvan of je het wilt behouden.

Verder: Jij hebt diezelfde shit in je navel? Ik heb daar alleen navelpluis.
Ik weet niet hoe het goedje heet.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135327158
Gewoon je oren wassen, alleen het oorsmeer in de gehoorgang heeft een functie en blijkbaar produceer jij er zoveel van dat het ook op je oorschelp komt. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:13:16 #7
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_135327198
Dat heet waarschijnlijk zeep...
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')