En had je hem ook wellicht niet zo gewaardeerd als je dat nu doet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je die (negatieve) ervaringen niet had opgedaan, had je hem misschien helemaal niet ontmoet.
Waarom jezelf daarmee pijnigen? Aan de andere kant ben je daardoor wie je nu bent.quote:Af en toe zit ik ermee, waarom ik hem niet op jongere leeftijd (19 of zo) ontmoet heb, dat zou me zoveel liefdesverdriet etc bespaard hebben...en zoveel mooie tijden/herinneringen opgeleverd hebben.
Nou dat kun je soms wel zien in je omgeving en als ik heel eerlijk ben word ik weleens jaloers...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
Je kunt toch niet weten of je de ware hebt gevonden op 18 jarige leeftijd
Dat is een interessante! Kun je dat misschien toelichten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je die (negatieve) ervaringen niet had opgedaan, had je hem misschien helemaal niet ontmoet.
Ja precies. Aan je verleden kun je toch niks meer veranderen en het heeft je wel gemaakt wie je nu bent. Door je eerdere ervaringen weet je nu wel beter wat je wel en niet wilt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom jezelf daarmee pijnigen? Aan de andere kant ben je daardoor wie je nu bent.
Hou dat voor ogen.
Wat mensen op Social Media laten zien is niet de werkelijkheid hèquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou dat kun je soms wel zien in je omgeving en als ik heel eerlijk ben word ik weleens jaloers...
Bijv een meisje die ik ken leerde hem op haar 18e kennen en nu ze 25 is zijn ze nog steeds samen en lijken ze nog steeds supergelukkig en verliefd (ten minste dat is wat ik op social media zie). Ze hebben in die jaren mooie reizen gemaakt samen en hebben mooie foto's van leuke gebeurtenissen. En hoewel ik het haar van harte gun...doet het me ook wel wat, want ik had die momenten eerder met mijn huidige vriend willen meemaken
Dat klopt maar ik zie die jaren ook wel als weggegooide jaren, als ik in mijn omgeivng zie hoe het wel konquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom jezelf daarmee pijnigen? Aan de andere kant ben je daardoor wie je nu bent.
Hou dat voor ogen.
Als je op je 20e iemand was tegengekomen waarvan je dacht: "nou ja, ik doe het er wel mee", dan was je misschien nu nog met die persoon samen en was je je huidige vriend nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef MangoLotion het volgende:
Dat is een interessante! Kun je dat misschien toelichten?
Jezelf vergelijken met anderen is sowieso niet slim. Er zijn net zoveel mensen zoals jij hoor, maar daar vergelijk je je niet meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik zie die jaren ook wel als weggegooide jaren, als ik in mijn omgeivng zie hoe het wel kon
Dat klopt idd, maar toch...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat mensen op Social Media laten zien is niet de werkelijkheid hè
En je kunt die dingen toch gewoon nu met je vriend doen? Wat maakt het uit of je zoiets op je 18e of op je 25e doet?
Dat kan alleen jij beoordelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik zie die jaren ook wel als weggegooide jaren, als ik in mijn omgeivng zie hoe het wel kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, maar er kan dus altijd wat tussenkomen waardoor iets niet lukt. Stel dat je altijd hebt gezegd dat je voor je 30e kinderen wilt krijgen, maar dat dat niet lukt vanwege medische oorzaken. Ga je dan als je 32 bent en zwanger raakt zitten treuren omdat het niet voor je 30e gebeurd is of ga je dan genieten dat je toch zwanger bent?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:49 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar toch...
Ik hou me echt te veel met leeftijd bezig...dus dat ik bepaalde dingen op een bepaalde leeftijd al gedaan wil hebben, en daardoor vergelijk ik me ook meer met anderen
Van wat je in je omgeving ziet, is maar 10% echt. Mensen willen hun problemen niet op straat gooien, en zullen het daarom altijd mooier maken dan het is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef MangoLotion het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |