abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 21:13:40 #1
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_393385
Moeilijk... Ed is geen gozer die het kan winnen, maar wel heerlijk dat ie al op dag 1 zowel Robin als DesiNEE overstuur krijgt door poedelnaakt op DesiNEE af te lopen om een stukje zeep te pakken Dat getuigt wel van klasse!! haha..

Maar zoals ik al zei is het geen mogelijke winnaar dus wat moet je met zo'n gozer?

Wanneer gooit Hummie er nou eens een frisse jonge knul in die Kim voor de neus van Georgie wegkaapt en Robin met de grond gelijkmaakt als ie weer eens de huis-tiran speelt?

Hummie, we hebben niks aan getrouwde, overspannen zandkastelenbouwers die 11 dagen oude babies in de kou laten zitten.. als Big-Boss heb je toch wel de verantwoordelijkheid om een echte concurrent in het huis te plaatsen en niet iemand die bij voorbaat al nominatie-voer is voor de andere bewoners?

EdTV had al vanaf seconde 1 geen kans van schijn bij deze groep tuindebielen... Big Brother had zorgvuldiger moeten selecteren en een beetje visie en inzicht laten blijken. Alleen een jonge, opstandige, goed-uitziende, anarchistische, niet-op-z'n-bekkie-gevallen gozer had deze versie van Big Boring nog een leuke wending kunnen geven.

Ed is niets meer dan een "knulletje" waarop unsere Robin weer z'n overvloed aan testosteron kan laten botvieren.

Hummie, ik wil d'r in. M'n nekhaar staat overeind van tenminste 70% van de bewoners, maar met name Robin. Ik wil die gozer het bloed onder z'n nagels vandaan zuigen.. zucht..

BB
Bad-Brother.com

Save your breath... use it to blow up your date!
pi_393438
Ik vind Ed perfect. Jullie lijken allemaal te zitten wachten op rellen en conflicten. Ik niet. Ik wil diepgang (Dat kost me vreselijk veel moeite om dat hier te zeggen, ik word platgebrand (ga je gang)). Ik wil die mensen die daar zitten beter leren kennen.
Ik heb het afgelopen uur de streams gevolgd en onder leiding van Ed komt er meer los over zaken die werkelijk belangrijk zijn in het leven dan in alle weken tot nu toe (zelfs Georgie was serieus). Ed zei net dat vandaag een van de lekkerste dagen in z'n leven was.
Ik heb geen idee waarheen dit zich ontwikkelt. Ik kan me goed voorstellen dat ik me ga irriteren aan z'n zalverige toontje en z'n torenhoge eigendunk (even indekken). Maar vooralsnog vind ik hem een verademing, die de mensen even een spiegeltje voorhoudt.

Ik krijg zware spijt van deze post.

Flame away.

  vrijdag 13 oktober 2000 @ 21:46:06 #3
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_393450
Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat je diepgang wilt. Dat willen we allemaal wel..

Ik zit niet te wachten op een ruziemaker in het huis, maar waarom kan er geen nieuwe bewoner in die NIET irritant is en OOK diepgang heeft?

Waarom is het of diepgang of intrigerend? Jolanda kwam tenminste nog in de buurt. Liet zich niet afzeiken, was recht voor d'r raap en had diepgang..

Ik ben op zoek naar het type Jolanda die het WEL volhoudt.

Save your breath... use it to blow up your date!
pi_393496
Het is een commercieel programma, met als doelstelling; zo veel mogelijk kijkers. Juist het plaatsen van een man als Ed, die duidelijk een ander type is dan die gene die al in de groep zitten, geeft gesprek en kijkers. Het doet er helemaal niet toe of hij wel of geen diepgang toevoegt. Hij geeft reden tot gesprek in de huiskamer. Niet alleen tevredenheid geeft kijkcijfers, ook kritiek doet dat. Dat blijkt uit jullie eigen posts.
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 22:19:03 #5
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_393544
quote:
Op 13 oktober 2000 21:38 schreef Snuis Snuiskip het volgende: Ed zei net dat vandaag een van de lekkerste dagen in z'n leven was.

Hij is toch al 48 ??
Niet veel hoogtepunten gekend dan waarschijnlijk..
pi_393995
quote:
Op 13 oktober 2000 21:38 schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Ik heb het afgelopen uur de streams gevolgd en onder leiding van Ed komt er meer los over zaken die werkelijk belangrijk zijn in het leven dan in alle weken tot nu toe (zelfs Georgie was serieus).
Dat vind ik ook Snuis, voor het verslaan van de streams is Ed perfect. Er wordt gepraat, het is te verstaan. Hij laat mensen over zichzelf vertellen en vertelt ook veel over zijn eigen leven.

Door dat toontje van hem kan ik hem niet altijd plaatsen. Wanneer steekt hij nou de draak met zijn gesprekspartner en wanneer istie serieus...

Op echte diepgang kan je waarschijnlijk lang wachten Maar ik vind Ed een prettige afwisseling tussen alle irritante stemmetjes van de verschillende handpoppen.

De bewoners zijn een beetje uitgeluld met elkaar. Ed is vers bloed en dus nieuwe gespreksstof. Gisternacht werd er echt gesproken en vannacht in de damesslaapkamer zakte het nivo weer tot diep onder nul.

De verhalen van Koos kennen we nu wel. Ferdi en Bianca roepen hun bekende kreten. Georgie en Kim spelen een stel verliefde pubers.... enz.

Waarschijnlijk heb ik te vaak de streams aan dat ze me zo vreselijk vervelen Maar ik ben voorlopig voor Ed, nog een pluspunt is trouwens dat hij niet kan klaverjassen

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')