Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef GTAnoob het volgende:
Is het mogelijk voor iemand die geen NL staatsburger is, om hier een operatie te ondergaan?
Zie de post hierboven.quote:Zo ja: waar vind je de beste kaakchirurgen - en is het dan enkel een kwestie van contact opnemen & een afspraak maken? Geld is het probleem niet.
Waarom zou zijn oom Nederland niet inkomen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef SpecialK het volgende:
In Thailand hebben ze blijkbaar hele goede tandzorg de afgelopen jaren en daar zou het voor je oom makkelijker moeten zijn om door de douane heen te komen. Ze stimuleren medical tourism daar.
Dat zeg ik niet. Maar het is iets lastiger voor mensen uit het MO om Nederland in te komen dan Thailand en bovendien is Thailand waarschijnlijk goedkoper en beter voor wat hij wil laten doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zou zijn oom Nederland niet inkomen?
Hieruit maak ik op dat $oom in Nederland woont.quote:Een oom van mij (buiten Europa, Midden-Oosten) wilt nieuwe tandimplantaten. Destijds (jaar of 8-9 geleden) ging hij hiervoor naar Syrie
Ik las: "hij kan bij mijn familie logeren" ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Hier kan hij bij familie logeren. Dat lijkt me een voordeel.
Nee, mijn oom woont hier niet. En hij kan Nederland gemakkelijk inkomen, dat is het probleem niet. Wou enkel weten of hij hier voor medische behandeling kon komen, als niet NL-burger zijnde. Mijn nichten & neven, die geen politieke contacten hebben of het vermogen dat hij heeft, zijn al meerdere malen op bezoek gekomen en door Europa gereisd (met een visum).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef KaoloJoeka het volgende:
Hij woont hier niet. Waarschijnlijk komt die ook niet het land in. Je weet het maar nooit met dat soort volk.
Hij wilt hierheen komen. Om ons te bezoeken, omdat hij weet dat de medische zorg in NL goed is & ook om even op rust te komen, hij is daar erg actief & zijn persoonlijke leven is ook niet 'top' (zijn 3 zonen hebben spierziekten van Duchene).quote:
Ik neem aan dat je oom weet welke behandeling hij wilt, want dan kan je alvast het kostenplaatje opzoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:15 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Hij wilt hierheen komen. Om ons te bezoeken, omdat hij weet dat de medische zorg in NL goed is & ook om even op rust te komen, hij is daar erg actief & zijn persoonlijke leven is ook niet 'top' (zijn 3 zonen hebben spierziekten van Duchene).
Ja, dat weet hij, het gaat er vooral om dat het werk dat geleverd wordt uitstekend is en niet snel wordt gedaan ''omdat het toch geen NL burger is''.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je oom weet welke behandeling hij wilt, want dan kan je alvast het kostenplaatje opzoeken.
Gewoon van te voren melden dan kan je meestal pinnen bij het ziekenhuisquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef GTAnoob het volgende:
Ja, dat weet hij, het gaat er vooral om dat het werk dat geleverd wordt uitstekend is en niet snel wordt gedaan ''omdat het toch geen NL burger is''.
Komt hij Nederland in, dan helpen ze hem net zo goed als iedereen. Doktoren mogen namelijk geen onderscheid maken op basis van zulke dingen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja, dat weet hij, het gaat er vooral om dat het werk dat geleverd wordt uitstekend is en niet snel wordt gedaan ''omdat het toch geen NL burger is''.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |