abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135323602
Zou jij al vanaf een je tienerjaren 18/19 de ware willen hebben gevonden en daar een zeer lange relatie (tot op heden) mee hebben aangegaan? Maw zou jij willen dat hij/zij vanaf die leeftijd de enige man/vrouw is geweest met wie jij alles hebt gedaan/meegemaakt etc.

Momenteel zit ik (27) in een serieuze prille relatie...deze relatie is heel anders dan de andere die ik eerder gehad heb gehad...met deze persoon voel ik me gewoon echt heel erg verbonden en alles voelt zo vertrouwd en precies zoals ik altijd gewild had. Af en toe zit ik ermee, waarom ik hem niet op jongere leeftijd (19 of zo) ontmoet heb, dat zou me zoveel liefdesverdriet etc bespaard hebben...en zoveel mooie tijden/herinneringen opgeleverd hebben.

Maar aan de andere kant denk ik dat het misschien wel beter is dat ik hem op latere leeftijd heb ontmoet, want als je zo jong een relatie hebt (en dus niet anders weet) kan alles op een latere leeftijd een sleur worden en minder bijzonder..

Wat denken jullie? Wat zouden jullie willen?
pi_135323827
Als je die (negatieve) ervaringen niet had opgedaan, had je hem misschien helemaal niet ontmoet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_135323838
Je kunt toch niet weten of je de ware hebt gevonden op 18 jarige leeftijd
-XOXO-
pi_135323901
Zo jong een relatie; dan is er kans dat je uit elkaar gaat groeien. Bovendien maak je (als ik voor mezelf spreek) zoveel mooie en andere dingen mee zonder een relatie dat ik die tijd niet zou willen missen
pi_135323920
Ik ben blij dat ik tussen mijn 16e en 20e verschillende vriendjes heb gehad en zo al wat ervaring met relaties heb opgedaan voordat ik mijn huidige vriend leerde kennen. Ik was 20 toen we wat kregen, hij 26 en inmiddels zijn we bijna 7 jaar verder, wonen we bijna 4 jaar samen en zijn we verloofd *;

Ik ken wel mensen die al vanaf hun 14e bij elkaar zijn en inmiddels halverwege de dertig zijn en kinderen hebben etc. Maar dat is echt een uitzondering.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:44:18 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_135323927
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je die (negatieve) ervaringen niet had opgedaan, had je hem misschien helemaal niet ontmoet.
En had je hem ook wellicht niet zo gewaardeerd als je dat nu doet.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_135323930
Sowieso "de ware"...
Mensen veranderen. Wat op dag 1 "de ware" voor iemand is, kan op dag 2 een grote loser zijn.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:44:31 #8
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_135323935
Dat wil ik wel.
pi_135323963
De ware bestaat niet
sd
  Spellchecker vrijdag 10 januari 2014 @ 17:45:12 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135323965
quote:
Af en toe zit ik ermee, waarom ik hem niet op jongere leeftijd (19 of zo) ontmoet heb, dat zou me zoveel liefdesverdriet etc bespaard hebben...en zoveel mooie tijden/herinneringen opgeleverd hebben.
Waarom jezelf daarmee pijnigen? Aan de andere kant ben je daardoor wie je nu bent.
Hou dat voor ogen.
pi_135323997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
Je kunt toch niet weten of je de ware hebt gevonden op 18 jarige leeftijd
Nou dat kun je soms wel zien in je omgeving en als ik heel eerlijk ben word ik weleens jaloers...

Bijv een meisje die ik ken leerde hem op haar 18e kennen en nu ze 25 is zijn ze nog steeds samen en lijken ze nog steeds supergelukkig en verliefd (ten minste dat is wat ik op social media zie). Ze hebben in die jaren mooie reizen gemaakt samen en hebben mooie foto's van leuke gebeurtenissen. En hoewel ik het haar van harte gun...doet het me ook wel wat, want ik had die momenten eerder met mijn huidige vriend willen meemaken
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:46:09 #12
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_135324006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef sausagin het volgende:
De ware bestaat niet
Ik ben de ware voor menig vrouw.
pi_135324017
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat is een interessante! Kun je dat misschien toelichten? :)
pi_135324020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef maily het volgende:

[..]

Waarom jezelf daarmee pijnigen? Aan de andere kant ben je daardoor wie je nu bent.
Hou dat voor ogen.
Ja precies. Aan je verleden kun je toch niks meer veranderen en het heeft je wel gemaakt wie je nu bent. Door je eerdere ervaringen weet je nu wel beter wat je wel en niet wilt.
pi_135324106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Nou dat kun je soms wel zien in je omgeving en als ik heel eerlijk ben word ik weleens jaloers...

Bijv een meisje die ik ken leerde hem op haar 18e kennen en nu ze 25 is zijn ze nog steeds samen en lijken ze nog steeds supergelukkig en verliefd (ten minste dat is wat ik op social media zie). Ze hebben in die jaren mooie reizen gemaakt samen en hebben mooie foto's van leuke gebeurtenissen. En hoewel ik het haar van harte gun...doet het me ook wel wat, want ik had die momenten eerder met mijn huidige vriend willen meemaken
Wat mensen op Social Media laten zien is niet de werkelijkheid hè ;)
En je kunt die dingen toch gewoon nu met je vriend doen? Wat maakt het uit of je zoiets op je 18e of op je 25e doet? :?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:48:26 #16
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135324115
Ik dacht dat ik de ware gevonden had toen ik net 20 was, helaas bleek dat na 7 jaar toch niet zo te zijn. Dus nee, ik geloof er niet in, zeker ook omdat ik er nu langzaam achter kom wat ik in die jaren ook had kunnen hebben qua leven. Maar wellicht ben ik morgen wel compleet van mening veranderd?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135324117
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef maily het volgende:

[..]

Hou dat voor ogen.
Dat klopt maar ik zie die jaren ook wel als weggegooide jaren, als ik in mijn omgeivng zie hoe het wel kon
pi_135324160
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef MangoLotion het volgende:
Dat is een interessante! Kun je dat misschien toelichten? :)
Als je op je 20e iemand was tegengekomen waarvan je dacht: "nou ja, ik doe het er wel mee", dan was je misschien nu nog met die persoon samen en was je je huidige vriend nooit tegengekomen.
pi_135324179
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat klopt maar ik zie die jaren ook wel als weggegooide jaren, als ik in mijn omgeivng zie hoe het wel kon
Jezelf vergelijken met anderen is sowieso niet slim. Er zijn net zoveel mensen zoals jij hoor, maar daar vergelijk je je niet mee ;)
pi_135324182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat mensen op Social Media laten zien is niet de werkelijkheid hè ;)
En je kunt die dingen toch gewoon nu met je vriend doen? Wat maakt het uit of je zoiets op je 18e of op je 25e doet? :?
Dat klopt idd, maar toch...
Ik hou me echt te veel met leeftijd bezig...dus dat ik bepaalde dingen op een bepaalde leeftijd al gedaan wil hebben, en daardoor vergelijk ik me ook meer met anderen
  Spellchecker vrijdag 10 januari 2014 @ 17:50:09 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135324189
quote:

[..]

Dat kan alleen jij beoordelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135324214
quote:

[..]

Wow. :') Je romantiseert het nu wel heel erg allemaal, net alsof het per definitie van een leien dakje zou zijn gegaan. Misschien was het wel helemaal misgegaan en moet je juist blij zijn dat jullie elkaar nu pas ontmoeten. :)
pi_135324243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:49 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat klopt idd, maar toch...
Ik hou me echt te veel met leeftijd bezig...dus dat ik bepaalde dingen op een bepaalde leeftijd al gedaan wil hebben, en daardoor vergelijk ik me ook meer met anderen
Ja, maar er kan dus altijd wat tussenkomen waardoor iets niet lukt. Stel dat je altijd hebt gezegd dat je voor je 30e kinderen wilt krijgen, maar dat dat niet lukt vanwege medische oorzaken. Ga je dan als je 32 bent en zwanger raakt zitten treuren omdat het niet voor je 30e gebeurd is of ga je dan genieten dat je toch zwanger bent?

Leeftijden zeggen echt niks hoor :)
pi_135324244
Ik ben blij dat jullie allemaal zo leuk en lief reageren...was al bang dat een paar users weer dit topic kwamen verneuken, vanwege mijn eerder posts...

Thnx!
pi_135324273
quote:
Van wat je in je omgeving ziet, is maar 10% echt. Mensen willen hun problemen niet op straat gooien, en zullen het daarom altijd mooier maken dan het is.
Denk niet dat het gras altijd groener is bij de buren, want die hebben kunstgras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')