Hoe zien die eruit dan? Want ik geloof best dat die er zijn, maar heb ze nergens kunnen vinden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef advzR het volgende:
Verkopen ze bij de bouwmarkt prachtige kapjes voor, kosten nog geen 2 euro. Was laatst bij de Formido om de hoek 3,20 kwijt voor twee stuks.
Ik denk niet dat zoiets zal gaan passen. Bij mij zit er nog een haak in het midden die een paar centimeter uitsteekt.quote:
Die haak schroef je er dan gewoon uit, heeft toch geen functie meer want die is er om een lamp aan te hangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:26 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets zal gaan passen. Bij mij zit er nog een haak in het midden die een paar centimeter uitsteekt.
Volgens mij gewoon een plafondafdekplaat voor centraaldoos...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Ypmaha het volgende:
Wou net zeggen, in de doos is geen ruimte meer voor die haak, dus dan zou ik hem beter kunnen afzagen.
Bij mij in de buurt is geen formido. Dan maar naar de Gamma/praxis.
Is er nog een bijzondere naam voor die dingen?
Die haak kan je er gewoon uit halen. Hoef je niet te zagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Ypmaha het volgende:
Wou net zeggen, in de doos is geen ruimte meer voor die haak, dus dan zou ik hem beter kunnen afzagen.
Bij mij in de buurt is geen formido. Dan maar naar de Gamma/praxis.
Is er nog een bijzondere naam voor die dingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |